Mattiaz skrev:Borde det inte gå att göra nått liknande med pigelin ? den lär ju vara lite mer mottaglig för nedsmältning
benkar skrev:Du får kolla med Bikerbitch, (hon ska ju i sommar inleda sin Glass-Säljar-Karriär på Muskö... ) vi ser alla fram mot det stora glasskriget Sthlm vs Skåne... Och med lite sprit inblandat så höjs ju temperaturen en smula....
/B
Mattiaz skrev:Mavve har ju redan lovat att importera de nya glasarna med alkohol i
benkar skrev:Hmmm, när du skriver det så..... tänkte inte på att sprit/glass redan var utlovat.. Men, skulle ju kanske vara kul/trevligt med lite glass-grogg-tävling mellan Mavve och BB på tex Svinträffen, jag kan vara domare....
/B
Mattiaz skrev:Har Mavve sagt att han ska till Svinträffen ? Jag ska nämligen också dit, veckan efter att jag varit på Västervik
GSXR1100R skrev:50/50 Kåantrå & Kånnjack med en isbit, sött å fränt så man blir dansant och snygg Dricker alltid detta när jag åker flygplan
GSXR1100R skrev:50/50 Kåantrå & Kånnjack med en isbit, sött å fränt så man blir dansant och snygg Dricker alltid detta när jag åker flygplan
Mattiaz skrev:Mavve har ju redan lovat att importera de nya glasarna med alkohol i
Inte just nu... vänta till i kväll då e man schnggg *Hick*Sergeant skrev:Men du är väl redan dansant och snygg .
Suki skrev:he he...svettig morron dag blir det nog....
Suki skrev:he he...svettig morron dag blir det nog....
Flagga skrev:Mycket utlandsresor i jobbet?
Dessutom...trillat dit på två LAPHROAIG!
chrilleus skrev:Någon här som har testat:
6cl Likör43
2dl röd mjölk
Massa is
Kärringdricka, men WTF, SMASKENS!!!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |