blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
han ska inte svänga han ska åka fort raktframcrashtestdummy skrev:ja då får han verkligen känna hur det känns att inte kunna svänga.....
han ska inte svänga han ska åka fort raktframcrashtestdummy skrev:ja då får han verkligen känna hur det känns att inte kunna svänga.....
blom skrev:kjell ska bli en guru.. han har nu kollat på en v-max
crashtestdummy skrev:hur går det för dig kjelle,? får du till svängandet?
Långa farbron skrev:...Passar på att be om ursäkt för fel landsända igen,säg bara till så försvinner jag.
Mvh
Just det! Och alla undrar följaktligen fortfarande vad du gör härKyckling skrev:Ingen fara. Trevligt folk med vettiga åsikter är alltid välkomna.
Så fortsätt du bara.
Här ställer man upp för dig. Går på din fest (och betalar t.o.m för att vara där), köper dubbla presenter och hjälper till med att jobba på ditt motardbanebygge...Supermoto skrev:Just det! Och alla undrar följaktligen fortfarande vad du gör här
crashtestdummy skrev:hur går det för dig kjelle,? får du till svängandet?
Dejligt KjelleKjelle skrev:Gick lite bättre igår, men fan vad långt det är kvar till knäskrap.
Dessutom är det svårare att svänga åt höger, någon som har en bra förklaring till detta??
japp. för att du är högerhänt helt enkelt jag brukar säga som så, åt vilket håll sladdade du med din tuffa limpcykel i brickebacken när du var 12år på grusplanen, åt vänster ja just detKjelle skrev:Gick lite bättre igår, men fan vad långt det är kvar till knäskrap.
Dessutom är det svårare att svänga åt höger, någon som har en bra förklaring till detta??
Det är långt som attan ner till backen.Kjelle skrev:Gick lite bättre igår, men fan vad långt det är kvar till knäskrap.
Kyckling skrev:(Jag vet var det finns en bra plats att öva på också. Så länge man skiter i att wheela därifrån ).
erik skrev:Platsen är bra så länge affärerna är stängda och gråsuggorna är flyttade.
lysna nu på vad jag har sagt kjellKjelle skrev:...och nyckelbenen armerade med stålrör!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |