Mattiaz skrev:Borde det inte gå att göra nått liknande med pigelin ? den lär ju vara lite mer mottaglig för nedsmältning![]()
benkar skrev:Du får kolla med Bikerbitch, (hon ska ju i sommar inleda sin Glass-Säljar-Karriär på Muskö... ) vi ser alla fram mot det stora glasskriget Sthlm vs Skåne...Och med lite sprit inblandat så höjs ju temperaturen en smula....
![]()
/B
Mattiaz skrev:Mavve har ju redan lovat att importera de nya glasarna med alkohol i![]()
benkar skrev:Hmmm, när du skriver det så..... tänkte inte på att sprit/glass redan var utlovat.. Men, skulle ju kanske vara kul/trevligt med lite glass-grogg-tävling mellan Mavve och BB på tex Svinträffen, jag kan vara domare....![]()
/B
Mattiaz skrev:Har Mavve sagt att han ska till Svinträffen ? Jag ska nämligen också dit, veckan efter att jag varit på Västervik![]()
GSXR1100R skrev:50/50 Kåantrå & Kånnjack med en isbit, sött å fränt så man blir dansant och snyggDricker alltid detta när jag åker flygplan
![]()
GSXR1100R skrev:50/50 Kåantrå & Kånnjack med en isbit, sött å fränt så man blir dansant och snyggDricker alltid detta när jag åker flygplan
![]()
Mattiaz skrev:Mavve har ju redan lovat att importera de nya glasarna med alkohol i![]()
Inte just nu... vänta till i kväll då e man schnggg *Hick*Sergeant skrev:Men du är väl redan dansant och snygg.
![]()
Suki skrev:he he...svettig morron dag blir det nog....
Suki skrev:he he...svettig morron dag blir det nog....
Flagga skrev:Mycket utlandsresor i jobbet?![]()
Dessutom...trillat dit på två LAPHROAIG!![]()
chrilleus skrev:Någon här som har testat:
6cl Likör43
2dl röd mjölk
Massa is
Kärringdricka, men WTF, SMASKENS!!!![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |