Norrköping!

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Där ser man, jodå han är bra, när han sover...he he. Skämt åsido, hoppas han får fart på kärran vartefter! :crash






Jonasson skrev:
Ang "Mr H" jag är ju hans hovfotograf ;) Hänger väl inte så mycket tillsammans men visst känner jag karln :fyllisar En polares polare typ.. Han är juste!
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Robban Nr1 skrev:
2040219 Men det där var väl mesigt!


ja men inte fan va det frivilligt. hade hellre skippat det. tur att jag klara mig så bra som jag faktiskt gjorde. kunde ju skrapat upp hela benen å röven, blivit av med min lilla bästis till och med.

naej, det är illa att högfartswheelies är så roligt, annars skulle jag garanterat sluta med allt sånt och bara stunta i låga hastigheter.
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
Bagarn_73 skrev:
2040869 Där ser man, jodå han är bra, när han sover...he he. Skämt åsido, hoppas han får fart på kärran vartefter! :crash
Hehe. Ja fii fan den kommer bli fin *hoppas*tror* har du varit ute å kollat på den eller?

Ni som undrar vad det är för bilbygge kan ta en kolla här OM ni nu undrar ;)
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Jonasson skrev:
2041553 Hehe. Ja fii fan den kommer bli fin *hoppas*tror* har du varit ute å kollat på den eller?

Ni som undrar vad det är för bilbygge kan ta en kolla här OM ni nu undrar ;)

jag har vart inne å kikat tidigare. tycker det var lite klent om bilder men det kanske bara är jag som är inkompetent. älskar gamla muskelbilar när man snyggar upp dom på modernt sätt.

inte så konstigt då att jag dreglar ihjäl mig på nya mustang shelby cobra och nya camaron och nya challengern. gaaaaahhh vilka linjer och så minimalistiskt fast ändå fläskigt.
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
VARNING!

idag på väg hem la jag märke till att dom höll på å lagade ett hål i en rondell (den vid brandstation) och som finish på jobbet strödde dom ut massvis med fint rullgrus. inte bara så det täckte tjäran utan det var nästan en hög av det och mkt runt om den svarta tjäran.

så, min varning är: nu har vägverket börja lägga årets fällor för hojåkare, se upp!
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Nej, det har inte blivit av, han håller mig på halster den lymmeln. :mad:





Jonasson skrev:
2041553 Hehe. Ja fii fan den kommer bli fin *hoppas*tror* har du varit ute å kollat på den eller?

Ni som undrar vad det är för bilbygge kan ta en kolla här OM ni nu undrar ;)
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
Hehe det gör han rätt i tycker ja... ;)

Bagarn_73 skrev:
2044447 Nej, det har inte blivit av, han håller mig på halster den lymmeln. :mad:


Hehe jo det är väl liite dåligt med bilder kanske, men jag har så svårt att välja bland mina drygt 6000st, får väl plocka ut lite mer, dessutom är inte hemsidan så gammal i den versionen som den ligger upp nu.. ;)

Gillar mest gammla bilar som byggs om med modern prestanda för gata å bana :yoparty Men visst nya challengern går inte av för hacker!

Pssst, hur blir det med loggan / tröjan vi "dilla om" på speedbully?

sajk skrev:
2042928 jag har vart inne å kikat tidigare. tycker det var lite klent om bilder men det kanske bara är jag som är inkompetent. älskar gamla muskelbilar när man snyggar upp dom på modernt sätt.

inte så konstigt då att jag dreglar ihjäl mig på nya mustang shelby cobra och nya camaron och nya challengern. gaaaaahhh vilka linjer och så minimalistiskt fast ändå fläskigt.

----------------------------------------------------------
Idag tog jag "oskulden" på hojåret 2006 faaan va nice å ta ut hojen å åka lite.. Plockade upp Frredde och drog ner till jobbet för lite garagevändnings träning, fan det går ju över förväntan för honom tycker jag. Snyggt jobbat Frredde!! :tummenupp

Nu blir det nog hojen till jobbet i fortsättningen, om vädret håller.. Jag har ca 1,5km grusväg med snö, is å slask, men va fan det får gå på tvären ut till asfalten, det äre värt :yoparty

UT MED ER :7peta Håll stumt!! :död
 
Last edited:

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Pssst, hur blir det med loggan / tröjan vi "dilla om" på speedbully?

vi väntar med spänning på fler bilder.

speedbully.se går igenom lite renovering just nu och vi får se hur vi gör med ytterligare förändringar medans utveckligen fortskrider.

tröja är nog inte aktuellt innan vi kan få ner priset lite på ett tryckeri tack vare att vi är en 20 st som beställer, hur dom ska se ut får det väl läggas fram förslag på av de som vill. först å främst krävs det väl att vi rekryterar lite i sommar. å att fattigt folk (som läggar alla $$$ på bågen :tummenupp ) klarar att lägga undan några hundra till en sweatshirt. =)

när vi väl kör omkring i stan med tröjorna kommer vi nog inte ha svårt med nyrekruteringar.
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Sådär nu är första turen avklarad. Blev en tur till kolmården o tbx. Vägarna va helt ok men i stan fick man passa sig lite för allt grus.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Var ute en tur själv idag... Herregud, vad underbart det är!! :banana

Javisstfanja, fel tråd... Jag har ju flyttat mig. :skrämd
 

KAS-CBR900RR

Egen värld!!!
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Retta
hello alla glada :) ska till linköping idag o byta däck....de har öppet hus på ett mc ställe 20% på allt..vet inte riktigt vad mc butiken heter men solen skiner o det e fint på vägarna ska någon ut o åka??? :crash
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
KAS-CBR900RR skrev:
2050993 hello alla glada :) ska till linköping idag o byta däck....de har öppet hus på ett mc ställe 20% på allt..vet inte riktigt vad mc butiken heter men solen skiner o det e fint på vägarna ska någon ut o åka??? :crash


Hm, man kanske borde åka dit och kolla om dom har något mer... beviks är det väl?
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
faan va gött killar! hojen startade ju kanon idag... men tyvärr kunde man ju inte ta en runda eftersom SNÖN ligger på backen! :huvet
 

Firre89

^^
Gick med
7 Nov 2005
Ort
norrköping
Hoj
aprilia rs Gp1 125
Hoj Träff

Tja Tja är det ok om man hakar på med 125 er ? lr är det bara dom riktigt stora hojarna som får de ?? Firre
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top