Norrköping!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
I helgen är det tävlingar på Sviestad, race i 600 & 1000 16.30- båda dagarna, gratis inträde!

Känns väl som att samlas 12 för en liten omväg och vara på Sviestad vid 4-tiden kan vara något.

När det gäller kärnan så är han sängliggandes i någon djurinfluensa
cwmboom2.gif

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
I helgen är det tävlingar på Sviestad, race i 600 & 1000 16.30- båda dagarna, gratis inträde!

Känns väl som att samlas 12 för en liten omväg och vara på Sviestad vid 4-tiden kan vara något.

cwmboom2.gif

Jag tar bilen och möter upp. Efter er omväg. :)

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Mjahopp!
Då har minsta bruden fixat eget sällskap på Ljungsbro marknad...han hade visst "Claes -49" som nick. Verkar vara en riktig hedersknyffel. Äldsta donnan har "paxat" mitt nya skinnställ och så hittade hon ett par mekhandskar och en hjälm ute i verkstan. Själv blev jag visst adresserad till det gamla tåååringstället. :tummenupp

Så vi ses väl på McOrvars kl 12 imorgon, inkl barlast. :):)

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing

cwmboom2.gif

Kändes som döden var och hälsade på men nu är man back in buisness again.
Även om man har dåliga däck så måste det bli en runda imorgon innan man byter till nytt fräscht gummi inför resan.
Kolla på lite race är aldrig fel så räkna med mig.
Hårdingar kör hoj så är det bara, övriga åker bil .
Ricky åker väl färdtjänst eller nåt. :D

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Kändes som döden var och hälsade på men nu är man back in buisness again.
Även om man har dåliga däck så måste det bli en runda imorgon innan man byter till nytt fräscht gummi inför resan.
Kolla på lite race är aldrig fel så räkna med mig.
Hårdingar kör hoj så är det bara, övriga åker bil .
Ricky åker väl färdtjänst eller nåt. :D

Lyft på stenen och ringla tillbaks. Orm! :krama

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vad landar tempot i imorrn?

Blir det FÖR ansträngande med superlånga väntepauser på fröken sånyttkörkortattdetfortfarandeärkladdigt eller blir det mer mixed audience imorrn?

@ Ricky : Hälsa :drool

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Kawa Z800-13
Jag o min sambo dyker upp vid Mc Orvars vid 12.
Fast jag har ju som sagt nytaget kort så tempot blir ju inte så snabbt :)
Hoppas jag får åka med ändå?

Mvh Maria

Vad landar tempot i imorrn?

Blir det FÖR ansträngande med superlånga väntepauser på fröken sånyttkörkortattdetfortfarandeärkladdigt eller blir det mer mixed audience imorrn?

@ Ricky : Hälsa :drool

Nu har jag/vi bestämt oss, vi ska åka! Tempot för mig är ju rätt lugnt, hoppas tjejen din hänger med oxå! Så kan vi rookisar tuffa där bak:)

Mvh Maria

Last edited:

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Nu har jag/vi bestämt oss, vi ska åka! Tempot för mig är ju rätt lugnt, hoppas tjejen din hänger med oxå! Så kan vi rookisar tuffa där bak:)

Mvh Maria

....jag åkte sist idag och oavsett vad ni bestämt så kunde jag inte se er någonstans på hela dagen. :krama

Tack ni andra för en trevlig höstrunda. Som jag alltid brukar säga, man vet aldrig vad dagen har att bjuda på...:tummenupp

Dragongirl

Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Kawa Z800-13
....jag åkte sist idag och oavsett vad ni bestämt så kunde jag inte se er någonstans på hela dagen. :krama

Tack ni andra för en trevlig höstrunda. Som jag alltid brukar säga, man vet aldrig vad dagen har att bjuda på...:tummenupp

Tjolahopp! Idag är inte den dag som jag valt att köpa en trisslott!! Skulle låna en hoj från jobbet, men hann precis upp ur garaget så gick kopplingsvajern av :huvet snacka om att få en käpp i hjulet.. men vi "roddade" om och var nere på sviesta lagom till finalen till 1000-race:et,,, hmmm vart var ni då:confused: Men vi tar nya tag innan "lappmöglet" börjar falla från himmelen!

See U all another day!

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Tjolahopp! Idag är inte den dag som jag valt att köpa en trisslott!! Skulle låna en hoj från jobbet, men hann precis upp ur garaget så gick kopplingsvajern av :huvet snacka om att få en käpp i hjulet.. men vi "roddade" om och var nere på sviesta lagom till finalen till 1000-race:et,,, hmmm vart var ni då:confused: Men vi tar nya tag innan "lappmöglet" börjar falla från himmelen!

See U all another day!

Vi tog en liten tur innan vi oxå åkte till Sviestad. När vi skulle åka hem stod det ett par och tog på sig som hade en 1400. Kan det varit ni månne?
Blir nog ett par turer till innan man ger upp inför vintern. 12.00 i morgon kommer nog några att stå vid Orvars däribland jag om jag bara hinner byta bakdäck på förmiddagen.
Höres

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Tack för en bra dag! Och lite mer lagom lång blev den för en gångs skull :tummenupp, synd bara att det blev längre pauser än planerat bara.

Jag får nog ta det piano nu tills 10e på Svisschtta, har nog bara en dag kvar i bakdäcket innan det bara duger till nån söndagstur, och inget nytt på hyllan heller. Så det får avsluta säsongen för min del. Kommit nästan 500 lugna touringmil på det, så jag är nöjd :)!

Tack för idag, ha det gott imorrn!

Dragongirl

Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Kawa Z800-13
Vi tog en liten tur innan vi oxå åkte till Sviestad. När vi skulle åka hem stod det ett par och tog på sig som hade en 1400. Kan det varit ni månne?
Blir nog ett par turer till innan man ger upp inför vintern. 12.00 i morgon kommer nog några att stå vid Orvars däribland jag om jag bara hinner byta bakdäck på förmiddagen.
Höres

Japp, det var vi! Om vi vetat det kunde vi ju hälsat! :) Ja ja, blir väl fler tillfällen! Det är väl du som har en svart/vit Honda? Såg ut som ni passerat en flugsvärm på vägen...Hihi! Bara retas lite! :D

Höres och synes INNAN vintern, är ju lååångt dit ännu!

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Har lyckats kränga på nytt bakdäck på förmiddagen. Behöver gnuggas in så jag står på Orvars klockan 12 om någon mer är sugen på att åka lite.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA