Norrköping!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Jaså, nu blev ni allt glass-suugna :hihi

Stenskott...fick bl.a rutan blästrad på nya firmabilen i höstas p.g.a 1dm grus på Söderleden och mötande långtradare i 80 blås. Lämnade in en skadeanmälan till VV och fick till svar, citat: "Metoden med försegling av vägbanan är godkänd och beprövad. Vägverket har ej orsakat din skada, någon ersättning kan därför inte utges"
Så blir det stenskott på nya hojen ligger någon ansvarig på VV pyrt till :mad:
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Är det någon som vill åka idag då? Jag täkte ta ut 400´n på en sväng. :banana
 

thunderace_1000

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki ZX9R -98
Körkort...

Hej på er!

Tjejen har bestämt sig för att börja plugga till Mc kort nu :tummenupp , så jag tänkte höra om det är någon som vet nått om vilken körskola här i Norrköping som är att rekomendera...?
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
thunderace_1000 skrev:
2067351 Hej på er!

Tjejen har bestämt sig för att börja plugga till Mc kort nu :tummenupp , så jag tänkte höra om det är någon som vet nått om vilken körskola här i Norrköping som är att rekomendera...?

Jag tog kortet genom Hanssons trafikskola. Utrustningen de har känns lite väl gammal o inkörd (cyklarna är iofs OK). Men de har en skön o avslappnad inställning till livet, vilket gör att man blir lugn, vilket jag tyckte var skoj o bra :)

Tog premiärturen idag förresten. Helvete vilket drag!!! :D ...så jäkla underbart det är!
/c ya
 

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Rsex
Jag tog mitt A1 kort på Lasses Trafikskola i hageby centrum o de tyckte ja va kanon så ja ska dit snart igen o byta upp mig te ett A me begränsning!
//Virre
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
thunderace_1000 skrev:
2067351 Hej på er!

Tjejen har bestämt sig för att börja plugga till Mc kort nu :tummenupp , så jag tänkte höra om det är någon som vet nått om vilken körskola här i Norrköping som är att rekomendera...?

Bara för att göra det ännu svårare för er så...jag tog mitt på Örnedals, vilka jag varmt kan rekomendera. :tummenupp

/I
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Haha nu har du 4 att välja på. Men helt allvarligt så tror jag de flesta fungerar. Ta den som är närmast där du bor =)
 

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Ort
Norrköping,Falun,Thailand
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Frredde skrev:
2068157 Håller på på Hansson nu. Håller helt med föregående talare. Lite halvgammalt/sunkigt. Men skön stil, å jäkligt vettiga...


Arres tog ja mitt på. Han är bra trots all skit man hört. Ställer alltid upp. Ja hade körningar så väl som 06.30 som 21.30 när ja körde. Så krisar d kör på Arres. Han är bra. Finns säkert massa alternativ ,, kort d får du om du kan köra vart du än övningskör =)

p.s ja är den ja är och nu är ja Sajk eftersom att han är i Tyskland och käkar ost-klubbor. Så gnäll och stöna på mig så länge ! ja = sajk! ( och lite för full just nu kanske.. haha )
 

thunderace_1000

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki ZX9R -98
*ler* Man tackar för alla svaren... Alltid skönt att få samma svar från alla... :rolleyes: Nä då Ni har hjälpt att sålla bland de olika iaf.

Blev till att höja försäkringen från halv till hel nu oxå... lika bra att vara på den säkra sidan... :gnissla
 

forrest

har en berguv i huvudet
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Tranås
Hoj
gixxer
Medin skrev:
525030 Ser att det är många på det här forumet som bor i samma samma stad som jag, nämligen Norrköping :) . Skulle det inte vara på sin plats med en träff någon stans i staden typ en lördag eller nått och dra ut och åka lite till sammans. Skällv åker jag Sporthoj (cbr 929 Fireblade) :yoparty . Om någon är intreserad kan man ju skriva en rad här :hihi .

//Medin

vi är 3 st nere i tranås som har lite turer planerade ihop kan man säkert kombinera e ju inte allt för långt imellan.. har en tur till öland inplanerad i början av juni/slutet av maj om det e ngn som e sugen
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
utgång ikväll????

hallå !!!

är det nån mer som ska ut ikväll??? Harrys sent ikväll???? mycket sprit innan dess knäcker första ölen nu!=)
:banana
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
KOM HEM FRÅN TYSKLAND VID TVÅ INATT!!

lyckad resa kan man säga, jag kommer som stefan åka med er alla på vägarna i sommar när jag inte mekar med hans tenkate, tänkte chocka lite jag med. =)

steffe vi kommer äga vägarna i år! =)


ATT TA A KÖRKORT. fekk på alla trafikskolor, jag körde upp privat, kostade mig 2020 kr att ta MC kort! Då tog jag EN lektion av en gubbe på örnedals för att få lite schysta tips om teknikbanan. körde upp på det gamla sättet med en 929 fireblade och kände att det vore skönt med lite tips inför garagevändningarna, klarade sedan båda hållen galant på första fösöket. =)
 
Last edited:

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Nu har man köpt sig en systemkamera också då. Så nu ska vi ta lite fina bilder i sommar med.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top