Norrköping!

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
Firre89 skrev:
2056922 Tja Tja är det ok om man hakar på med 125 er ? lr är det bara dom riktigt stora hojarna som får de ?? Firre

Hm, för min del får du väl men jag tror inte att du kommer ha jätte roligt när vi är mil ifrån dig tyvärr.

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Tempot brukar variera lite beroende på deltagare, väder och väg (på mina tjälskottsrutter blir hastigheten liite låg!?). Men ibland är tempot högre.

Vi brukar bestämma någorlunda färdväg i starten och sedan vänta in eftersläntarna vid vägbyten.

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Ja det låter som en sund inställning, risken är väl att motarder etc kommer efter på lite större vägar?

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
:banana blev av med min oskuld idag... faan va gött de va. men nu har jag köpt en acewell som jag inte fattar ett dug av... så hjälp mig lite nu... så jag kan få fortsätta åka.

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Clifton skrev:
2059729 Fan är det. O jag som alltid trott att det va 210. Se så fel man kan ha ibland.

Det är väl bara då det är torr asfalt, +20 och sol samt på slingriga 70/90 vägar som det är "fri fart"? Annars ska 110 gälla :va

Robban Nr1 skrev:
2059735 :banana blev av med min oskuld idag... faan va gött de va. men nu har jag köpt en acewell som jag inte fattar ett dug av... så hjälp mig lite nu... så jag kan få fortsätta åka.

Jag tror man ska ta det lite lungt i början så funkar det nog bra, åk inte för mycket det kan bli lite för intensivt! Och du om du inte är van vid din partner, glöm inte skydd, annars kan vad som helst hända! ;)

*Vaknat på bra humör bara* :hihi

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Sajko bajko. Snart börjar det dra ihop sig mot det första datumet som vi hade som förslag för festen. När ska vi spika nåt datum?

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
Clifton skrev:
2061950 Sajko bajko. Snart börjar det dra ihop sig mot det första datumet som vi hade som förslag för festen. När ska vi spika nåt datum?

just ja, jag har vart lite upptagen så jag har helt glömt bort det där. sista datumet, 13/5 blir det. jag har massor att göra så jag tycker det blir bäst att ha så mkt tid som möjligt.

13/5 blir det. spikat. de e bara å ta ledigt från jobbet! =)

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
På jakt!
Utbildning?

nån som funderat på att gå nån utbildning via SMC och samarbetet med Folksam?
Hade några tankar på det men, skulle vara kul om några fler hakade på!!!

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Tjenna Alla!

Ang fart på våra träffar är det självklart att man kör i sitt eget tempo.. Vissa är snabbare än andra. Som ja och Fz1. Sen finns d ju sånna som inte är lika dukiga som tillexempel Clifron och Bjozac ( :D ) Man kör i sitt eget tempo och d som känner att d är snabbare åker lite i förväg. Vi stannar alltid vid avfart, rast plats osv och kollar att alla är med. Förra årets första tur var ja helt lost. Körde flera mil fel med Neutral. Men vi hittade tillbaka och alla skrattade lite åt oss men ingen hånade oss. Alla kör som d har förmåga till. Alla är hjälpsamma och trevliga så ni som tror att ni inte kan hänga på ..... Det är bara att hänga på. Vill man sen ha tips på hur man kör bättre frågar man nån av d mer rutinerade förarna. Man kan inte köra för "sakta" .

En grej till. När blir nu första datumet alla kommer att köra?

// Steff

( en grej till, ja kommer att åka väg med er i år igen. Sen vilken hoj ja kommer att ja d får ni se , kommer nog att chocka lite , hehe.. Love )

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
R1-Night-Rider skrev:
...Vissa är snabbare än andra. Som ja och Fz1...
Hrmm, DET var en sanning med modifikation, åtminstånde vad gäller gammgubben...

Hur som så blev premierglassen på Oskarshäll avklarad idag :)

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
FZ1 skrev:
2064643 Hrmm, DET var en sanning med modifikation, åtminstånde vad gäller gammgubben...

O jag som vill vara med... får ju inte batteriet att ladda. :mad:

men som sagt, ser fram imot första åket när dom flesta kan åka med.

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
glass...

Glass, jasså nu börjas det...
Inga stenskott på nya pärlan hoppas jag? :)

FZ1 skrev:
2064643 Hrmm, DET var en sanning med modifikation, åtminstånde vad gäller gammgubben...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln