Nu ringer hon igen. Tips på jävelskap tack!!!!

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Blixtens broder skrev:
Nu sitter du lägger ihop ett och ett och får det till åtta. Med det resonemanget kan man utan vidare hävda att Mavve är den som löper den största risken att begå självmord - särskilt som han, om man får tro dig, är mer eller mindre störd. Om man sedan fortsätter med din "metod" så kan man hävda att du håller på att driva honom till självspillning. Vilket naturligtvis är nonsens av samma slag som att hävda att Mavve på något sätt kan hållas ansvarig för hennes, högst eventuella, självmord.

Mavve: ge mig hennes adress så åker jag dit och har sex med henne i ett absolut mörkt rum. Kan vi bara få henne att tro att jag är du så kan jag garantera att du slipper höra av henne framgent:D

Vem har sagt nåt om "att hållas ansvarig"? Vem av oss sätter ihop 2 å 2 å får det till en halv concorde? Han sa att han brydde sig inte ett skit om hon tog livet av sig, och jag tyckte det va halv taskigt sagt. Jag har heller inte sagt att nån är mer eller mindre störd. Att man besitter en förmåga att reta andra till vansinne med idiotiska inlägg kan ha sina fördelar.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Snabbe_jag skrev:
Varför ska mavve ha skulden för att han inte vill ha en tjej, vill jag inte ha en tjej så vill jag inte, eller är det bara vi killar som ska respektera ett nej........

Visst att han vill "Kasta" paj på henne är kanske inte det bästa men vad ska han göra?
Det är ju det han frågar efter om man läser dettta......

Och vill han lägga en tråd låt honom göra det ingen som tvingar er att läsa den.
Det läggs ganska många trådar som vissa inte tycker om och vissa gör......
Det kallas Free Speach...............

Om ni nu inte "tycker" om Mavve så sätt honom på Ignorelistan.

Ok, du har i o f s rätt i det...nästan. :crash

Men då e det ju min rätt att skriva i trådarna också.
Som sagt så e det ju lite kul med verbal arbrytning.... :mattias

Jag har redan skrivit vad jag tycker att han ska göra. :fakta

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Lokke skrev:
Vem har sagt nåt om "att hållas ansvarig"? Vem av oss sätter ihop 2 å 2 å får det till en halv concorde? Han sa att han brydde sig inte ett skit om hon tog livet av sig, och jag tyckte det va halv taskigt sagt. Jag har heller inte sagt att nån är mer eller mindre störd. Att man besitter en förmåga att reta andra till vansinne med idiotiska inlägg kan ha sina fördelar.

Jag anser faktiskt att vi har alla ett ansvar för varandra till viss mån.
Denna tjejen är 20år och då anser JAG att man är fullt kapabel till att ta hand om sig själv.
Jag har inte bett henne att ha ihjäl sig själv och skulle hon ringa och hota om det så hade jag inte sagt: snälla skjut dig själv så jag får höra.

Detta har pågått länge nu och jag pallar inte mer. Vet inte hur det går med polisutredningen, antagligen läggs den ner då jag haft en del andra grövre anmälningar som de bara lägger ner.

Är det mitt fel att hon beter sig som hon gör? Skulle jag inte ha varit så trevlig då? Jag borde gett henne på käften redan i somras..... Näää, sån e inte jag, dock har jag inga problem med att slå en tjej. Slår hon på mig får hon stryk, det gäller alla. :hej

750RR

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ninja special med extra mos
lura en polare till o ragga upp henne o latja runt lite med henne så glömmer hon dig

din polare lär ju få problem sen med henne men då slipper ju du det

funka för mig i alla fall när jag hade en jobbig brud efter mig

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senaste nytt ang. kinesen.
Hon är tydligen känd i området för att vara psykopat. Hon och hennes syster var helt pantade i skolan. Deras farsa som är svensk är 70+ och visar sig aldrig ute då han är i psykisk obalans. Kinesludret hade betett sig oehört illa på en praoplats där en kompis mamma var chef. Det blev en del historier....

Hon hade tydligen sprungit runt med lappar på en kille som hon sa att han var efterbliven eller nåt. (jag?)
Måste ju sett lustigt ut, en fet liten kines springer runt med lappa och gapar om efterblivenhet :D

750RR

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
He he små garvar!

maverick_750rr skrev:
Senaste nytt ang. kinesen.
Hon är tydligen känd i området för att vara psykopat. Hon och hennes syster var helt pantade i skolan. Deras farsa som är svensk är 70+ och visar sig aldrig ute då han är i psykisk obalans. Kinesludret hade betett sig oehört illa på en praoplats där en kompis mamma var chef. Det blev en del historier....

Hon hade tydligen sprungit runt med lappar på en kille som hon sa att han var efterbliven eller nåt. (jag?)
Måste ju sett lustigt ut, en fet liten kines springer runt med lappa och gapar om efterblivenhet :D

750RR
Lite små garv gav denna läsning allt Mave...men jag lider med dig som råkat ut för pesten!.
Det verkar då inte lönt o gå o snacka med föräldrarna precis.O far på 70+,
stackars unge,kan ju knappast bli normalt..det är väl ett import barn?.
Men moren beskrev du då aldrig,vad sysslar hon med,kanske går o föra ett samtal med?.
Nä du får ta o höra med din tel operatör om du kan spärra för somliga specifika nr.Eller lägg ut hennes nr här,kanske alltid nån som nappar på en psykopat eller om inte annat så är där säkert många som vill ringa o jävlas.Tänk dej halva sporthoj ringer på alla olika tider o otider,knappast kan hon heller polisanmäla om olika ringer o säger...ojsan! väckte jag Er...sorry! måste ha ringt fel.
Nä håller hon på o fortsätter så säg för fasen till polisen att hon dödshotat dig eller nåt så får de väl spärra in skiten på psyke.
Ha det bäst o lycka till!

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hennes mamma är död.

Hon är ett importbarn.
Det är kanske synd om ungen.
Men man borde ta ansvar för det man gör.

Kommmer ni alla att ringa om ni får numret? :D *lova*

750RR

Fantômas

I'm going as wide as I can
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Superduke
Ta foto på henne.

Gör sedan planscher med fotot på med texten:

Se upp, denna person kör bil alkoholpåverkad och har redan skadat flera männinskor.

Dessa sätter du sedan upp i det område där hon bor och omkring hennes arbetsplats.

:hej

XXXXX

Ett hjul i taget...
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
R1100S o R1200GS
maverick_750rr skrev:
Ja, och jag vill bli av med henne.

750RR

Jag tycker att du ska ta in liiiite extern hjälp.... :banana :banana
En fråga dock...
Är hon så j-la ful att klockorna stannar..? :brynad

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XXXXX skrev:
Hoppas att du inte tar illa upp, men...
Hur F-N kom du i kontakt med henne..? :hördu
Jag anar ett onyktert tillfälle, eller...? :banana :banana

Hon fick tag på mitt mobilnummer från mitt jobb. Hon skickade SMS och sa att hon hette Jennie(det gör hon inte). Sen undrade hon om jag ville blind-data henne och visst varför inte? :1pajas
Fan, man skulle bara vetat.....

750RR

XXXXX

Ett hjul i taget...
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
R1100S o R1200GS
maverick_750rr skrev:
Hon fick tag på mitt mobilnummer från mitt jobb. Hon skickade SMS och sa att hon hette Jennie(det gör hon inte). Sen undrade hon om jag ville blind-data henne och visst varför inte? :1pajas
Fan, man skulle bara vetat.....

750RR

Jag lider med dig... men "Jennie" låter för bra för att vara sant om du förstår... :banana
Ingen rolig situation du hamnat i precis... :3freak

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
En del här kanske inte har blivit förföljda på forumet. Kan bara säga att d finns inget värre. Alla ni som säger att" nä så kan du inte göra" vänta tills ni upplevt d själv! Man blir tokig av att personen ifråga inte kan fatta! Du verkar ha fått ett helvete på halsen Mavve. Hoppas d löser sig!!

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
KickAss_Prod´s skrev:
En del här kanske inte har blivit förföljda på forumet. Kan bara säga att d finns inget värre. Alla ni som säger att" nä så kan du inte göra" vänta tills ni upplevt d själv! Man blir tokig av att personen ifråga inte kan fatta! Du verkar ha fått ett helvete på halsen Mavve. Hoppas d löser sig!!

Verkar vara en sjukdom tjejerna har på den kusten, vet själv hur det var när jag bodde i Landskrona.

Det är fan hemskt *Huga*

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu e problemnet löst, min mobilm e stulen "!

759rR

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...