sajk
speedbully.se
livet blir just fortare än ni tror. inatt förlorar vi en timme när vi går över till sommartid. det måste innebära att dom som sitter vid spakarna uppmärksammar sitt misstag å äntligen sätter igång sommaren.
sajk skrev:livet blir just fortare än ni tror. inatt förlorar vi en timme när vi går över till sommartid. det måste innebära att dom som sitter vid spakarna uppmärksammar sitt misstag å äntligen sätter igång sommaren.
Jonasson skrev:Imorgon ska ev hojen ut, nu har jag trasat sönder motorn på min 9-5a så jag har inte mycket att välja på då min gravida tjej behöver bilen om dagarna.. Antingen skjuts av henne eller hoj, så fåre bli till 9-5an är lagad.. Bara dom här -6 graders morgnarna kan försvinna. Nu kan vintern dra åt h_lvete!!
Soldansen? ->
micke70 skrev:Jag tog ut hojen ur garaget idag
Bagarn_73 skrev:Så snackar en viking!
Jonasson skrev:Hähä eller en fattig stackare som inte har råd att byta motor just nu på sin södertrimade SAAB 9-5. att den inte orka med, lustigt värre..
Jaja det blir väl skruttbilen(räddaren i nöden) till en början sen hojen, 9-5an orkar jag inte ta tag i Men vill ju inte heller åka hoj i -10 grader varje dag till jobbet, kommer ju komma fram som en glasspinne
FZ1 skrev:Måste man kunna hhuuiilla stoppiesar när man har snygg hoj
sajk skrev:feck mannen vill du göra oss avundsjuka eller??? =)
om du inte klarar av att utnyttja bågens potential när vi testar dig i sommar får du stå i skamvrån på alla träffar tills du lärt dig.
Preliminärt är det avrostning den 8/4 kl.10-16, nästa tillfälle är 20/4 16.30-20micke70 skrev:...ska köra på Svista efter min egen förmåga och utveckla den kanske...
Bagarn_73 skrev:Sant, brrrr... Jag kikade lite på hemsidan, och kände igen den mycket skäggiga killen med Camaron, min kusin..
Är det en polare till dig?
micke70 skrev:Jag kör kanske inte snabbast eller gör dom häftigaste stuntsen,men jag ska köra på Svista efter min egen förmåga och utveckla den kanske
Jag tänker fortsätta ha roligt på hojen och inte sluta i ett dike för att man ska bevisa vem som kan köra snabbast /Micke
sajk skrev:det är rätt inställning!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |