Jonathan
Guest
Heeeey
Välkommen till mc-träsket! Snart är du fast.Hot Shot skrev:...men tänk er en liten tjej med blå ögon och yvigt rött hår (därav mitt eldiga humör ) så blir det säkert bra...haha!
Det beror på att det finns en chans att den här trevliga tjejen konverterar till sporthoj, medan de som åker glidare allt som oftast redan är förlorade i gubbträsket.Daniel_liss skrev:jaha... här ser vi dubbelmoralen i dess rätta ljus...
Daniel_liss skrev:Men kommer det en brutta in så är det helt ok att hon åker havremoppe??? :kocko hoppas inte det är ni som är här och välkomnar...
Dr.Bike skrev:E de RoLLER i ny skepnad som är hästtjej?
Neb Jones skrev:Det beror på att det finns en chans att den här trevliga tjejen konverterar till sporthoj, medan de som åker glidare allt som oftast redan är förlorade i fel gubbträsket.
Daniel_liss skrev:Är själv ingen "gnällis" men fick lov att gnälla lite på de som brukar gnälla eftersom gnäll är det jobbigaste som finns att läsa om... öhh hmm...
ang. vinterdeppet så är jag nog mkt riktigt lite smittad...
Hot Shot skrev:Hoppas jag får vara med och leka på ett hörn...kanske slutar med att jag säljer hästen och köper mig en hoj, vem vet...
Luckygirl skrev:sköt om dej å passa dej för alla galna killar här inne
DreeTman skrev:Hehe... en eftersläntare från Bukefalos?
Mickez77 skrev:dags att ta fram limtuben eller
sgtpepper skrev:Offra sig för vem? Vad planerar du att tillföra till det här motorcykelforumet?
Jag ska regga mig på ett hästforum och presentera mig som en kille som inte gillar hästar.Jonte myra skrev:Hon kanske gillar skinn&läder ?!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |