kolven är rellativt nybyttm ögaren flre mig.. skulle tippa på att den gått omkring 500 mil kanske.. så det borde det nog inte vara.. får kolla vad jag har för munstycke, den måste juh vara något som är knas om era går nästan 30 mer än mig.. ![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Strypningen ska sitta precis i början av öppningen de sitter ett rör där som är fast svetsat.. men du måste fan ha den strypningen kvar bara de att du trott att den är borta för den kan inte göra göra 130 om man pressar hojen när den är ostrypt...
Ta låss röret och ta ett skjutmått och mät upp inerdiametern på ditt rör....
den är avstypt, och den går rent.. och nålen ska man väl bara ändra när den gå ojämt i mellan registret ? annars är det väl huvud munstycket.. ?
ska kolla drevningen imorgon. finns det några andra strypningar ? och den i röret sitter väl aldeles vid öppnignen? inte typ längre in i röret som det gör på vissa moppar.. för vid öppningen sitter det ingen bricka eller strypning.
och insugsbrickan är bortplockad också. får kolla drevningen och munstycket.
Du verkar ju ha koll på det där med nål, huvudmunstycke och allt vad det är. Vid vilket varvtal gäller vilket? Vad gör jag för att ge den mer bränsle på tomgång?
Du, kolla så att förgasaren är ren från skit, min var väldigt känslig för det!
MVH Tobias
min är besiktad utan strypningarna. besiktningsmannen provkörde den också, men han kom inte så långtgick in på reserven när han körde och han fattade det inte, så han fick rulla tillbaka säkert 1-5 km ^^ var lagomt glad då.
han sa inte så mycket.. han grymtade bara och ville inte direkt prata, det var mitt på sommaren, så runt 30 grader varmt och han gick omkring med en mc
har förövrigt skruvat isär ungefär hela hojen nu, hade bara 125 i huvudmunstycke?? kan det ha en sån stor effekt minskning ? tycker den borde gå skit konstigt när det är så mycket för litet.. men den har gått rent och bra hela tiden, och stiftet än inte vill heller.. men men, ska skruva ihop allt om någon dag och kolla hur den går..
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |