Norrköping!

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Tänkte höra om de finns någon vänlig själ som kan tänka sig ha mig på bönepallen?

Ja det har jag gärna, anytime! Lättare att ha dig bakpå än en ryggsäck! :tummenupp

BikerBanny

Väntar på axeloperation
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha R6 -03
GRATTIS! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Hoppas vi hinner ses på vägen innan hösten är här... Tyvärr kan det bli problem från mitt håll, hojen och jag är lite mörbultade. :näsblod

Va trist!! Hoppas du och hojen kryar på er :krama, behöver ju min "hönsmamma" om jag ska hänga med er på körningarna :D

Tack :D

Grattis påré

medium-smiley-062.gif

Tackar :yoparty

@ BikerBanny: :tummenupp

:D tack

Tack allihopa :), var helt underbart att ta hojen till jobbet i morse :D

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Tack allihopa :), var helt underbart att ta hojen till jobbet i morse :D

Har man inte gratinerat på SH så har man inte gratinerat alls :)!

Grattis!!

Sofe blev ju självständig förra torsdagen, och var tvärnöjd med att köra utan mitt gnäll om placeringar och att håll farten :D!

Ta det varligt nu bara, folk kör av ändå så man kan åtminstone försöka att inte hjälpa den statistiken!

Återigen, GRATTIS :tummenupp

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Kawa Z800-13
Last edited:

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Jo då tanten kan hon oxå :), tyckte det var dax efter arton år utan att ha synat nått dike. :D
Det är ganska bra med oss, hojen är på verkstan och jag lite blå men hel! :näsblod

Nu var det BikerBanny vi skulle GRATTA!

:banana

Krya på dig Yrla, :hej
men det är aldrig dags att krascha! :7peta
Grattis BikerBanny kör försiktigt! :)

BikerBanny

Väntar på axeloperation
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha R6 -03
Känns vanskligt att ta hojen dit, GPZ:eek:r är som du vet en av de hemliga spetsingredienserna i disktrasor. När driftansvarig får se hojen på parkeringen blir han vild av habegär :mattias

Wahaha, bara tanken på att se Peter på dendäringa lilla femhundran har just gjort denhär sega morronen uthärdlig :tuttar

Har man inte gratinerat på SH så har man inte gratinerat alls :)!

Grattis!!

Sofe blev ju självständig förra torsdagen, och var tvärnöjd med att köra utan mitt gnäll om placeringar och att håll farten :D!

Återigen, GRATTIS :tummenupp
Tack :yoparty

Hehe, jag körde i GixxerTigers spår när vi var ute i onsdags, men tyckte det funkade kalas :yoparty, lika illa som det gick att övningsköra i bilen går det bra att köra med honom med hojen :D. Dessutom hade jag driftat för långt mot mitten på en liten skitväg och hållt på att smälla med en bil i en kurva så det kändes ganska tryggt att följa honom :rolleyes:

Krya på dig Yrla, :hej
men det är aldrig dags att krascha! :7peta
Grattis BikerBanny kör försiktigt! :)

Tack :tummenupp

Last edited:

Dragongirl

Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Kawa Z800-13
Skitväder!

:huvet
Idag vart det hela 2 mil hojåka! Var på väg ner mot norrköping när himmeln öppnade sig! Var bara o vända hemåt igen!

Hoppas på bättre tur nästa gång!

Trevlig helg på er alla!

:fyllisar

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
:huvet
Idag vart det hela 2 mil hojåka! Var på väg ner mot norrköping när himmeln öppnade sig! Var bara o vända hemåt igen!

Hoppas på bättre tur nästa gång!

Trevlig helg på er alla!

:fyllisar

Enligt prognoser på smhi och klart så ser det ju lovande ut för lite åkning imorgon :tummenupp.
Bara att ta en tur mot Norrping imorgon oxå så står det åtminstone 1 glad hojåkare vid McOrvars och väntar på sällskap :).

rob

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV4R
Enligt prognoser på smhi och klart så ser det ju lovande ut för lite åkning imorgon :tummenupp.
Bara att ta en tur mot Norrping imorgon oxå så står det åtminstone 1 glad hojåkare vid McOrvars och väntar på sällskap :).

Ni har inte bestämt var ni ska åka än? Neråt eller uppåt? Tänkte om ni ska till Linköping o få lite vägledning av Igge-kock eller ska man träffas på McOrvars?

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Ni har inte bestämt var ni ska åka än? Neråt eller uppåt? Tänkte om ni ska till Linköping o få lite vägledning av Igge-kock eller ska man träffas på McOrvars?

Jag bestämmer ju inte men en tur uppåt se ut som ett säkert kort med tanke på väderkartan.
Sen är det ju alltid kul och avrätta Aquila på sin favoritväg:fakta.
Borde stryka den sista kommentaren men ölens makt är stor :fyllisar
Får förmodligen äta upp det imorgon :).

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Wahaha, bara tanken på att se Peter på dendäringa lilla femhundran har just gjort denhär sega morronen uthärdlig :tuttar

Tack :yoparty

Hehe, jag körde i GixxerTigers spår när vi var ute i onsdags, men tyckte det funkade kalas :yoparty, lika illa som det gick att övningsköra i bilen går det bra att köra med honom med hojen :D. Dessutom hade jag driftat för långt mot mitten på en liten skitväg och hållt på att smälla med en bil i en kurva så det kändes ganska tryggt att följa honom :rolleyes:

Tack :tummenupp

Det är ju kul att du tycker om att åka med toppfart och mej. Det var lite otäckt att ligga bakom och tro att du skulle smälla med bilen.

lillspångis

SKALMAN
Gick med
5 Jul 2009
Hoj
1998 Kawasaki zx9r

Hänger på imorrn om SMHI har rätt för en gångs skull...:Bugar
Har varit för många suparskivor på sistonde men nu har nog promillehalten sjunkit till körnivå igen...:hojsmilie

Dragongirl

Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Kawa Z800-13
Åt vilket håll bär det av imorn tror ni?
Tänkte om det blir norrut, kan vi möta upp er på vägen! Om nu vädret är på vår sida! Hihi!

Mvh Maria

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...