Nån som e sugen på o åka idag?
Har frivecka nästa vecka, så om vädret e som det va idag så e både jag o svågern (Rooster) på
Nån som e sugen på o åka idag?
Vore inte dumt!
Jag har åkt en sväng idag så härligt!
pm:a om du ska åka!
De timmerstockar jag kunde höra härstammade alla från Ronny & Ragge™ allt annat är bara elakt förtal...Ronny och jag har delat slaf förut och hans snarkningar är välkända men mike the bikes (fz1) var inte och leka med heller upptäcktes i Gbg...
Det är fint med personer som har självinsikt och placerar sig i kön där han hör hemmaBollen satt i rullning Jag kommer naturligtvis att agera statist medan ni andra dominerar
Bollen satt i rullning angående boende vecka 20.
2 rum ska beställas. Nu är bara frågan vem som ska stå ut med vem .
Ronny och jag har delat slaf förut och hans snarkningar är välkända men mike the bikes (fz1) var inte och leka med heller upptäcktes i Gbg .
Den som ligger illa till är då Håkan som inte ger ett ljud ifrån sig, Eller hur är det Yrla
Pest eller Kolera?!
Bara du rakar dig, får inte bli för varmt, så ska det väl gå bra!
Du vet ju hur det är med de Kinesiska nakendundarna!
Kinesiska nakenhundar är aldrig kul men eftersom det bara finns 1 i varje kull så kan man ju stå ut.
Du menar att den som är frusen sover med Ronny??????????
Jag kommer att vara rakad, packad och klar vecka 20. Hur det är med övriga deltagare på expedition 2008 återstår att se.
@Micke: Enligt önskemål (se tidigar inlägg angående statister) kommer jag att ligga längst bak och samla in fältet.
Har ringt och bokat bord på Restaurang Fontana. Bästa fönsterbord är reserverat.
Jag bjuder alla på "Tagiliatella de boscaliola" till de som kommer före mig på varvet. Hmmmm, handsken är kastad med andra ord
@ Firefox: Om du vickar på stolen SAMTIDIGT som du rullar tummarna, borde inte det kunna ge en grattifikation i lönekuvertet som räcker till Ringen? Det skulle behövas lite ungt friskt blod bland gammgubbarna där nere, samtidigt är Ringen den perfekta inkörningscykeln!
Hur var Vasan då, lika tungt som det såg ut på TV? Tänker bl.a. på Jerry Ahrlins händer QUOTE]
haha, jo skulle kunna försöka med att vicka på stolen. Dock är jag ju kille o klarar knappast 2 så avancerade rörelser samtidigt.
Vasan var riktigt dryg. Hamnade helt fel i starten och låg sämre till än ifjol tidsmässigt. Åkte dock upp mig under loppet o fick en bättre totaltid. Även jag åkte utan fäste hela vägen så lite blåsor i händerna blev det men det är ju inget en riktig man klagar på Åkte på 7 h 45min och kom på placering 5255. Dock inte nöjd så jag får nog lov o göra det igen...
Jag får komma upp o köra lite på kolmordenring istället
Jaha, p.g.a att vissa kör gammla härken (läs Honda - Kawasaki) med matchvikter utanför all kontroll blev jag tvungen att söka stöd hos grannens far. Han förstod min oerhörda frustration över att dessa bojsänken kommer att generera överlast på mitt väl tilltagna släp, och erbjöd sig att låna ut sin trailer för tunghantering åt oss v.20.
Jag lyfter upp min racefjäderlättarätta på tungtrailern lätt med munnen, men skall vi få upp något sänke där...skall jag boka Bosses mobilkran redan nu
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|