Hot Shot skrev:Hörde att det var dåligt med flickor här på forumet, är inte något stort fan av hojar om jag ska va ärlig men man får väl offra sig....
Nävars...hörde av en kompis att det skulle vara mycket skönt folk här, har inte hunnit kolla runt så mycket än!
En liten presentation kommer här...
Jag heter Linda o är 22 år. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill bli när jag blir stor utan byter jobb titt som tätt, jobbar just nu på dagis, inget drömjobb direkt med en massa skrikiga och snoriga ungar men ändå helt okej!
När jag inte jobbar tränar jag min häst som tävlas i fälttävlan (där kan vi snacka tuff sport ni pojkar... ), träffar mina underbara vänner, springer på krogen och lyssnar på skön musik...
Har tyvärr ingen bild, är faktiskt riktigt kass på det här med datorer...men tänk er en liten tjej med blå ögon och yvigt rött hår (därav mitt eldiga humör ) så blir det säkert bra...haha!
Hoppas jag får vara med och leka på ett hörn...kanske slutar med att jag säljer hästen och köper mig en hoj, vem vet...
Antar att du gillar långa skogspromenader och att resa o mysa också!??.. Ahh asså förstå mig rätt men är det inte bättre att du söker vänner/killar på ngt annat forum?, detta kanske inte är helt optimalt för dig o speciellt inte när du inte tycker att mc är ngt vidare!.
Menar inget illa bara så det är sagt, o tror att du förstår att jag undrar varför du är här!.
Min högst personliga åsikt såklart!