HA HA den var bra!!!cleaner skrev:2385564Förlåt men det står inte BMW på nån av dekalerna, eller har jag missat nåt?
HA HA den var bra!!!cleaner skrev:2385564Förlåt men det står inte BMW på nån av dekalerna, eller har jag missat nåt?
cleaner skrev:2385463Fyran i ditt fall är ju bara ett par år sen ...
Förstår inte ni som ska såga folk jäms med fotknölarna för nåt
dom antagligen lagt ner mer timmar på att fixa hojen än vad ni
nånsin kommer att göra. Går bra att vara tuff o klanka ner på andra
men hur skulle ni själva tycka om nån gjorde samma sak mot er.
Mycket genomtänkt bygge, måste kännas hårt att sälja den.
Lycka till.
SANTA skrev:2381289Skulle vara kul med lite kommentarer och hojen, Nu när den äntligen är klar så måste man sälja........ Taskig tajming eller något i den stilen!!
http://www.blocket.se/vi/9075524.htm?ca=20_s
Du lär få vänta på de bilderna, iaf om du vill se några som bevisar någotGustav O skrev:2386518Upp till bevis. Bilder.
läget o så?? ..för jävla fin hoj du har lite, mycket, avis.. stunt hojen står den bara o skräpar eller ? min har knasat sönder .. letar delar typ motor eller hel hoj... Ha det gott ,,, hälsa bror din ... ciao ciao...SANTA skrev:2386555HA HA den var bra!!!
isse skrev:2386622Du lär få vänta på de bilderna, iaf om du vill se några som bevisar något
/N
Rasorblade skrev:2381558Sorry, men fy faan va ful
SKV skrev:2385132MÖP = Militärt Överintreserad Person Man blir sån efter 4a FN-missioner!!!!
lerox78 skrev:2387221man behöver inte ens vart på någon misson jag känner för många möp´s och ett fåtal av dom har vart iväg....
läs hennes och sen min vad e felet....Slappa skrev:2387268Det skrev hon ju inte heller, läs om läs rätt!
Demp@ skrev:2389217altså denna tråden handlar inte om era jävla MÖP möten ni har. fyll en egen tråd med skit om era duktiga bravader, jag har varit på 4 missioner hur många har du. haha jag var på mer än dig jag e bäst. ffs kan någon tråd överhuvudtaget stanna inom topic nån gång? det finns väl en associations(stava?)-tråd redan, behöver inte berätta hur många gånger du har pissat bara för att du ser en toalett.......
och mike, behåll hojjen den e ju sååå satans snygg.
lätt den snyggaste r1:an. me like muchos
ps. jag drog dig nästan igår med corren ju när du körde ut med
4hjulsspin ur rondellen.... hehe
Slappa skrev:2390269Den handlar heller inte om era jävla kärleksmöten heller så stäng igen foderluckan!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|