Nu ringer hon igen. Tips på jävelskap tack!!!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
valmers skrev:
Jag tror ingenting.

Det är din sida av historien. Jag vill gärna höra båda.

Mycket möjligt. Jag är dock inte så totalt pantad att jag lägger ut en sådan här tråd.

Jag vill ju ha lite jävelskaps-tips och då frågar jag hela sverige här ditt pucko.

Andra sidan av historian? Hmm, vad skulle hon ha sagt?
Ja, Flemming ville inte ha mig för den jag är och nu är det dags att trakassera honom. Jag ringer mitt i natten och frågar efter Pontus vilket jag tror får honom att tycka om mig mer. Jag akn inte förstå varför han inte vill knulla med mig eftersom jag bara skriker efter en kille och alla killar är ju kåta.
Ojsan, han polisanmälde visst mig? Näää, det tror jag inte på. Nog sags att ringa lite till och lägga på så fort han svarar, jag vill ju bara höra hans underbara stämma 3 på morgonen.

Jag har inte gjort henne nånting annat än att vara trevlig och det sa hon, hon sa att jag var en underbar person som är ärlig och öppen. Jag var rolig och hon förstod att hon inte egentligen gillade mig heller på det sättet.
i nån vecka trodde hon att jag hade en flickvän eftersom jag inte ville ha henne. Men jag svara hela tiden med att jag inte alls var attraherad av henne och hon kunde bara inte förstå att jag verkligen inte ville ha henne då jag var singel. "Asså, du e ju singel, varför vill du inte ha tjej?"
Jag vill ha tjej, men inte dej.....

Jag har verkligen inte varit otrevlig annat än den gången hon ringde 4 på morgonen och babbla om Pontus. Då kallade jag henne en massa..... som jag INTE ångrar ett dugg!

750RR

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
maverick_750rr skrev:
...även om man skulle skriva det i ett avskedsbrev så ligger det MYCKET annat bakom ett självmord.

Visst det är sant som du säger, MEN det kan vara en utlösande faktor... Jag är ledsen, men så är det faktiskt. :fakta

Jag hoppas det löser sig utan att du ska behöva sjunka till hennes nivå! :hej

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
BJ_nkpg skrev:
Visst det är sant som du säger, MEN det kan vara en utlösande faktor... Jag är ledsen, men så är det faktiskt. :fakta

Jag hoppas det löser sig utan att du ska behöva sjunka till hennes nivå! :hej

Det kommer jag aldrig att göra.

Det ligger tusen olika faktorer bakom ett självmord och är jag en av dem så visst, det är kanske lite trist. Nästa dag kommer jag vara ganska oberörd av det då hon inte är mitt ansvar på nåt sätt.

En kille på min skola lånade farsans merca och körde in i en husvägg i 200+ för att hans flickvän hade gjort slut med honom. Han hade MVG i det mesta och trivdes med sitt liv TRODDE MAN.
Han hade nog fler problem.
Mercaemblemen som sitter fram och bak trycktes ihop till ett embelm :(
Killen som bärgade min glassbil berättade detta för mig då han bärgade den mercan oxå.

750RR

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
Jo... Jag menade inte att dissa dig på något sätt, jag hoppas du inte tog det så. Jag vet hur pissigt sånt här kan vara... Du har inte funderat på att säga till bruden att du har skaffat tant? Det funkade för mig...

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Bingo skrev:
Äh, kom igen Lokke. Har hon inte fattat nu så lär hon inte fatta en saklig förklaring heller. Hur kom du förresten fram till självmordsgrejen? Är det en variant av dagisungen[tm], som lurar i buskarna och kastar sig framför alla fortkörande motorcyklister?

Alltså, en tonåring, som jag antar att det är i det här fallet, som tycks ha sådana problem att hon ringer å yrar mitt i natten åt nån som inte vill ha henne. Om vi kombinerar existensiella problem som tonåringar kan ha med obesvarad kärlek så kan det mycket väl vara en dödlig dos, tyvärr.

Nu börjar jag i o f s snart tro att hela den här historien helt enkelt är nåt som e påhittat av mavve för att få igång en diskussion... Det är lite som med Jan O i farmen, hur förbannat urled men än blev mannen, så måste man kolla vad idioten skulle göra i nästa avsnitt.... :rolleyes:

Henken

Guest
Macho Woman skrev:
Annars är det ett hett tips att testa att agera vuxet för en gångs skull. Hämnds- och våldskänslor brukar man lämna i tonåren.

Jojo, det är därför världen ser ut som den gör. Fast du kanske skyller allt på barnsoldaterna :1pajas

Henken

Guest
Bingo skrev:
För mig har det alltid funkat att ha sex med dem. Sen hör jag aldrig av dem mer. Är det inte så för er också :confused:

Ibland räcker det med att försöka ha sex med dem :brynad :rofl

:mad:

Henken

Guest
För det tredje heter det BEGÅ SJÄLVMORD, alternativt TA SITT LIV.
:fatta! :hördu

FolkE

TyresoMoto.tk
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
On G
maverick_750rr skrev:
ORKA ditt kinesluder...

Okej, nu ringer hon igen och jag vet att hon fått polisanmälan hem till henne då jag fösäkrade mig om detta hos polisen i veckan.

Hundbajspåsar i brevlådan?
Betong i avgasröret?
Beställa hem massa porr-grejjor från Ellos?
Knarktips till polisen?
Molotovcocktail genom fönstren?

Alla tips tages emot tack.

750RR :mad: :kulspruta

Låna en gammal crosshoj och gör lite schyssta mönster på gräsmattan typ vid 3-4 tiden det brukar vara rätt effektivt =)

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Lokke skrev:
Poängen e själva resultatet av handlingen, inte det gramatiskt korrekta, eller hur?

Varför ska mavve ha skulden för att han inte vill ha en tjej, vill jag inte ha en tjej så vill jag inte, eller är det bara vi killar som ska respektera ett nej........

Visst att han vill "Kasta" paj på henne är kanske inte det bästa men vad ska han göra?
Det är ju det han frågar efter om man läser dettta......

Och vill han lägga en tråd låt honom göra det ingen som tvingar er att läsa den.
Det läggs ganska många trådar som vissa inte tycker om och vissa gör......
Det kallas Free Speach...............

Om ni nu inte "tycker" om Mavve så sätt honom på Ignorelistan.

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
Jag måste hålla med Mavve.....jag menar alla som säger att han ska byta tel.nummer eller begära hemligt o.s.v måste jag fråga om han hade varigt mobbad i plugget och skulle behöva byta skola så hade det nog låtit annorlunda.
Jag menar att det här är väl ingen skillnad?Mavve har väl knappast bett om att bli uppringd av den här saken?Så varför ska han behöva byta nummer...?

Fattar inte det.... :va

Henken

Guest
Lokke skrev:
Poängen e själva resultatet av handlingen, inte det gramatiskt korrekta, eller hur?

Poängen var av underordnad betydelse då den till skillnad från grammatiken var glasklar.

Edit: Glas inte själv.

snobben

stunt4life
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
ktm & suzuki
jobbigt.hoppas du slipper den där skiten snart...du har ju fått en del förslag och det är ju bara fantasin som sätter gränser.

Lycka till! :tummenupp

Blixtens broder

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
GSXR 600
Lokke skrev:
Alltså, en tonåring, som jag antar att det är i det här fallet, som tycks ha sådana problem att hon ringer å yrar mitt i natten åt nån som inte vill ha henne. Om vi kombinerar existensiella problem som tonåringar kan ha med obesvarad kärlek så kan det mycket väl vara en dödlig dos, tyvärr.

Nu börjar jag i o f s snart tro att hela den här historien helt enkelt är nåt som e påhittat av mavve för att få igång en diskussion... Det är lite som med Jan O i farmen, hur förbannat urled men än blev mannen, så måste man kolla vad idioten skulle göra i nästa avsnitt.... :rolleyes:
Nu sitter du lägger ihop ett och ett och får det till åtta. Med det resonemanget kan man utan vidare hävda att Mavve är den som löper den största risken att begå självmord - särskilt som han, om man får tro dig, är mer eller mindre störd. Om man sedan fortsätter med din "metod" så kan man hävda att du håller på att driva honom till självspillning. Vilket naturligtvis är nonsens av samma slag som att hävda att Mavve på något sätt kan hållas ansvarig för hennes, högst eventuella, självmord.

Mavve: ge mig hennes adress så åker jag dit och har sex med henne i ett absolut mörkt rum. Kan vi bara få henne att tro att jag är du så kan jag garantera att du slipper höra av henne framgent:D

Last edited:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Tänkte på en sak... Om någon använder sin internetanslutning till att jävlas med folk eller utföra andra mindre omtyckta sysslor så stänger deras ISP av uppkopplingen när de får klagomål.
Kan man inte kontakta hennes telefonoperatör?
Lite det som någon var inne på att spärra hennes nummer från inkommande samtal fast det här drabbar henne mer påtagligt.
Jaja, lycka till iallafall och tänk på att om du gör en enda jävelskap mot henne så har du automatiskt avsagt dig rätten att klaga, för då är ni två om bråket.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Kyckling skrev:
Tänkte på en sak... Om någon använder sin internetanslutning till att jävlas med folk eller utföra andra mindre omtyckta sysslor så stänger deras ISP av uppkopplingen när de får klagomål.
Kan man inte kontakta hennes telefonoperatör?
Lite det som någon var inne på att spärra hennes nummer från inkommande samtal fast det här drabbar henne mer påtagligt.
Jaja, lycka till iallafall och tänk på att om du gör en enda jävelskap mot henne så har du automatiskt avsagt dig rätten att klaga, för då är ni två om bråket.

Mavve messade mig för några månader sen och frågade mig om att stänga en persons nummer, jag sa att han skulle kontakta operatören men kommer inte ihåg om han fick nåt svar av dem.

XXXXX

Ett hjul i taget...
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
R1100S o R1200GS
Snabbe_jag skrev:
Varför ska mavve ha skulden för att han inte vill ha en tjej, vill jag inte ha en tjej så vill jag inte, eller är det bara vi killar som ska respektera ett nej........

Visst att han vill "Kasta" paj på henne är kanske inte det bästa men vad ska han göra?
Det är ju det han frågar efter om man läser dettta......

Och vill han lägga en tråd låt honom göra det ingen som tvingar er att läsa den.
Det läggs ganska många trådar som vissa inte tycker om och vissa gör......
Det kallas Free Speach...............

Om ni nu inte "tycker" om Mavve så sätt honom på Ignorelistan.

Där har du nog en point..
Hade det varit tvärtom så hade "alla" störtat fram för att ta hand om den j-len och räddat den stackars tjejen... :3freak
Jämlikhet, my ass :7peta

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...