watson
Orka vara tvärtom
Snabbe_jag skrev:sprit är gott men oftast inte dan efter
Varför läste jag inte det där inlägget innan jag åkte på festen igår.....
/Fröken bakis som få....
Snabbe_jag skrev:sprit är gott men oftast inte dan efter
watson skrev:Varför läste jag inte det där inlägget innan jag åkte på festen igår.....
/Fröken bakis som få....
Snabbe_jag skrev:Ha ha på dig jag drack inte en droppe alkohol igår och mår kanon idag
Hjälte igår
Hjälte idag
watson skrev:Frågan är bara vem som hade roligast... Du eller jag....?! Det är iof. underhållande att titta på andra som är dragna, men roligast blir det om man själv är lagom på löken och "alla" andra är fullare..... Då garvar man gott sen Så var fallet igår..... Fråga Gixxerbabe och LUNKEN....
/Fröken skvallerbytta
Sergeant skrev:Var vänlig och berätta hur det slutar .
Dee_cati skrev:Ja vad säger man!? Skandaler, alltid dessa skandaler!
Lokke skrev:Om man känner att det finns risk för att man inte hinner toppa formen i tid när man tagit sig till krogen så kan man köra ett par omgångar med en absint och och en redbull vodka. Man beställer båda samtidigt å medan dom tar betalt slänger man i sig absinten och går därifrån avnjutandes redbull vodkan.
På hemmafronten brukar jag köra med finsk lingonlikör.
Man tar en tråd, knyter fast en halv tändsticka i ena änden, trär på ett lingon så det ligger i änden av tråden, uppefter tändstickan(så att inte lingonet i misstag trillar av tråden). Doppa försiktigt ner tråden med lingonet på i en 0,70 L koskenkorva. Låt stå i 15-20 minuter, om man vill ha en lite kraftigare lingonsmak kan man ha det att stå lite längre, men max en timme, mer än så så e risken stor att likören blir allt för syrlig. Avnjutes i ölstop, med eller utan isbitar....
Dee_cati skrev:*behövs en galen finne till nåt sådant*
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |