Norra Roadracing Sällskapet

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Tack för att du ställt upp Tomas! :tummenupp

Nu får vi hoppas på några riktigt fina höstdagar så vi kan få gasa av oss på banan rejält innan snön kommer, dessutom har jag köpt en racehoj jag skulle vilja prova innan det är dags för dubbdäck.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
RJ skrev:
2505799 Tack för att du ställt upp Tomas! :tummenupp

Nu får vi hoppas på några riktigt fina höstdagar så vi kan få gasa av oss på banan rejält innan snön kommer, dessutom har jag köpt en racehoj jag skulle vilja prova innan det är dags för dubbdäck.

Är det Jimmy Lindströms reservhoj du köp? såg att den var till salu

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Säger som de andra!

Tack för i år, och tack till dig Tomas som har skött träningarna bra!! :tummenupp

Jag har haft kul som faen jag oxå, trots att jag inte har haft nån hoj att åka på!!! :)

El Maco

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Söker något annorlunda, gärna ett lämpligt cafe racer objekt - med karaktär...
Henke_P98 skrev:
2506581 Säger som de andra!

Tack för i år, och tack till dig Tomas som har skött träningarna bra!! :tummenupp

Jag har haft kul som faen jag oxå, trots att jag inte har haft nån hoj att åka på!!! :)

Ingen hoj att åka på?

Du har ju haft flest hojar att åka på i år...

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
cbr 600-92 R6-05
RJ skrev:
2505799 Tack för att du ställt upp Tomas! :tummenupp

Kom igen nu Roger ! Va blev det :confused: ? Vi spricker av nyfikenhet !!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Ove.F skrev:
2507380 Kom igen nu Roger ! Va blev det :confused: ? Vi spricker av nyfikenhet !!

Ja lite omoget äre allt, att inget säga om så viktiga saker.:7peta

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Tack för i år!

Tack allihopa för denna säsong som varit suveränt rolig. Jag har längtat upp varje vecka och nu känns det som ett tomt hål när det roliga är slut för i år. (Samma hål har jag också påträffat i plånboken, men det är det ju värt). Tack till alla för goda råd, tips, däckbytarhjälp, däck-inköp och draghjälp runt banan, det behöver jag och uppskattar det väldigt mycket. Speciellt tack till Tomas som skött denna säsongs träning suveränt och tack till Per som alltid kommer med entusiasm och ett leende på läpparna. Ni är bara BÄST!:tummenupp

Henke_P98 skrev:
2506581
Sen vet jag inte vad du menar med "inte haft nån hoj att åka på", Henke? Det där får du nog utveckla lite till tror jag.:va Vad åkte du på när du satte personbästa då kan man undra? Tummen??? ;)

Ha en bra vinter allihopa, jag väntar med spänning på dina filmer, Johan.
//Annelie "rajraj" Jansson

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
750-R skrev:
2507436 Ja lite omoget äre allt, att inget säga om så viktiga saker.:7peta
Jag som trodde ingen var intresserad när ni inte skrev det...

Jag har köpt Henrik Stenbergs R6:a. Det fick bli hans hoj nummer 1 med Öhlins och kitgrejer lite varstans. Måste ju ha en likvärdig hoj som Marcus om jag skall kunna hänga med honom... Hade tänkt hämta hojen på torsdag så efter det får det gärna bli kalasväder.
Sitter en Lazer megafon som slipon på hojen som har låga 108 db vid 6000 rpm, vad tror ni måste jag byta den eller kan jag köra som det är... :näsblod

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
RJ skrev:
2507683 Jag som trodde ingen var intresserad när ni inte skrev det...

Jag har köpt Henrik Stenbergs R6:a. Det fick bli hans hoj nummer 1 med Öhlins och kitgrejer lite varstans. Måste ju ha en likvärdig hoj som Marcus om jag skall kunna hänga med honom... Hade tänkt hämta hojen på torsdag så efter det får det gärna bli kalasväder.
Sitter en Lazer megafon som slipon på hojen som har låga 108 db vid 6000 rpm, vad tror ni måste jag byta den eller kan jag köra som det är... :näsblod

Trevlig cykel, bara att gratulera.

Måste vara fint ljud i den spisen:yoparty

R6 har en slaglängd på 67mm och det ger 4 925rpm vid 11m/s kolvhastighet. Prova och mät vid stillastående och se vad du får för värde.

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
cbr 600-92 R6-05
RJ skrev:
2507683 Jag som trodde ingen var intresserad när ni inte skrev det...

Va Kul !! Det är nog stor risk att du blir väldigt snabb på den :tummenupp
Kul även att du håller dig till RÄTT märke:tummenupp

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
RJ skrev:
2507683 Jag har köpt Henrik Stenbergs R6:a. Det fick bli hans hoj nummer 1 med Öhlins och kitgrejer lite varstans...Sitter en Lazer megafon som slipon på hojen som har låga 108 db vid 6000 rpm, vad tror ni måste jag byta den eller kan jag köra som det är... :näsblod
Oj, jäklars det är ju så man blir lite avis! Fasen va kul! Kör så det ryker! :tummenupp :yoparty

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
RJ skrev:
2507683 Jag har köpt Henrik Stenbergs R6:a. Det fick bli hans hoj nummer 1 med Öhlins och kitgrejer lite varstans. Måste ju ha en likvärdig hoj som Marcus om jag skall kunna hänga med honom... Hade tänkt hämta hojen på torsdag så efter det får det gärna bli kalasväder.
Skoj! :tummenupp

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Tvångsironikern skrev:
2507092 Ingen hoj att åka på?
Du har ju haft flest hojar att åka på i år...

Annelie75 skrev:
2507610Sen vet jag inte vad du menar med "inte haft nån hoj att åka på", Henke? Det där får du nog utveckla lite till tror jag.:va Vad åkte du på när du satte personbästa då kan man undra? Tummen??? ;)

Hehe.. Jo det e ju iofs sant, men nu tänkte jag på att jag inte har haft nån egen att åka.. ;)
Är ju för att jag har fått testa på 4-takts dieslarna igen som jag har haft så kul!!! :)
Ett STORT TACK för det!!! :Bugar :yoparty

RJ skrev:
2507683Måste ju ha en likvärdig hoj som Marcus om jag skall kunna hänga med honom...

Nu är det ju inte så säkert att han får ha kvar sin hoj, så det kanske är mig du får tampas med... ;) :hihi
Grattis till den nya hojen!!! :)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Nya 800cc Hondan, läcker:yoparty

Bifogat

• pedrosa.JPG
    pedrosa.JPG
    26 KB · Visningar: 127