Nu e jag här...:)

Status
Ej öppen för fler svar.

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Hot Shot skrev:
Hörde att det var dåligt med flickor här på forumet, är inte något stort fan av hojar om jag ska va ärlig men man får väl offra sig.... :D

Nävars...hörde av en kompis att det skulle vara mycket skönt folk här, har inte hunnit kolla runt så mycket än!

En liten presentation kommer här...

Jag heter Linda o är 22 år. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill bli när jag blir stor utan byter jobb titt som tätt, jobbar just nu på dagis, inget drömjobb direkt med en massa skrikiga och snoriga ungar men ändå helt okej!

När jag inte jobbar tränar jag min häst som tävlas i fälttävlan (där kan vi snacka tuff sport ni pojkar... :hihi ), träffar mina underbara vänner, springer på krogen och lyssnar på skön musik...

Har tyvärr ingen bild, är faktiskt riktigt kass på det här med datorer...men tänk er en liten tjej med blå ögon och yvigt rött hår (därav mitt eldiga humör :mad: ) så blir det säkert bra...haha!

Hoppas jag får vara med och leka på ett hörn...kanske slutar med att jag säljer hästen och köper mig en hoj, vem vet... :yoparty

Antar att du gillar långa skogspromenader och att resa o mysa också!??.. Ahh asså förstå mig rätt men är det inte bättre att du söker vänner/killar på ngt annat forum?, detta kanske inte är helt optimalt för dig o speciellt inte när du inte tycker att mc är ngt vidare!.

Menar inget illa bara så det är sagt, o tror att du förstår att jag undrar varför du är här!.

Min högst personliga åsikt såklart!

:tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hot Shot skrev:
Hörde att det var dåligt med flickor här på forumet, är inte något stort fan av hojar om jag ska va ärlig men man får väl offra sig.... :D

Hoppas jag får vara med och leka på ett hörn...kanske slutar med att jag säljer hästen och köper mig en hoj, vem vet... :yoparty

:confused:Då hörde du fel, de har ploppat upp som svampar den senaste tiden. Betydligt fler :tuttar här med mc-intresse än när jag regade mig för 1,5 år sedan.

:7peta Vad väntar du på..sälj havremoppen.

Edit.Varför reg sig på ett forum om man inte har, i detta fallet, mc-intressse :va

Nåväl välkommen.

Last edited:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Hot Shot skrev:
När jag inte jobbar tränar jag min häst som tävlas i fälttävlan (där kan vi snacka tuff sport ni pojkar... :hihi )

Jag har hört talas om att fälttävlan är en av världens farligaste sporter. Ligger det nån sanning i det? När det gäller MC-sport ska väl speedway vara extra skadedrabbad har jag för mig, trots att farterna inte är i närheten av RR.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Bifogat

• Brakewell%20J-PUNC03K1178.jpg
    Brakewell%20J-PUNC03K1178.jpg
    31.8 KB · Visningar: 131
Last edited:

Hot Shot

Guest
DreeTman skrev:
Hehe... en eftersläntare från Bukefalos? Jaja... välkommen iallafall! :hej

Fan, redan avslöjad! :hihi

Hänger en del på Bukefalos och en av anledningarna till att jag regga mig här var att det skulle vara intressant att se hur man blev bemött på ett forum man egentligen inte hör hemma på. Har ju varit en del grabbar, bla härifrån, som inte har något intresse av ridsport som blivit medlemmar på buke och alla som jag har sett har blivit välkomnade med öppna armar...skoj att se skillnaden, även om de flesta här inte verkar ha några större problem med att en icke hojfantast tittar in... :Bugar

Hot Shot

Guest
Tack!!! :)

Haha, låter bra, kanske inte är helt omöjligt att lära sig då...

Du är inte ensam om att ha dålig humor... :D kan bli väldigt jobbigt när man pratar med någon främmande människa som inte alls ligger på samma låga humornivå som en själv men vafan, det är inget fel med att vara lättroad! :banana

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
Välkommen! hoppas du kommer trivas, det gör vi alla här inne. :tungan
men kan lätt bli beroende också! så vad du än gör, bli inte det... det är som allt annat. svårt att sluta sen. men välkommen igen! :tummenupp

Frixxer

Lev idag... imorgon kan det va försent!!
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Gixxer1000R
Välkommen!!
Kanke är det dags att byta ut "havremoppen" mot något annat att
GRÄNSLA... :D :D :D

:7peta KÖP EN TVÅHJULING!!

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Hot Shot skrev:
Fan, redan avslöjad! :hihi

Hänger en del på Bukefalos och en av anledningarna till att jag regga mig här var att det skulle vara intressant att se hur man blev bemött på ett forum man egentligen inte hör hemma på. Har ju varit en del grabbar, bla härifrån, som inte har något intresse av ridsport som blivit medlemmar på buke och alla som jag har sett har blivit välkomnade med öppna armar...skoj att se skillnaden, även om de flesta här inte verkar ha några större problem med att en icke hojfantast tittar in... :Bugar

Hänger en del på Bukefalos och en av anledningarna till att jag regga mig här var att det skulle vara intressant att se hur man blev bemött på ett forum man egentligen inte hör hemma på.NÖRD

Har ju varit en del grabbar, bla härifrån, som inte har något intresse av ridsport som blivit medlemmar på buke och alla som jag har sett har blivit välkomnade med öppna armar. FÖR ATT DOM VILL HA BRUDAR I SÄNG ( OM INTE, NÖRDAR )

Jag kan ju såklart ha fel ( Kände för att vara lite rakt på sak! ) :confused:

:huvet :3freak :näsblod

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
jag hittar ingen bild! var är den?

går bra att maila den också..

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
Välkommen!!
Eftersom det är så många killar här så finns det säkert någon som kan bjuda dej på lite hojåka i vår/sommar.. sen är du fast i träsket.

Till er andra som gnäller. Uppenbart så har hon inte provat på hoj så mycket. Svårt att bli intresserad då, eller hur? :fatta!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Hot Shot skrev:
är inte något stort fan av hojar om jag ska va ärlig men man får väl offra sig....bla bla bla :D

Vad fan är det här för j-a idiotkommentar :va
Vem offrar du dig för? SH-killarna eller? Tror vi klarar oss utmärkt utan dig om jag ska vara ärlig. Vad gör du här om du inte gillar hojar???

Passar på att ödmjukt be de SH-killar som jagar ligg på Bukefalos(eller vad det nu heter) att ragga något diskretare alt någon annanstans så kanske vi slipper dessa tuggummituggande högstadiebrewdar med intetsägande blick.

Mvh Blåskägg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...