Norra Roadracing Sällskapet

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
GasLars skrev:
2443654 Vilka Kommer ?
Hur är upplägget för dagarna?
Från Hudik kommer Jag ,Jeppe,Stress Jocke
//Lars

Jag kommer. :tummenupp

Uppläget blir att köra skiten ur cyklarna under Lördag och Söndag förmiddag, sen efter årsmötet ökar vi tempot ytterligare och avslutar säsongen med allmänn hojmulning och klotfestkraschavslutningsfestival för säsongen -06.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Abloy skrev:
2443972 Jag kommer. :tummenupp

Uppläget blir att köra skiten ur cyklarna under Lördag och Söndag förmiddag, sen efter årsmötet ökar vi tempot ytterligare och avslutar säsongen med allmänn hojmulning och klotfestkraschavslutningsfestival för säsongen -06.

Tokig som vanligt! (på riktigt) Annars kan man ju som jag då fegåka å titta på utsikten och om man ser nån ovanlig fågel eller så i det fina höstlandskapet. En rktig kontemplationshelg alltså. vi ses:ätapiller :galen

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Abloy skrev:
2443972 Jag kommer. :tummenupp

Ska vi inte köra hela söndag? :confused:

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Hallon på er, även jag kommer upp med skinnställ o allt... :tungan
Är ju som sagt spekulant på klassen Superbike, och när det nu har börjat snackas om att Superbike ska köra tillsammans med STCC så har jag även blivit spekulant på klassen Superstock 600, så jag hoppas ju på att Marcus ska upp med sin Killer-Suka -05 (ex. Micke Nilsson), så man får känna på hur den beter sig och rör på sig!! :tungan

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Resultat från NRS-åkare i helgen, bra kört:tummenupp

Rookie 1000
4 Kenneth
17 Tomas

Rookie 600
DNF Per

NSB
14 Hans-Eric

Super Stock 600
13 Tommy K

Inte från NRS men han brukar träna med oss och kommer att gå långt:yoparty

Joakim Stensmo

250 GP
Elva med bästa varv på 1.09,82

125 JR
Tvåa

GUZZ skrev:
2448058 Kommer nog upp en dag & glider runt ( om solen skiner på gixxern :cool: )
Om lillen är snäll:rullandeu .

Då får jag gratulera:tummenupp

Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Abloy skrev:
2451039 Resultat från NRS-åkare i helgen, bra kört:tummenupp

Tackar Johan. Ja jag är ofattbart nöjd med 4:e platsen trots att jag bromsade bort pallplatsen på sista varvet så Roger Carlsson kunde knipa den. Jag var uppe på tavlan och det var målet samt att sätta en 1:10 tid.
Tog tillbaka min 3:e plats i R1000 under SM (Med endast 7poäng upp till ledaren) Åsså hoppade jag upp på 15:e plats i R1000 under SO. Så nu blir det att FET-LADDA till Falkenberg för där kommer flera av oss att fightas om titeln. Där kommer det att bli åka av :mad: No mercy. Bilderna från helgen finns givetvis att beskåda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
KennethN skrev:
2452487 Tackar Johan. Ja jag är ofattbart nöjd med 4:e platsen trots att jag bromsade bort pallplatsen på sista varvet så Roger Carlsson kunde knipa den. Jag var uppe på tavlan och det var målet samt att sätta en 1:10 tid.
Tog tillbaka min 3:e plats i R1000 under SM (Med endast 7poäng upp till ledaren) Åsså hoppade jag upp på 15:e plats i R1000 under SO. Så nu blir det att FET-LADDA till Falkenberg för där kommer flera av oss att fightas om titeln. Där kommer det att bli åka av :mad: No mercy. Bilderna från helgen finns givetvis att beskåda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing

:tummenupp Kul att se att de går bra för dej på banan :)

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
KennethN skrev:
2452487 Tackar Johan. Ja jag är ofattbart nöjd med 4:e platsen trots att jag bromsade bort pallplatsen på sista varvet så Roger Carlsson kunde knipa den. Jag var uppe på tavlan och det var målet samt att sätta en 1:10 tid.
Grattis!
Kommer du och kör i helgen?

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Vilka kommer och tränar i kväll?

Kommer att vara öppet från ca 15:20 så att vi kan börja köra 16:00.
Detta blir nog sista träningen för året.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Kakan skrev:
2452832 :tummenupp Kul att se att de går bra för dej på banan :)
Tackar. Ja säsongen har hittils varit jättebra.

RJ skrev:
2452944 Grattis!
Kommer du och kör i helgen?
Tack Roger för gratulationen. Jag kommer nog på årsmötet, men jag får se om jag kör. Skall försöka fixa till min trasiga rygg som jag pajade förra helgen så att jag är i toppskick till Falkenberg. Nu i Karlskoga så var jag tvungen att bli "gammaldags-elak" och gå på vilja för att klara av helgen.

ThomasS skrev:
2452966 Vilka kommer och tränar i kväll?

Jag kommer inte. Däremot ställer jag mig väldigt tveksam till att träningen kanske slutar för året. Jag tycker att vi bör kunna köra minst 3 träningar till efter denna. Om man som idag börjar lite tidigare bör det kunna fungera.
Fr.o.m nästa vecka sjunker även priset för att hyra banan.

Last edited:

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Jag kommer!

Ska försöka vara där strax före fyra. Ses då! :) Hoppas det blir fler träningar än ikväll, det vore toppen! Tyvärr kan jag inte komma i helgen -jag kommer vara i Barcelona då...

El Maco

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Söker något annorlunda, gärna ett lämpligt cafe racer objekt - med karaktär...
ThomasS skrev:
2452966 Vilka kommer och tränar i kväll?

Jag kommer!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...