Dr Love skrev:2382129Maave, Mavve!!
I vår familj har aldrig pengar varit ett problem!
Betyder det att jag inte e normal..?
SANTA skrev:2381289Skulle vara kul med lite kommentarer och hojen, Nu när den äntligen är klar så måste man sälja........ Taskig tajming eller något i den stilen!!
http://www.blocket.se/vi/9075524.htm?ca=20_s
Mavve skrev:2381967
Jag har själv låtit göra en sjukt massa skit med mina hojar, skillnaden blir väl att jag kommer ha kvar alla 4 alltid.
Elgasen skrev:2382135Han är bara avis
Mavve skrev:2382027Långt ifrån. Mina egna är i en klass långt över den stridsmissilen.
Herr Andersson bygger sig en speciell liten grej som han tycker är asball. Sen har han inte råd att ha den och MÅSTE sälja den.
Sen kommer nån annan stridspitt köra runt den utan att fatta vilket arbete som ligger bakom och dessutom få allt gratis. Smart kille? Kanske, men en kille utan egen smak då...
Förstår varför du, Ankan, är avis på hans militärvagn med en SV... Sorry, kunde inte låta bli.
Mavve skrev:2381421Helt mongoloidpantat att lägga den energin och pengarna på den och sen sälja den.
Alla heter inte Andersson direkt....
Sjukt ful, håller med Swedie.
Dr Love skrev:2382217Och kommer troligtvis gråta tills han somnar ikväll, för att då drömma hemska mardrömmar om tidernas fränaste hojj
Ett tipps till "Maverik" (på tal om egen fantasi!!) e att sälja Pizza-räsern, till någon lättlurad dåre, & sälj dina hojjar som ankare till en båt i Hbg-Hamn.
När du gjort allt de fattas nog bara 80.000:- så kan du köpa Camo-hojjen för 100.000:-
Ps. Jag har hjälmen du letar efter... Den e din för 100.000:-
SKV skrev:2381391Så de finns fler MÖP än jag
Mavve skrev:2381967
Den som ger mer än 100.000kr för hans krigsmaskin kan ju inte vara normal....
skoteridioten skrev:2382950
Orginalkåpor och allt finns ju kvar. Vad är problemet? eta
Sluta klanka ner på killen bara för att han måste sälja.
Jag vet själv hur det är, det blir inte alltid som man har tänkt sig!
Jag har själv varit i den situationen då jag har lagt ner mycket penagr och energi på ett fordon, för att senare vara tvungen att sälja den inom kort trots att jag hade räknat med att ha kvar den.
Så..sluta vara så jaevla dryg.
Coolt att va MÖP!!ladbol skrev:2382855Japp här är en till!
Som inbiten Hemvärns man har jag juh stå fräs nu, skulle vara kul att använda till Lite B-styrke övningar =). Finns inga riktlinjer för Grg med mål på över 200 . Klart ballaste/Snabbaste Mc ordonansen skulle man bli
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|