Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Firefox med addblocker fungerar utmärkt
Japp, inte ett problem.Firefox med addblocker fungerar utmärkt
UBlock Origin !Någon bra addblocket till Chrome?
Jag är trött på att för att ta mig till den här tråden råka ut för 4 st inrullande annonser om underkläder, tyska maträtter, finska jordbruksprodukter och Skansen.
Tja, kanske är det en bra anledning att gå vidare i livet och lägga tiden på annat, då forumet ändå gått på tomgång ett tag och börjat stagnera. Allt mindre hojrelaterat och även om jag kunnat uppskatta även de övriga diskussionerna ibland känns det mer och mer likriktat och allt färre som deltar, så det blir mest samma åsikter på repeat.
Kan tyvärr inget annat göra än att hålla med ? Hur vända trenden? ?Håller med, men ingenting är oföränderligt. Gamla SportHoj var kul med massor med humor och högt till tak, nya sporthoj saknar det. För lite motorcykel, för lite humor, för lite diskussioner där man utbyter åsikter, för lite glädje och fler som hellre vill skapa osämja.
Fördelen är att det blir lättare att tillbringa mindre tid här!
Bli yngre.Kan tyvärr inget annat göra än att hålla med Hur vända trenden?
Mitt 20-30-åriga jag hade förmodligen uppskattat det gamla sporthoj mycket mer. Med det sagt så vete sjutton om jag uppskattar det "nya Sporthoj" helt och fullt.Bli yngre.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Kan tyvärr inget annat göra än att hålla med ? Hur vända trenden? ?
Mitt 20-30-åriga jag hade förmodligen uppskattat det gamla sporthoj mycket mer. Med det sagt så vete sjutton om jag uppskattar det "nya Sporthoj" helt och fullt.
Sorry Sporthoj, men jag pallade inte all inrullande reklam längre.
Jag försökte verkligen så länge det gick, men allt har sin gräns och det var inte roligt att surfa här längre när stor del av innehållet doldes med inrullande tramsreklam som rullade in varje gång du gick mellan trådar.
Valet stod mellan att logga ut en längre stund eller blocka reklamen. Valde det senare.
Så inge mera nappande på erbjudanden som era annonsörer kör. Det har genom åren dykt upp saker jag köpt pga. reklam här, men inte mera.
Det är faktiskt lite uppfriskande att se SH utan reklam nu. Det känns lite som för 10-15 år sen till utseendet.
View attachment 485740
Jupp, adblock i form av uBlock i chrome.Aha, i din egen webbläsare
Kommenterat det som har med hoj att göra o skit i rysland Kina Taiwan o vindkraft solceller och allt annat.Kan tyvärr inget annat göra än att hålla med ? Hur vända trenden? ?
Jag använder mig av Opera och söker med Ecosia… Jag ser inget av detta men så använder jag min lilla Iphone 6S… dom nya är för stora att ha i fickan… ungefär som att gå omkring med en tegelpanna..Jag har normalt ingen adblock på SH då jag ju vill stödja siten så mycket det går, men just nu är det popups, annonser som dyker upp i nederkant etc som jag aktivt måste trycka bort för att komma vidare.
Adblocken är tyvärr på igen...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |