Har min balkong på stockhomlsvägen i norrköping. Plötsligt ser man en kille på en grön kawa och med matchande ställ, wow va najs och killen ser ut som hopkins liksom tills man ser vad han sysslar med. och varje gång jag går ut nästan så ser man den killen på samma väg och gör samma sak.. Asså hur smart är man när man gasar på så mellan ett område det råder 30 sträcka och 10 utfarter överallt, övergångsställe.. full gas och sen bromsar han. Inte konstigt att det sker olycker med R-hojar när såna här folk kör på de sättet...Tycker bara det är tragiskt att såna här folk ska åka på såna hojar! Men visst är syftet att vara tuff så kanske han lyckas. Annars finns det kurser på Sveistad hur man ska köra en sån hoj!
Det var med stor sannolikhet jag som åkte förbi, det tänker jag inte mygla om.
Jag hade ett ärende uppe i eneby och tar hellre sthlmsvägen före promenaden då man får se lite mer folk. JUST idag satt det ett gäng vid den där grillkiosken och alla börjar veva med händerna om att jag ska dra den på slangen. Outlaw som man är tackar man ju inte nej till en show och drar på.. Samma gäng sitter kvar efter de cirka 10 minunter jag var iväg och tänker nu ska jag visa dem på riktigt då jag hade bättre förutsättningar från det andra hållet.
Sen måste jag kontra ditt moraltjafs, det fanns en ända utfart där jag körde och den hade jag full koll på hela tiden. Den bit där jag gasade på var det dessutom 50 så släng gärna ditt 30-sträcka åt skogen, för det var inte där jag gasade.
Vad är problemet med folk som sitter hemma/är ute och går? Så fort man ser en hoj som gasar lite så blir man avundsjuk och måste in på SH och skvallra för alla andra så de kan aktivera sin övermoraliska personlighet dem med?
tack.