Norrköping!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Om vi kommer iväg från Orvars så står en lokal guide från Slaka på Max G:a Biltema kl13 för att visa oss vägen :tummenupp

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Åka imorgon måndag?

Jag tänkte ut imorgon om det är skapligt väder! :Bugar

Nån som ska med? Skriv nått, eller skicka ett PM! :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hur är det på kvällskörningarna med besiktning? Jag har iofs alltid ordning på grejerna, men har ändå aldrig blivit kollad de gånger jag varit där. Nu är saken att mitt bakdäck börjar lida mot sitt slut, det finns mönster kvar, men det är tunt och ganska platt pga för många gatmil.

Borde jag vara orolig för att få köra, eller är det funkis om det är torrt eftersom däcket fortfarande är fine där det "körs"!?

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Hur är det på kvällskörningarna med besiktning? Jag har iofs alltid ordning på grejerna, men har ändå aldrig blivit kollad de gånger jag varit där. Nu är saken att mitt bakdäck börjar lida mot sitt slut, det finns mönster kvar, men det är tunt och ganska platt pga för många gatmil.

Borde jag vara orolig för att få köra, eller är det funkis om det är torrt eftersom däcket fortfarande är fine där det "körs"!?

Om du ger Micke en rejäl hög med pilsner så ser han till att du får köra på fälgarna om du vill.
Om inte det funkar ger du mig samma sak så ska jag distrahera honom när det är dax att besikta din hoj :D.

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Tänkte höra om de finns någon vänlig själ som kan tänka sig ha mig på bönepallen?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Om du ger Micke en rejäl hög med pilsner så ser han till att du får köra på fälgarna om du vill.
Om inte det funkar ger du mig samma sak så ska jag distrahera honom när det är dax att besikta din hoj :D.

:D

Men SÅ jävliga är dem inte på det va? Det är nästan lagligt, och den delen av däcket ska man väl ändå inte använda? :va

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Tjofaderittan, yabadabadoo, grejade kortet idag :D :D :D.

Grattis påré

medium-smiley-062.gif

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Jo då tanten kan hon oxå :), tyckte det var dax efter arton år utan att ha synat nått dike. :D
Det är ganska bra med oss, hojen är på verkstan och jag lite blå men hel! :näsblod

Nu var det BikerBanny vi skulle GRATTA!

:banana

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad