Kjelle skrev:Tack för tipsen, krabbarna! Skall försöka ta dom till mig.
Eftersom jag är en hopplös teoretiker skulle jag gärna vilja snacka lite spårval och så i teorin. Ni vet, rita och berätta. Jag själv har faktiskt väldigt dålig koll. Någon som känner sig pedagogiskt lagd?![]()
crashtestdummy skrev:Ok jag ska föröka vara mer akademiskt teoretisk. ljusreflektionen av kurvans extremitära delar bör reflektera i ögats bakre delar för att sedan transporteras via synnerven direkt till ryggraden (utan att passera hjärnan) direkt ner till anus som i symbios med motorcykeln och dina händer (som motstyr). Anus sidoförflyttas även samtidigt med hjälp av en butangaskudde som din yttersta ringmuskel portionerar ut i lagom mängd så att kroppen hänger ner i innerkurvan och motorcykeln sedermera kan rätas upp lite.
Vill du ha skisser på ovan beskrivna körsätt så får vi träffas… nötcreme och ridspö är obligatoriskt på alla CTD lektioner.
Jag hänger gärna med också... Har varit på Gelleråsen på 1½ bandagar, men jag känner litegrand som Kjelle. Sedan hjälper det ju inte att min hoj är lite svajjig i ramen.Kjelle skrev:Vill du, och har tid, så uppskattas det. Det vet du.Vi får väl bläddra i barnpassnings-almanackan och hitta en bra dag?
Fast du vet väl att gamla gubbar är tämligen obildbara, så beväpna dig med TÅÅÅÅLAMOD.![]()
Ja alla är vi olika.Supermoto skrev:...Ett mindre bra tips tycker jag var det från kycklot om att försöka luta kroppen...
Kyckling skrev:1, Bli rädd, bromsa och troligtvis köra i diket.
Syftar du på min lilla avåkning så väjde jag för ett stort tjälskott.Stefan skrev:Var väl nån som provade utanför Mogetorp för ett par år sen![]()
För att de såg skiten i tid och kunde välja ett bättre spår från början?Stefan skrev:Hur kommer det sig att alla andra INTE körde av då?
crashtestdummy skrev:
ja då får han verkligen känna hur det känns att inte kunna svänga.....blom skrev:kjell ska bli en guru.. han har nu kollat på en v-max
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |