Nu e jag här...:)

Status
Ej öppen för fler svar.

Jonathan

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
Vad fan är det här för j-a idiotkommentar :va
Vem offrar du dig för? SH-killarna eller? Tror vi klarar oss utmärkt utan dig om jag ska vara ärlig. Vad gör du här om du inte gillar hojar???

Passar på att ödmjukt be de SH-killar som jagar ligg på Bukefalos(eller vad det nu heter) att ragga något diskretare alt någon annanstans så kanske vi slipper dessa tuggummituggande högstadiebrewdar med intetsägande blick.

Mvh Blåskägg

Nu brinner det i knutarna :hihi

Go Blue go! :yoparty

furiousrage

Min urBlaDe är min
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
fireblade
Välkommen..bara vi slipper höra hästbubbel om tyglar och tömmar eller vad det heter!

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
"Bukefalos" - låter som någon suspekt, hårt nischad, porrfilmskategori... :gnissla

Last edited:

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Kapten Blåskägg skrev:
Vem offrar du dig för? SH-killarna eller? Tror vi klarar oss utmärkt utan dig om jag ska vara ärlig. Vad gör du här om du inte gillar hojar???

Passar på att ödmjukt be de SH-killar som jagar ligg på Bukefalos(eller vad det nu heter) att ragga något diskretare alt någon annanstans så kanske vi slipper dessa tuggummituggande högstadiebrewdar med intetsägande blick.

Mvh Blåskägg
:lol :lol :lol :banana

Hot Shot

Guest
Kapten Blåskägg skrev:

Mvh Blåskägg
´

Men snälla nån, om du läser fortsättningen står det ju för fan att jag skämtade...nävars = skoja bara! :4skrika Hade som sagt var hört att det skulle va mkt sköna människor här,sen finns det ju självklart en del rötägg men det finns det ju överallt (absolut inte riktat till dig, du verkar ju vara en jättemysig och ödmjuk kille ju... :rolleyes: ) Har inte åkt mycket hoj, hann bara med ett par ggr i höstas innan det var dags att "stalla in" för vintern men tycket det var grymt roligt och hoppas jhag får möjlighet att testa på lite mer i vår...sorry, visste inte att man var tvungen att vara inbiten åkare här... :huvet

Hot Shot

Guest
Swedie skrev:
Hot Shot, vad gillar du mest, Hästar eller Hojar?

Har sysslat med hästar hela livet, så valet är självklart hästar...även om man ibland är jävligt less på att åka ut och mocka skit varje kväll efter jobbet när man kan sitta hemma och mysa fra,för tv:n...

Dr.Bike

Guest
F-n vad blåögda ni är allihop...

Är det bara jag och PW som ser?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Användaren är kickad.

REGISTRERA INTE PÅ SPORTHOJ.COM FÖR ATT RAGGA. KILLE ELLER TJEJ.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...