Lokke
Bullshit Racing
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Blixtens broder skrev:Nu sitter du lägger ihop ett och ett och får det till åtta. Med det resonemanget kan man utan vidare hävda att Mavve är den som löper den största risken att begå självmord - särskilt som han, om man får tro dig, är mer eller mindre störd. Om man sedan fortsätter med din "metod" så kan man hävda att du håller på att driva honom till självspillning. Vilket naturligtvis är nonsens av samma slag som att hävda att Mavve på något sätt kan hållas ansvarig för hennes, högst eventuella, självmord.
Mavve: ge mig hennes adress så åker jag dit och har sex med henne i ett absolut mörkt rum. Kan vi bara få henne att tro att jag är du så kan jag garantera att du slipper höra av henne framgent
Vem har sagt nåt om "att hållas ansvarig"? Vem av oss sätter ihop 2 å 2 å får det till en halv concorde? Han sa att han brydde sig inte ett skit om hon tog livet av sig, och jag tyckte det va halv taskigt sagt. Jag har heller inte sagt att nån är mer eller mindre störd. Att man besitter en förmåga att reta andra till vansinne med idiotiska inlägg kan ha sina fördelar.