Norra Roadracing Sällskapet

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Måste sälja pärlan...

Hej på er... Jag vill tacka alla er för en underbar sommar och det privilegium det har varit att få lära känna alla er... Låter som ett avsked, men inte då! Så lätt blir ni inte av med mig! Jag kommer nog komma upp ändå av en eller annan anledning nästa sommar igen, men tyvärr måste jag sälja hojen nu. Min ekonomi klarade inte eftersläpningarna av alla kostnader i somras och nu när räkningarna kommer så går det inte ihop! http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42045

Men det fina i kråksången är att det låter som det nu finns intresse bland mina Gävle kompisar att börja åka igen (de har sett filmen och blev åksugen, hehe) så jag kankse tjuvåker upp med dom nästa sommar för att få träffa er mina underbara hoj-åkar-kompisar! :)

Kanske man får ta sig en lånetur på någons hoj också om man har riktigt tur.. (Sir_Henk kanske... ) Sen väntar jag och min paraplyflicka på en inbjudan till en riktig releasefest där uppe i trakterna så att vi får komma upp, snacka lite hoj, gamla minnen och parta lite med er.

Ha det gott tills vi ses igen!

//RajRaj

El Maco

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Söker något annorlunda, gärna ett lämpligt cafe racer objekt - med karaktär...
Annelie75 skrev:
2582222 Hej på er... Jag vill tacka alla er för en underbar sommar och det privilegium det har varit att få lära känna alla er... Låter som ett avsked, men inte då! Så lätt blir ni inte av med mig! Jag kommer nog komma upp ändå av en eller annan anledning nästa sommar igen, men tyvärr måste jag sälja hojen nu. Min ekonomi klarade inte eftersläpningarna av alla kostnader i somras och nu när räkningarna kommer så går det inte ihop! http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42045

Men det fina i kråksången är att det låter som det nu finns intresse bland mina Gävle kompisar att börja åka igen (de har sett filmen och blev åksugen, hehe) så jag kankse tjuvåker upp med dom nästa sommar för att få träffa er mina underbara hoj-åkar-kompisar! :)

Kanske man får ta sig en lånetur på någons hoj också om man har riktigt tur.. (Sir_Henk kanske... ) Sen väntar jag och min paraplyflicka på en inbjudan till en riktig releasefest där uppe i trakterna så att vi får komma upp, snacka lite hoj, gamla minnen och parta lite med er.

Ha det gott tills vi ses igen!

//RajRaj

Vad tråkigt att du måste sälja hojen...

Det kommer säkert att finnas folk uppe på banan som kan tänka sig att låna ut hojen till dig så att du får köra av dig lite. Du får givetvis låna min cykel om du vill då jag är uppe på och kör.

Annars har du väl några varv till godo på Henke som sagt...

Vi ses till sommaren om vi inte blivit osynliga...

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Annelie75 skrev:
2582222 Hej på er... Jag vill tacka alla er för en underbar sommar och det privilegium det har varit att få lära känna alla er... Låter som ett avsked, men inte då! Så lätt blir ni inte av med mig! Jag kommer nog komma upp ändå av en eller annan anledning nästa sommar igen, men tyvärr måste jag sälja hojen nu.

//RajRaj

Klart att vi ses till sommaren på banan, min pärla får du gärna lotsa runt några varv.

Och som plåster på såren, för att du ska sälja, ska du få en dvd på dig själv när du kör din pärla runt mittsverigebanan.

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Abloy skrev:
2583743 Klart att vi ses till sommaren på banan, min pärla får du gärna lotsa runt några varv.

Och som plåster på såren, för att du ska sälja, ska du få en dvd på dig själv när du kör din pärla runt mittsverigebanan.

Åh, du är ju en pärla, det ser jag verkligen fram emot. Då har jag både den och den andra filmen att kolla på i vinter, underbart!:D

Ses och hörs!

:tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Wagge skrev:
2594613 Finns det nått datum spikat för licensutbildningar 2007? På Mittsverige då alltså...

Preliminära datum:

Funktionärskurs: 24-25/3.
Förarlicenskurs: Antingen 12-13/5 eller 19-20/5.

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Licens ?

Samma undrar jag, måste ju fixa det så man får vara och leka med dom STORA pojkarna :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning