Finns det något mer pinsamt än "MC-Träffar"?
Hoodtröja utanpå skinnstället. Pinsammast alla kategorier, klår t o m fransar på styrändarna o highwaypegs.
Inte riktigt samma, ville bara få det ur mig....
Finns det något mer pinsamt än "MC-Träffar"?
Haha! Skön trådurspårning!
Kattmänniskan.. vilket psykfall!!
Kom å tänka på det nu. En polare hade en fling med en gotländska en gång i tiden. Hon hade tydligen sagt;
Spriuut i mej om du våååger, min fastlandstjiuuor!!
OT? Japp!
Det där får du allt ta och backa upp med länkar och minst ett youtube-klipp.
[Om du ser hur många turister och att dom kommer från alla hörn av norra europa så är det nog större variation på genbanken på ön än i Alingsås
Stockholmarna om några uppvisar väl typiska tecken på inavel, dom knullar väl bara inom 1 km radie från Stureplan....
Det har avhandlats på radion... p3 för några år sen vill ja minnas.
Sök lite så hittar du nog.
Appapp!
"Det Lelle och trafik vett vi va inne på"
(Fast jag tror du har en poäng. Det måste stannat en hel del sjöfarare på Gotland de senaste tretusen åren.)
Hahaha, vilken jävla analys! Personen i fråga menar alltså att det är mer logiskt att hundarna blir skraja av ett ljud vi inte hör, än ett vi faktiskt hör?
äch bullshit! medeltidsveckan är ju bland de bästa veckorna på året och är inte att jämföra med sthlmsveckorna, du verkar ha missat hela grejjen med det..
Haha! Eh joo.. det hade hon nog.. Misstänkte att det va skitsnack, men garvade som fan när han berättade det.Tänk så många som hävdar att de hört just den där frasen från gotländska kjoltyg. Antingen finns det bara ett kvinns på ön som alla utsocknes ligger med eller så är det den gamla vanliga skrönan. Hade hon extra ryggkotor också händelsevis?
Gotland borde väl ha ganska bra genpool med tanke på alla färjor som kommer lastade...den där extra ryggkotan kanske inte är en gendefekt, utan en påskyndad evolution!
Det har avhandlats på radion... p3 för några år sen vill ja minnas.
Sök lite så hittar du nog.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3052&artikel=2426148
Men det finns en sanning med den extra kotan att den bara finns hos oss gutar,,långt ifrån alla men om man har en så är det till 99% en gute även jag har en och den förklaring jag fått är(från mycket kunnig källa)
Alla områden har en egen genetisk identitet i alla arter och områden,även i sverige kan man se skillnader,,ställ en skåning ,en värmlänning och en norrlänning så kan man se skillnad i kroppsdragen,Vi på gotland har nästan ingen likhet med övriga sverige utan vi har en salig blandning med mycke öst o mellanöstern i för att det va poppis att resa o byta varor nångång för länge sedan och först nu på senare tid har turistandet blivit poppis så med tiden kommer nog ni också att har långa ryggar.
Om man söker på gotland/inavel så får man kul träffar kan jag säga.
Back to topic..hellre 3 veckor Lelle än v29 och medeltidsvecka så stå på o gasa men skyll er själva om ni åker dit.
Många på Gotland leverm till stor del på turismen... Vad händer om dylika träffar läggs ner för många? Självklart skall man inte acceptera vad som helst men jag undrar hur många som gnäller tänker på att det är i många fall sitt leverbröd dem gnäller på.
Nej. De är bra på att göka i Visby också. Och i Åre. Har för mig att Jämtland och Gotland är de län som har mest könssjukdomar i förhållande till befolkningsmängd. Vilket beror på tillresta promiskuösa element.Stockholmarna om några uppvisar väl typiska tecken på inavel, dom knullar väl bara inom 1 km radie från Stureplan....
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3052&artikel=2426148
Men det finns en sanning med den extra kotan att den bara finns hos oss gutar,,långt ifrån alla men om man har en så är det till 99% en gute även jag har en och den förklaring jag fått är(från mycket kunnig källa)
Många på Gotland leverm till stor del på turismen... Vad händer om dylika träffar läggs ner för många? Självklart skall man inte acceptera vad som helst men jag undrar hur många som gnäller tänker på att det är i många fall sitt leverbröd dem gnäller på.
Nej det trodde jag inte,,,,,men du antydde att det berodde på inavel och hänvisade till P3 och det enda jag fann i den frågan på P3 var den länk.Vadå du trodde att jag ljög?? Trots att du själv har en extra kota???+
Tidelag heter det väl,,,,,,ska du va uppkäftig kan du väl använda svenska.
Du fatta ju direCkt va det handlar om hehe. Gulla med djuren grabben om det inte va svenska såååååååååå ´du kan ju bli ORD polis Här på SH Lycka till,,,,,,,,,,,,,.,
//Robin
Hehe ..grabben o grabben,,sparka av dig långkalsongerna nu Robin Hood o va som en vanlig människa istället,,komma här snacka om tidelag är väl kanske inte det hyggligaste,,ta det som en pikDu fatta ju direCkt va det handlar om hehe. Gulla med djuren grabben om det inte va svenska såååååååååå ´du kan ju bli ORD polis Här på SH Lycka till,,,,,,,,,,,,,.,
//Robin
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |