Nu e jag här...:)

Status
Ej öppen för fler svar.

Neb Jones

Forza stradale! Forza forza!
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s
Hot Shot skrev:
...men tänk er en liten tjej med blå ögon och yvigt rött hår (därav mitt eldiga humör :mad: ) så blir det säkert bra...haha!
Välkommen till mc-träsket! Snart är du fast. :pannkyss

/stor vän av cheyer

Daniel_liss

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R
Hej och välkommen...

måste låna din tråd lite...

jaha... här ser vi dubbelmoralen i dess rätta ljus...

tidigare läste jag nåt om att ingen (läs vissa) vill ha annat än kåphojs-åkare och ev. motard-åkare här på SH... tråden hette visst "Sporthojforum, är glidare, skogshoj eller moppe ok? " kritiken från vissa var ganska hård...

Men kommer det en brutta in så är det helt ok att hon åker havremoppe??? :kocko hoppas inte det är ni som är här och välkomnar...

Hot Shot

Guest
tack, vi får väl se om jag blir långlivad på det här stället...bor förresten i Linköping! :)

Neb Jones

Forza stradale! Forza forza!
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s
Daniel_liss skrev:
jaha... här ser vi dubbelmoralen i dess rätta ljus...
Det beror på att det finns en chans att den här trevliga tjejen konverterar till sporthoj, medan de som åker glidare allt som oftast redan är förlorade i gubbträsket.
:)

Last edited:

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
R eller Motard ?
Daniel_liss skrev:
Men kommer det en brutta in så är det helt ok att hon åker havremoppe??? :kocko hoppas inte det är ni som är här och välkomnar...

Alltid är det någon ska gnälla :) , kolla pollen på första sidan :7peta

Daniel_liss

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R
Neb Jones skrev:
Det beror på att det finns en chans att den här trevliga tjejen konverterar till sporthoj, medan de som åker glidare allt som oftast redan är förlorade i fel gubbträsket.
:)

ja det tycker jag med... blir bara lite kluven när det är så många som vänder kappan efter vinden hela tiden här på SH. Personligen har jag inget emot att man är intresserad innan man är ägare...!

Är själv ingen "gnällis" men fick lov att gnälla lite på de som brukar gnälla eftersom gnäll är det jobbigaste som finns att läsa om... öhh hmm... :3freak

ang. vinterdeppet så är jag nog mkt riktigt lite smittad... :hihi

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
R eller Motard ?
Daniel_liss skrev:
Är själv ingen "gnällis" men fick lov att gnälla lite på de som brukar gnälla eftersom gnäll är det jobbigaste som finns att läsa om... öhh hmm... :3freak

ang. vinterdeppet så är jag nog mkt riktigt lite smittad... :hihi

där fick du till det :tummenupp

:rofl :rofl

Luckygirl

Adrenalin
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
YZF R6-05
Ser att det inte är en enda tjej som hälsat dej välkommen än så jag säger:

:tummenupp Och välkommen i gänget ;)

Mc åkning är som att rida häst (lite ialf)
Du har den mellan bena å styr med armarna :D

Fan måste skaffa mej lite bättre humor :huvet haha

sköt om dej å passa dej för alla galna killar här inne ;)

Hot Shot skrev:
Hoppas jag får vara med och leka på ett hörn...kanske slutar med att jag säljer hästen och köper mig en hoj, vem vet... :yoparty

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Jonte myra skrev:
Hon kanske gillar skinn&läder ?! :tuttar
Jag ska regga mig på ett hästforum och presentera mig som en kille som inte gillar hästar.

Sporthoj går med raskt takt mot att bli en konstig variant av Lunarstorm eller Spraydate, fler och fler reggar sig utan att ha någon som helst koppling till MC-hobbyn. Vad är vitsen?

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
dagsa att skaffa ett *vidsidanomforumförosssominteharhojmenvillbaratjataforum*

ärligt,massa tjat om olika hojjar med mm mm att vissa inte skall regga sig på forum bara för dom inte har en sporthoj, iof det tycker jag är bara ett j***a skitsnack,men folk som inte har hojj överhuvudet taget borde väl kanske dra sig till andra forum,eller skapa ett forum till där dom kan hålla sig,blir ju liv bara en 125a ägare ställer en fråga i fel forumsdel,då blir det pekande mot 125 tråden bara en fråga ställs i main,tycker dom är mer relaterade till alla andra forumsdelar än dom utan hoj..iof bara vad jag tycker men det luktar dubbelmoral här inne från vissa folk...

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...