Nu har du allt ställt till det... Först ett kök vad kommer härnäst?Tvångsironikern skrev:2486303(bygger om köket)...
RJ skrev:2486387Nu har du allt ställt till det... Först ett kök vad kommer härnäst?
Rätt tänkt mannen!Tvångsironikern skrev:2486411Tjaa, säg det..?
Kan väl erkänna att det inte är helt utan baktanke... Så länge sambon är nöjd med hemmet kanske hon inte har så mycket emot att vara där ensam på Tisdagkvällarna i fortsättningen...
Jocke bytte framdäck så vi tror att det är nåt krångel med ett lager (har ju fått grus i det några gånger den här sommaren...)Henke_P98 skrev:2482003
Har han hittat vad som va bekymret?
Hmmm... näe, inte hela sommaren väl? Tyckte bara den var rätt ok att sitta och vila sig på iblandRJ skrev:2486387...Lars_Jo kanske, dags att komma ur garderoben nu Lasse, har nog sett dig tråna efter min hoj HELA sommaren...
Samma här. Prognosen ser för kass ut så jag står över. Kanske blir bandag på Lördag istället om vädret är fint Tärnsjö-maffian med kamrater har visat sitt intresse att vara med på en hyrning på Lördag beroende på väder.Abloy skrev:2486168Ingen körning för mig imorgon men jag kommer att var med er i tanken
Nej, här blir det nej, inte sluta köra redan. Se till att komma ut till banan fler ggr denna säsong, vi har ju hela oktober på oss att gasa. Lasta hojen på släp vetja!Abloy skrev:2492206Så var cykeln avställd för denna säsong, jo ni läste rätt, man kan ställa av om man har en vanlig hederlig cykel. Får se om den uppstår som en räser till nästa säsong, har racekåpor som har legat hemma och skrotat från förra året men det är bra bekvämt att tuffa fram och tillbaka till banan på cykeln också.
Årets mål har varit att hålla sig på hjulen vilket har gått bra och en hel del varv har det blivit. Får tacka min däckleverantör Marcus som har sålt sina gamla däck till mig vilka har fungerat utmärkt för mina ändamål. Får se nästa år om jag ska försöka öka tempot eller fortsätta att mysa runt i lagom takt vilket inte är helt fel det heller.
Har filmat en del under sommaren och sitter och klipper ihop en liten trailer inför en längre DVD som jag tänkte knåpa ihop under vintern. Om någon av er inte vill vara med på film skicka ett PM så tar jag bort er.
Stort tack till alla i NRS och framförallt eldsjälen Per Berglund som gör det möjligt för oss att träna i NRS regi.
Ses till sommaren boys and girls
Jag är nog nöjd när det gäller kvällskörningar, blir inte många timmars körning längre. Absolut intresserad ifall det skulle gå att få till några heldagskörningar.ThomasS skrev:2493829Hur är suget efter att köra några fler licensträningar i år?
Vet inte om jag kan komma i från jobbet på tisdag, men finns intresse så kan ju någon annan ta nyckeln då.
Samma här. Vi skulle ha kört redan i morgon Lördag om vädret varit bättre. Nu siktar vi på en dag till veckan eller prel nästa Lördag. Vädret styr.Lars_Jo skrev:2496557Jag är nog nöjd när det gäller kvällskörningar, blir inte många timmars körning längre. Absolut intresserad ifall det skulle gå att få till några heldagskörningar.
Samma här!Lars_Jo skrev:2496557Jag är nog nöjd när det gäller kvällskörningar, blir inte många timmars körning längre. Absolut intresserad ifall det skulle gå att få till några heldagskörningar.
ThomasS skrev:2493829Hur är suget efter att köra några fler licensträningar i år?
Vet inte om jag kan komma i från jobbet på tisdag, men finns intresse så kan ju någon annan ta nyckeln då.
Lars_Jo skrev:2496557Jag är nog nöjd när det gäller kvällskörningar, blir inte många timmars körning längre. Absolut intresserad ifall det skulle gå att få till några heldagskörningar.
ThomasS skrev:2504824Då är det slut på licensträningar för 2006.
Roligt att det varit så stort intresse och att det tillkommit några nya ansikten i år.
Hoppas vi ses nästa år och att vintern går fort
Thomas!
ThomasS skrev:2504824Då är det slut på licensträningar för 2006.
Roligt att det varit så stort intresse och att det tillkommit några nya ansikten i år.
Hoppas vi ses nästa år och att vintern går fort
Thomas!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!