blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ett knep?.. det handlar om körstil och viktcrashtestdummy skrev:kjelle.. det vet du. då kan vi skruva lite fjädring åt dig, jag tror jag kommit på ett "knep" det vart bra på min hoj iaf.
ett knep?.. det handlar om körstil och viktcrashtestdummy skrev:kjelle.. det vet du. då kan vi skruva lite fjädring åt dig, jag tror jag kommit på ett "knep" det vart bra på min hoj iaf.
you wouldn't under stand, its a NINJA thingblom skrev:ett knep?.. det handlar om körstil och vikt
blom skrev:ett knep?.. det handlar om körstil och vikt
crashtestdummy skrev:you wouldn't under stand, its a NINJA thing
nu snackar jag i regel bara om sportiga hojarerik skrev:Inte alltid (men nästan)... på hojar med mindre sportig fjädring kan det ibland vara så att om man ställer alla inställningar hårt blir det bättre. Kanske gäller även på en touringkawa
man är ju lite bakfull än så länge, så hojen får nog stå ett par timmarkripelinus skrev:Nu när det inte pissar ute!!!!!!!!
Ere ingen som ska åka nåt ida???
1.19 runt g-åsen... med racehoj. är det ink. PBR-fika i trösen då eller?erik skrev:NINJA? Att vifta med armar och ben samtidigt som man joddlar påverkar nog inte fjädringen...
var det därför du sträckte på´dig när jag kallade dig för "bondjävel" hemma kallar dom dig "drängjävel" moahahaStefan skrev:Inge hojåka för min del i dag.
Ska hem till farsan och öva stoppisar med skördetröskan istället
jag är med skitsugen på en tur.. vad sägs om en inte allt för lång tur i eftermiddag?? kanske kl 14? jag måste nämligen städa lite först.Gaffa-mannen skrev:Hemma igen efter 1½ vecka i London.
Sugen på att köra lite.
är inte du giftcrashtestdummy skrev:jag måste nämligen städa lite först.
jag är på¨...Tengil skrev:Jag, Stefan och "GustavmedMillen" Är sugna att ta en sväng.
Antagligen runt 14:00
jo.. men if i scratch her back, she'll scratch my front..blom skrev:är inte du gift
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|