Norska polisen...

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
Vad är det som händer här egentligen?

Gissar att rättegången inte varit än, men att du under tiden smällt?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
duckie skrev:
Problem solved.

Careoff skrev:
Äääntligen öööver....suck

Det var väldigt vad ni :tuttar e griniga.... :3freak
Problemen är väl knappast över, tvärtom..

Kom ni på det nu att inläggen låg i "fel forum" då får ni väl be swedie eller ngn annan att flytta den då..

(ni kan läsa mer på samåkning skövdetråden)

Last edited:

Ronin

Medslem
Gick med
23 May 2004
Hoj
KawaHonda
Hmm, du har inte turen på din sida just nu...
Hoppas det gick bra med dig i alla fall.
Synd på den läckra hojjen, men material går ju alltid att ersätta.
Hur gick olyckan till?

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Ang 0 dagar kvar: Det är jättekul att komma hem ifrån sjukhuset och läsa att nga tycker att det är skönt att det är över...Man blir ju så uppmuntrad av att sitta här nu när man inte har så mycket att välja på.

:( Det verkar vara killar som har tänkt till och fattat att det är ngt som har hänt (undantag 2fast4hjo)....

Jag är ledsen killar men jag orkar inte gå in på hur olyckan gick till just nu, får ta det längre fram. Det är jobbigt nog att ha blivit av med sin älskade pojkvän :gråta (hojen) och vara skadad.

Jag har nog att göra med poliser och försäkringsbolag så jag behöver inte skit ifrån tjejer på den här tråden.

Thomb

Hellre amortera än reparera o renovera!
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
SV650S for sail...
Liz Gsx-R skrev:
Jag är ledsen killar men jag orkar inte gå in på hur olyckan gick till just nu, får ta det längre fram. Det är jobbigt nog att ha blivit av med sin älskade pojkvän :gråta (hojen) och vara skadad.

Jag har nog att göra med poliser och försäkringsbolag så jag behöver inte skit ifrån tjejer på den här tråden.
Kan ju inte slänga upp bilder me den bakgrund du beskriver utan o säga B. Gick d för fort igen? :crash
Hoppas din skada inte förstöra din framtid. Tung period nu va? :död
Lycka till! :fyllisar

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Liz Gsx-R skrev:
Ang 0 dagar kvar: Det är jättekul att komma hem ifrån sjukhuset och läsa att nga tycker att det är skönt att det är över...Man blir ju så uppmuntrad av att sitta här nu när man inte har så mycket att välja på.

:( Det verkar vara killar som har tänkt till och fattat att det är ngt som har hänt (undantag 2fast4hjo)....

Det där lät inte kul.

Jag vet precis hur du känner dig. Jag krascha för 2 och en halv veckar sen och bröt lårbenet. Hojjen såg inte fin ut.:( Den första veckan är värst men det går över.
Krya på dig! hoppas du blir gladare snart!

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
DJM skrev:
Det där lät inte kul.

Jag vet precis hur du känner dig. Jag krascha för 2 och en halv veckar sen och bröt lårbenet. Hojjen såg inte fin ut.:( Den första veckan är värst men det går över.
Krya på dig! hoppas du blir gladare snart!

det är skönt att det är någon som förstår... har tagit max dosen av vad jag får ta per gång så jag hoppas att jag snart kan sova...

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Liz Gsx-R skrev:
det är skönt att det är någon som förstår... har tagit max dosen av vad jag får ta per gång så jag hoppas att jag snart kan sova...

vi kan lida ihop.. :( samma sak för mig, knaprade tabletter hela tiden.. men kan bara säga att krya på dig och att det snart går över fast man inte tror det!

kan redan gå utan kryckor nu så allt går framåt.

Ta hand om dig!

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
jag har bestämt att slut att vara här...
har ingte här att göra längre...
kommer kanske tillbaka någon gång i framtiden...

ha det bra...
Liz

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln