Norska polisen...

Ronin

Medslem
Gick med
23 May 2004
Hoj
KawaHonda
Liz Gsx-R skrev:
jag har bestämt att slut att vara här...
har ingte här att göra längre...
kommer kanske tillbaka någon gång i framtiden...

ha det bra...
Liz

Nej, du skall väl inte tillbaka till den riktiga värden, den utanför sporthoj.com :brinnerup

Självklart kommer du tillbaka hit när din otur vänder och vardagen blir lite ljusare igen. Att köra MC är ju det roligast som finns, och det får ju inte en klotning och några nitiska norrmän ändra på, eller hur?

Fortsätt umgås med dina hojintresserade kompisar och titta in på detta forum igen så kommer känslan snart tillbaka. :tummenupp

På återseende.

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Ronin skrev:
Nej, du skall väl inte tillbaka till den riktiga värden, den utanför sporthoj.com :brinnerup

Självklart kommer du tillbaka hit när din otur vänder och vardagen blir lite ljusare igen. Att köra MC är ju det roligast som finns, och det får ju inte en klotning och några nitiska norrmän ändra på, eller hur?

Fortsätt umgås med dina hojintresserade kompisar och titta in på detta forum igen så kommer känslan snart tillbaka. :tummenupp

På återseende.

Tack...
om allt går som det ska så ska jag upp på en hoj igen på söndag... (det är inte jag som kör...) då får vi se hur länge axeln vill vara med...

gräddefredde

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
Sv 650 S -2003, SV 1000 S - 2005
Ditt körkort

Liz Gsx-R skrev:
41 dagar kvar innan denna sommaren är över för mig... :tummenner
och det är den norska polisen som förstör den för mig... :mad:

Hej!

Jag bor i Norge och blev av en sån där underbar kamera tagen i 133 km/h på 80-väg. De har ringt mina föräldrar eftersom jag är skriven där och frågat efter mig tre gånger. Mina föräldrar har sagt att de inte vet var jag är. Nu var det över ett år sen sist. Peppar peppar, hoppas de ger sig snart.
Jag har en polare som har blivit tagen i exakt samma hastighet med bil och det han gjorde var att ge ifrån sig körkortet i norge. Svenska polisen blev aldrig inkopplad så när han kom hem till Sverige sa han att han hade tappat det. Han fick ett nytt med en gång.

Fortfarande rädd :gnissla :ätapiller

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
gräddefredde skrev:
Hej!

Jag bor i Norge och blev av en sån där underbar kamera tagen i 133 km/h på 80-väg. De har ringt mina föräldrar eftersom jag är skriven där och frågat efter mig tre gånger. Mina föräldrar har sagt att de inte vet var jag är. Nu var det över ett år sen sist. Peppar peppar, hoppas de ger sig snart.
Jag har en polare som har blivit tagen i exakt samma hastighet med bil och det han gjorde var att ge ifrån sig körkortet i norge. Svenska polisen blev aldrig inkopplad så när han kom hem till Sverige sa han att han hade tappat det. Han fick ett nytt med en gång.

Fortfarande rädd :gnissla :ätapiller

om de e en kamera som tatt dig kan dom väl ändå inte ta dig? vet ju inte att de e du? ljug för faen!

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
det blev en tur i söndags... det gjorde ont men men...

det blev 15mil och jag var bra trött i vänster armen sen...

Andreas7902

Medlem
Gick med
7 Jun 2005
Hoj
KTM 1290 Superduke r -21
Usch vilken vår för dig! Hoppas att allt ordnar sig till det bästa! Och handen på hjärtat... Det skulle lika gärna kunnat vara jag eller vem som helst annars här som åkt på lika dan fortkörning som du, så jag tycker det är helt ok att du skriver av dig! Stå på dig och krya på dig!

/Andreas

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Andreas7902 skrev:
Usch vilken vår för dig! Hoppas att allt ordnar sig till det bästa! Och handen på hjärtat... Det skulle lika gärna kunnat vara jag eller vem som helst annars här som åkt på lika dan fortkörning som du, så jag tycker det är helt ok att du skriver av dig! Stå på dig och krya på dig!

/Andreas

tack så mycket... sen olyckan har det blivit 15mil och jag tror inte att det kommer att bli så mycket mer i år... jag har ju ingen hoj och snart inget kort...

Andreas7902

Medlem
Gick med
7 Jun 2005
Hoj
KTM 1290 Superduke r -21
Usch... Det är nästan så man skäms over att vara upptrissad över att det bara är en vecka kvar till uppkörning för en annan ju... Men man får hoppas att du inte får några men pga olyckan iaf! Materiella saker kan man ju alltid fixa! Värre med människor! Deppa inte ner dig helt bara!

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Andreas7902 skrev:
Usch... Det är nästan så man skäms over att vara upptrissad över att det bara är en vecka kvar till uppkörning för en annan ju... Men man får hoppas att du inte får några men pga olyckan iaf! Materiella saker kan man ju alltid fixa! Värre med människor! Deppa inte ner dig helt bara!
jag låva att jag kommer inte bil så ledsen om det skulle regna hela sommaren...
den hojen finns det inte så många av så jag kommer nog inte att få en sån...

Andreas7902

Medlem
Gick med
7 Jun 2005
Hoj
KTM 1290 Superduke r -21
Det kan jag ju förstå, men huvudsaken är ju iaf att du klarat dig skapligt! Då finns det ju en ljus framtid även om det kanske inte verkar så just nu!

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
jo det finns väl det...

nu har jag kommit upp i 23mil... :banana
tur att man har någon kompis som vill ha med en...

Andreas7902

Medlem
Gick med
7 Jun 2005
Hoj
KTM 1290 Superduke r -21
Ja där ser du! Alltid något... Du ska se att tiden springer iväg som f_n! Snart är allt elände glömt! =)

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Andreas7902 skrev:
Ja där ser du! Alltid något... Du ska se att tiden springer iväg som f_n! Snart är allt elände glömt! =)

det vet jag inte om jag tycker... tiden går så sakta...
skönt att det rengna i dag tycker ja...

men om allt går som det ska så åker jag nästa helg och ser på när en kompis tävlar... men det beror på vad läkaren säger på tisdag...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Liz Gsx-R skrev:
jo det finns väl det...

nu har jag kommit upp i 23mil... :banana
tur att man har någon kompis som vill ha med en...

Skulle abstinensen bli alldeles för svår så vet du att du kan åka bakpå 2fast4some och även Mikemission. Jag kan passa på att ta en shoppingtur så länge :D Kanske nästa fredag när jag ändå jobbar :tummenupp
Höres

Last edited:

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
2fast4hjo skrev:
Skulle abstinensen bli alldeles för svår så vet du att du kan åka bakpå 2fast4some och även Mikemission. Jag kan passa på att ta en shoppingtur så länge :D Kanske nästa fredag när jag ändå jobbar :tummenupp
Höres

jo jag vet... jag har sagt till nästan alla att om dom vill ha mig bakpå så är det bara att höra av sig... men det är tyst...

jag åker kanske till skåne nästa fredag... vet inte än... det beror på vad läkaren säger på tisdag...

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
har varit hos ortopeden i dag...
blev sjukskriven tre veckor till och det kanske blir operation... :(

och i morgon ska jag ringa till advokaten i norge... tror att jag skiter i rättegången för jag orkar inte med det nu...

Rodent

Återfall...
Gick med
5 May 2005
Hoj
ZX-10..(Renoverings objekt)
Vad sade advokaten, om det va idag du skulle ringa??

Hoppas på det bästa för dig...

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...