vi behöver en söt duktig smart depåflicka o platsen e ldeig! IntresseradLiz Gsx-R skrev:jag kommer inte bara få böter utan också bli av med kortet... och då är frågan vad jag ska göra med rästen av sommaren...
vi behöver en söt duktig smart depåflicka o platsen e ldeig! IntresseradLiz Gsx-R skrev:jag kommer inte bara få böter utan också bli av med kortet... och då är frågan vad jag ska göra med rästen av sommaren...
BRASSARN skrev:har hört att man får böta motsvarande 90% av alla ens samlade tillgångar om man kör så mkt för fort i norge. Vilket blir ganska mkt om man räknar in lägenhet och bil/mc mm. kanske aktier, sparpengar också.
Dessutom Kan man bli dömd att aldrig mer få köra mc, överhuvudtaget. Inte ens på inhägnat område.
Skulle nog gissa att det blir till att sitta några månader i kurran också. Fast det kan ju va ganska mysigt om man hamnar på nåt schysst ställe.
Hoppas bara du inte får samma straff som han killen som va med i tidningen för fortkörning på en 70-väg, å hade kört 35 km för fort. Ojojoj säger jag bara... Då vill jag inte byta med dig.
Hoppas det går bra för dig. Berätta hur det går sen.
/Din BRASSARE
Mawerick skrev:vi behöver en söt duktig smart depåflicka o platsen e ldeig! Intresserad
Zana skrev:Fan va sjukt...
Norge är vidrigt!
Dom som är så jävla rika... Jävla svin...
Dom kan säkert skjutsa digLiz Gsx-R skrev:det är klart jag är intresserad om du tror att jag uppfyller kraven...
men frågan är hur jag tar mig ditt utan KK...
Liz Gsx-R skrev:35 dagar kvar...
duckie skrev:Men lägg av, ska du grina varje dag på forumet resterande 35 dagar nu? Ut och kör hoj istället.
sharpedge skrev:Dom kan säkert skjutsa dig
duckie skrev:Men lägg av, ska du grina varje dag på forumet resterande 35 dagar nu? Ut och kör hoj istället.
Liz Gsx-R skrev:ja det kan man ju hoppas...
2fast4hjo skrev:I nödfall skjutsar jörgen dig
Liz Gsx-R skrev:ska inte du med då eller...
ska ni med i dag... jag åker ut nu... hör av er i så fall....
Careoff skrev:Äääntligen öööver....suck
Liz Gsx-R skrev:tack ska du ha...
om det är på det visset så slutar jag att skriva här...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|