Norrköping!

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Mjahaa....minsann om det inte stod en HP2 sport (heter de så?) med känd regplåt inne på Bikestop idag. Trist. :(

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Nobbens? Hänt något?

Näää, inget allvarligt.
Krökta ventiler, skurna cylindra, trasig växellåda. sne i ramen, fel färg, för lite lufttryck i däcken mm, mm, mm:rofl.
Som sagt var inget allvarligt om man åker Bmw. Skulle tro att de limmar ihop den på en kafferast ungefär:tummenupp.
Saknas det delar har jag hört att clas är villig och låna ut lite reservdelar. han har ju kört bmw ett tag nu så det borde ligga lite i verkstan

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Näää, inget allvarligt.
Krökta ventiler, skurna cylindra, trasig växellåda. sne i ramen, fel färg, för lite lufttryck i däcken mm, mm, mm:rofl.
Som sagt var inget allvarligt om man åker Bmw. Skulle tro att de limmar ihop den på en kafferast ungefär:tummenupp.
Saknas det delar har jag hört att clas är villig och låna ut lite reservdelar. han har ju kört bmw ett tag nu så det borde ligga lite i verkstan

Hahah.. :rofl

Ja si de där plattlandseuropeérna :arsele

Blev orolig att det skett något otäckt, tycker mig läsa varenda dag nu att folk kör av och blir påkörda av tant Agdor och allt vad det är. Blir ju orolig för er ynglingar :rolleyes:!

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Näää, inget allvarligt.
Bara för att man inte kör en ylande japanese så blir man hånad och trakasserad:gnissla

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Bara för att man inte kör en ylande japanese så blir man hånad och trakasserad:gnissla

Klart du blir upprörd då du fortfarande längtar tillbaka till de gamla goda tiderna då även du körde ylande radfyra. :tungan
Det inser man när man ser din avatar och framför allt när man ser hur du framför din tyska älskarinna på asfalterade vägar, det är inte så en offroad ska köras :D

Men hoppas att nobben snart är tillbaka på sin japanska skönhet (och att även den bayerska damen spinner snart igen) :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vill bara få :Rockbanan uttrycka en viss glädje över att hushållet numer besitter 2 TVÅ A-behörigheter!!!

:banana :banana :banana :banana

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
09 HP2-sport
:D:D
Klart du blir upprörd då du fortfarande längtar tillbaka till de gamla goda tiderna då även du körde ylande radfyra. :tungan
Det inser man när man ser din avatar och framför allt när man ser hur du framför din tyska älskarinna på asfalterade vägar, det är inte så en offroad ska köras :D

Men hoppas att nobben snart är tillbaka på sin japanska skönhet (och att även den bayerska damen spinner snart igen) :tummenupp

Himlens makter äro stora:yoparty R1 An är åter send från ovan och hör å häpna:tummenupp även den tyska bayiska eländet är fitt for fight
Vi ses åter ut på den svarta marken:D

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
:D:D

Himlens makter äro stora:yoparty R1 An är åter send från ovan och hör å häpna:tummenupp även den tyska bayiska eländet är fitt for fight
Vi ses åter ut på den svarta marken:D

Dra på trissor, den är klar.. Du enligt Illkay så ska jag komma hem till dig med en sopborste.. Jag hörde att jag tydligen hade fått i mig några riktigt "dåliga" kräftor.. Jävla sprit!
:näsblod:död:huvet

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
En allmän fråga om morgondagen,

Hur många och vilka har tänkt dyka upp? Funderar på om hon ska våga sig på att åka med, men blir det bara "kärnan" som åker så diffar det lite VÄL mkt i tempo för att det ska kännas kul.. så då kan det hittas på annat!

Och hon tackar alla för alla gratinationer!

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
En allmän fråga om morgondagen,

Hur många och vilka har tänkt dyka upp? Funderar på om hon ska våga sig på att åka med, men blir det bara "kärnan" som åker så diffar det lite VÄL mkt i tempo för att det ska kännas kul.. så då kan det hittas på annat!

Och hon tackar alla för alla gratinationer!

Imorgon är det Ljungsbro marknad med minibrudarna och syrliga karameller som gäller! :tummenupp:tummenupp

Ossman

Den förlorade brodern
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
Ducati Monster 796 -12
Imorgon är det Ljungsbro marknad med minibrudarna och syrliga karameller som gäller! :tummenupp:tummenupp

Hah! här försöker han skylla på barnen men nu kommer den sanna syndaren fram! :arsele

Jag hade tänkt åka imorgon. Det är bara det där med att lyckas rulla ur sängen så satans tidigt. :gnissla

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA