Nu när det vankas sprit i stugorna så måste alla bidra med drinktips!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Snabbe_jag skrev:
Ha ha på dig jag drack inte en droppe alkohol igår och mår kanon idag :p

Hjälte igår :D
Hjälte idag :D

Frågan är bara vem som hade roligast... Du eller jag....?! :D :D Det är iof. underhållande att titta på andra som är dragna, men roligast blir det om man själv är lagom på löken och "alla" andra är fullare..... Då garvar man gott sen :D :D Så var fallet igår..... Fråga Gixxerbabe och LUNKEN.... :D :D :crash

/Fröken skvallerbytta

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
watson skrev:
Frågan är bara vem som hade roligast... Du eller jag....?! :D :D Det är iof. underhållande att titta på andra som är dragna, men roligast blir det om man själv är lagom på löken och "alla" andra är fullare..... Då garvar man gott sen :D :D Så var fallet igår..... Fråga Gixxerbabe och LUNKEN.... :D :D :crash

/Fröken skvallerbytta

Pga att jag käkar smärtlindrande pga 2 smackade revben plus att jag inte dricker när jag har tösen :hej

Men fråga de som var i Falkenberg på SO:t om vem som var full där som fan och vem som mådde bra på söndagen :hej

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sergeant skrev:
Var vänlig och berätta hur det slutar ;) .

:hej

Ja vad säger man!? Skandaler, alltid dessa skandaler! :D

Kom hem med taxi 4 på morgonen, och allt jag har med mig hem är en kylväska full med tomma spritflaskor :skrämd behöver jag säga att jag var kanonfull hela kvällen och att jag mådde SÅÅÅÅ jävla dåligt dagen efter? Åt en pizza klockan sju på lördag kväll, första måltiden på hela dagen. Fast jag rävade inte en gång :p

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Om man känner att det finns risk för att man inte hinner toppa formen i tid när man tagit sig till krogen så kan man köra ett par omgångar med en absint och och en redbull vodka. Man beställer båda samtidigt å medan dom tar betalt slänger man i sig absinten och går därifrån avnjutandes redbull vodkan. :tummenupp

På hemmafronten brukar jag köra med finsk lingonlikör.
Man tar en tråd, knyter fast en halv tändsticka i ena änden, trär på ett lingon så det ligger i änden av tråden, uppefter tändstickan(så att inte lingonet i misstag trillar av tråden). Doppa försiktigt ner tråden med lingonet på i en 0,70 L koskenkorva. Låt stå i 15-20 minuter, om man vill ha en lite kraftigare lingonsmak kan man ha det att stå lite längre, men max en timme, mer än så så e risken stor att likören blir allt för syrlig. Avnjutes i ölstop, med eller utan isbitar....

Bifogat

• party.gif
    party.gif
    6.3 KB · Visningar: 65

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Lokke skrev:
Om man känner att det finns risk för att man inte hinner toppa formen i tid när man tagit sig till krogen så kan man köra ett par omgångar med en absint och och en redbull vodka. Man beställer båda samtidigt å medan dom tar betalt slänger man i sig absinten och går därifrån avnjutandes redbull vodkan. :tummenupp

På hemmafronten brukar jag köra med finsk lingonlikör.
Man tar en tråd, knyter fast en halv tändsticka i ena änden, trär på ett lingon så det ligger i änden av tråden, uppefter tändstickan(så att inte lingonet i misstag trillar av tråden). Doppa försiktigt ner tråden med lingonet på i en 0,70 L koskenkorva. Låt stå i 15-20 minuter, om man vill ha en lite kraftigare lingonsmak kan man ha det att stå lite längre, men max en timme, mer än så så e risken stor att likören blir allt för syrlig. Avnjutes i ölstop, med eller utan isbitar....

:rock :D :bow *behövs en galen finne till nåt sådant*

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...