Macho Woman skrev:Annars är det ett hett tips att testa att agera vuxet för en gångs skull. Hämnds- och våldskänslor brukar man lämna i tonåren.
maverick_750rr skrev:Du har inte hängt med va?
Detta har pågått sen augusti och trots polisanmälan så ringer hon likväl för det. Systemet fungerar ju inte.
Gör man inget själv så kommer hon inte sluta.
Jag skall inte behöva byta mobilnummer.
750RR
Micke_Lindstrom skrev:Fanns det inte nån amerikansk hemsida där man kunde beställa hem hästskit till folk, jag tror det funkade till hela världen.
Det är ju både anonymt och väldigt sofistikerat.
maverick_750rr skrev:ORKA ditt kinesluder...
Okej, nu ringer hon igen och jag vet att hon fått polisanmälan hem till henne då jag fösäkrade mig om detta hos polisen i veckan.
Hundbajspåsar i brevlådan?
Betong i avgasröret?
Beställa hem massa porr-grejjor från Ellos?
Knarktips till polisen?
Molotovcocktail genom fönstren?
Alla tips tages emot tack.
750RR
sven666 skrev:annars kan du ju starta en lunarstorm sida i stil med "blon_bystig_kåt" eller nåt.. bara surfa runt å flirta med fjortisar å sen ge ut hennes nummer.. garanterat upskattat
Lokke skrev:Varför jävlas med henne? Hon har ju uppenbarligen problem, varför göra hennes liv ännu värre? Om hon begår självmord, skulle du va nöjd med din "insats" då? Varför inte hittat ett sätt att reda upp det på ett sätt som gynnar er båda?
Som sagts tidigare: Mera empati åt folket! ....och mindre egoism!
Poa skrev:Gå in till din lokala sportfiskebutik , köp en burk maggot ( fluglarver ) , rensa bort sågspånen och häll dom i brevinkastet . Tre dagar senare har dom spritt sig i hela lägenheten + att dom har blivit STORA , äckliga flugor .....
Lokke skrev:Varför jävlas med henne? Hon har ju uppenbarligen problem, varför göra hennes liv ännu värre? Om hon begår självmord, skulle du va nöjd med din "insats" då? Varför inte hittat ett sätt att reda upp det på ett sätt som gynnar er båda?
Som sagts tidigare: Mera empati åt folket! ....och mindre egoism!
jocke i köping skrev:Håller med du.
gladh skrev:Mavve, tagga ner och sluta knapra steroider.
Tänk ett varv till och agera efter din ålder.
Om det nu är så jävla jobbigt så fixa hemligt nummer.
gladh
maverick_750rr skrev:Om jag sen ändrar nummer har jag 98pers att skicka det nya numret till. Vem ska stå för de sms-kostnaderna?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|