Nu ringer hon igen. Tips på jävelskap tack!!!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Macho Woman skrev:
Annars är det ett hett tips att testa att agera vuxet för en gångs skull. Hämnds- och våldskänslor brukar man lämna i tonåren.

Du har inte hängt med va?

Detta har pågått sen augusti och trots polisanmälan så ringer hon likväl för det. Systemet fungerar ju inte.

Gör man inget själv så kommer hon inte sluta.
Jag skall inte behöva byta mobilnummer.

750RR

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
maverick_750rr skrev:
Du har inte hängt med va?

Detta har pågått sen augusti och trots polisanmälan så ringer hon likväl för det. Systemet fungerar ju inte.

Gör man inget själv så kommer hon inte sluta.
Jag skall inte behöva byta mobilnummer.

750RR

Är du inte förbannad på snuten som har befogenhet att göra nåt men inte gör nåt? Om du hämnas på henne på nåt vis så kanske hon polisanmäler dig och då kan det bli ännu svårare att få jobb som glassgubbe... :rodnar

<ironi>Shitbomba snuten istället...</ironi>

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
maverick_750rr skrev:
ORKA ditt kinesluder...

Okej, nu ringer hon igen och jag vet att hon fått polisanmälan hem till henne då jag fösäkrade mig om detta hos polisen i veckan.

Hundbajspåsar i brevlådan?
Betong i avgasröret?
Beställa hem massa porr-grejjor från Ellos?
Knarktips till polisen?
Molotovcocktail genom fönstren?

Alla tips tages emot tack.

750RR :mad: :kulspruta

hmm när en polare beställde grejjer från usa en gång så fick han uppge sitt tel nr (hemnummret) nu ringer det försäljare från olika hörn av världen lite då å då som försöker pracka på han olika skitgrejjer... kan ju testa med det... måste ju gå att skriva upp hennes nummer på nån sida menar jag..

annars kan du ju starta en lunarstorm sida i stil med "blon_bystig_kåt" eller nåt.. bara surfa runt å flirta med fjortisar å sen ge ut hennes nummer.. garanterat upskattat ;)

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Varför jävlas med henne? :confused: Hon har ju uppenbarligen problem, varför göra hennes liv ännu värre? Om hon begår självmord, skulle du va nöjd med din "insats" då? Varför inte hittat ett sätt att reda upp det på ett sätt som gynnar er båda?

Som sagts tidigare: Mera empati åt folket! ....och mindre egoism!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sven666 skrev:
annars kan du ju starta en lunarstorm sida i stil med "blon_bystig_kåt" eller nåt.. bara surfa runt å flirta med fjortisar å sen ge ut hennes nummer.. garanterat upskattat ;)

Hmmmmmmmmmmm :)

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lokke skrev:
Varför jävlas med henne? :confused: Hon har ju uppenbarligen problem, varför göra hennes liv ännu värre? Om hon begår självmord, skulle du va nöjd med din "insats" då? Varför inte hittat ett sätt att reda upp det på ett sätt som gynnar er båda?

Begår hon självmord är det darwin som bestämt det ;)

Näää, jag ahr försökt snacka med henne så hon fattar och vi kom överens i september att jag ville inte ha henne som varken kompis eller nåt annat och då ville hon veta vad det var för fel på henne. Jag sa bara att hon och jag inte gick ihop, det är personkemin som inte stämmer - man kan inte trivas med alla.(kunde ju inte säga vad jag egentligen tyckte :D )

Efter det började ringandet på allvar :(

Hon är ingen jag bryr mig om på nåt sätt, hon är bara jkobbig. Skulle hon ta självmord angår det inte mig på nåt sätt alls. Då är hon död. Liksom många andra varje dag. Men de bryr varken du eller jag oss om. Varför skulle jag bry mig om henne? Hon är ju som ett myggbett i foten.....

750RR

Poa

2 Stripes mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SV 650 s
Gå in till din lokala sportfiskebutik , köp en burk maggot ( fluglarver ) , rensa bort sågspånen och häll dom i brevinkastet . Tre dagar senare har dom spritt sig i hela lägenheten + att dom har blivit STORA , äckliga flugor .....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poa skrev:
Gå in till din lokala sportfiskebutik , köp en burk maggot ( fluglarver ) , rensa bort sågspånen och häll dom i brevinkastet . Tre dagar senare har dom spritt sig i hela lägenheten + att dom har blivit STORA , äckliga flugor .....

:banana :banana :banana :banana :banana
På riktigt?
Så jag springer bara ner till butiken o frågar efter maggot?
Plockar bort spåna och häller resten i brevlådan låt säga 01:30? :D

Man kanske skulle köpa 50pack små-möss och hälla ner samtidigt.
Det tillsammans med ruttna bananer så bananflugorna får sprida sin pest :banana

750RR :Bugar

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Håller med du.

Lokke skrev:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jocke i köping skrev:
Håller med du.

Skulle min granne som jävlas med mig i trappan ta självmord för att jag bett honom dra åt helvete skulle jag bli lika berörd som om kinesludret skulle ta livet av sig själv.
De har inegnting med mig att göra och inte jag något med dem att göra.
Tar man verkligen livet av sig för att man blir dissad av en främmande kille så är det nog lika bra att man gjorde så för då har man STORA problem.

750RR

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Mavve, tagga ner och sluta knapra steroider.
Tänk ett varv till och agera efter din ålder.
Om det nu är så jävla jobbigt så fixa hemligt nummer.

gladh

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gladh skrev:
Mavve, tagga ner och sluta knapra steroider.
Tänk ett varv till och agera efter din ålder.
Om det nu är så jävla jobbigt så fixa hemligt nummer.

gladh

Varför ska jag vara den som måste gömma mig?
Hon stör mig och jag måste ändra på mig?
Näääädu, så ska det inte behöva vara.

Om jag sen ändrar nummer har jag 98pers att skicka det nya numret till. Vem ska stå för de sms-kostnaderna?

Hemligt hemnummer kan ju fixas, men hur lönt är det när hon redan har mitt nummer?
Eller du menar att jag ska skaffa NYTT hemnummer?
Åter igen, varför ska JAG behöva ändra på mig? Det funkar inte så, det är HON som ska lägga av helt enkelt.

750RR

Bingo

&#34892;&#39387;&#21644;&#26159;&#23433;&#38748;&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
För mig har det alltid funkat att ha sex med dem. Sen hör jag aldrig av dem mer. Är det inte så för er också :confused:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
maverick_750rr skrev:
Om jag sen ändrar nummer har jag 98pers att skicka det nya numret till. Vem ska stå för de sms-kostnaderna?

Är det verkligen ett problem för en kille med 50000 i månadslön?

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Har funderat på ett dilemma bara, om du nu gör något (exempelvis lägger larver i brevinkastet) och berättar att det var du så kommer hon polisanmäla dig, och om du inte berättar att det var du, så kommer hon garanterat att försöka med "tyck-synd-om-mig-för-nån-är-taskig-mot-mig" -metoden vilket kommer att resultera till att hon ringer 50 ggr extra om dan.

Bara en tanke.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...