Hej hej hallå.. Hur många motardåkare finns de här i sommar som man kan få åka ihop med?
Lillpärlan
Lära ut hur man svänger och kör med nerlägg
Vi gamla gubbar stannar ju så fort det kommer en kurva och leder ekipaget igenom för att sedan tokgasa på rakorna. Nerlägg sker väl bara när man håller på och vinglar i vägkanterna.
Iår har man ju blivit ytterligare ett år äldre, stelare, fegare (förståndigare) så det får nog bli stödhjul på moppen.
Nu ska bara saltet bort från vägarna och temperaturen öka lite till så man kan puttra runt lite.
Hörs
Roger
Idag har det bannemig varit vår! När det började torka upp mot eftermiddagen drog jag o polarn ut för att inviga våren, jäklar vad härligt!
Såg några fler tvåhjulingar ute under dagen, några fler här som njutit av solen idag?
Det måste ha varit dig jag såg vid korsningen albreksvägen(stavas?) ni kom på gamla övägen från vrinnevisjukhuset. Du åkte jämsides med en Er6:a, är jag rätt ute? =)
Det såg sjukt trevligt ut iaf! Blev sugen på att åka nu.
Idag har det bannemig varit vår! När det började torka upp mot eftermiddagen drog jag o polarn ut för att inviga våren, jäklar vad härligt!
Såg några fler tvåhjulingar ute under dagen, några fler här som njutit av solen idag?
Mötte er på bergsbron, såg sjuuukt gött ut! Härligt att äntligen se ljuset efter vintern. Ska ladda upp batteriet imorgon tänkte jag...
Det är rätta takter! När ska dom sopa bort allt skit från vägarna då? Nu är ju säsongen här
håller på o lär mig o köra motard,en så länge så har jag inte haft turen o träffa rätt folk skulle va kul med lite rutinerat hoj folk som visar spårval ni verkar veta vad ni pratar om intresserad o hänga med er grabbar, hoppas min motard kollega håller med
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|