Mavve
Ur-medlem sen 2002.
valmers skrev:Jag tror ingenting.
Det är din sida av historien. Jag vill gärna höra båda.
Mycket möjligt. Jag är dock inte så totalt pantad att jag lägger ut en sådan här tråd.
Jag vill ju ha lite jävelskaps-tips och då frågar jag hela sverige här ditt pucko.
Andra sidan av historian? Hmm, vad skulle hon ha sagt?
Ja, Flemming ville inte ha mig för den jag är och nu är det dags att trakassera honom. Jag ringer mitt i natten och frågar efter Pontus vilket jag tror får honom att tycka om mig mer. Jag akn inte förstå varför han inte vill knulla med mig eftersom jag bara skriker efter en kille och alla killar är ju kåta.
Ojsan, han polisanmälde visst mig? Näää, det tror jag inte på. Nog sags att ringa lite till och lägga på så fort han svarar, jag vill ju bara höra hans underbara stämma 3 på morgonen.
Jag har inte gjort henne nånting annat än att vara trevlig och det sa hon, hon sa att jag var en underbar person som är ärlig och öppen. Jag var rolig och hon förstod att hon inte egentligen gillade mig heller på det sättet.
i nån vecka trodde hon att jag hade en flickvän eftersom jag inte ville ha henne. Men jag svara hela tiden med att jag inte alls var attraherad av henne och hon kunde bara inte förstå att jag verkligen inte ville ha henne då jag var singel. "Asså, du e ju singel, varför vill du inte ha tjej?"
Jag vill ha tjej, men inte dej.....
Jag har verkligen inte varit otrevlig annat än den gången hon ringde 4 på morgonen och babbla om Pontus. Då kallade jag henne en massa..... som jag INTE ångrar ett dugg!
750RR