Nu ringer hon igen. Tips på jävelskap tack!!!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bingo skrev:
För mig har det alltid funkat att ha sex med dem. Sen hör jag aldrig av dem mer. Är det inte så för er också :confused:

Det hade inte funkat, bara tanken får mig att springa in på toa och kräka.
Tjejen i fråga är FUL, fet, korkad, rökare, filipinska(satt person oftast). Hon tror att hon är en gangster eller vill vara :3freak
Hon är ful.

Nääää, sluta med sånt :whip
Jag ska nog dit snart o prata med henne föräldrar.
Funkar inte det så blir det larver och likmaskar som jag ska odla fram :brynad

750RR

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
maverick_750rr skrev:
Det hade inte funkat, bara tanken får mig att springa in på toa och kräka.
Tjejen i fråga är FUL, fet, korkad, rökare, filipinska(satt person oftast). Hon tror att hon är en gangster eller vill vara :3freak
Hon är ful.

Nääää, sluta med sånt :whip
Jag ska nog dit snart o prata med henne föräldrar.
Funkar inte det så blir det larver och likmaskar som jag ska odla fram :brynad

750RR

Har inte med tråden att göra, men visst fan är det äckligt med brudar som röker!!! dem luktar helvete och kyssa dem är man ju inte så jälva pigg på!!!
Med tanke på att du skrev att hon va rökare...

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Är det verkligen ett problem för en kille med 50000 i månadslön?

Vad fan spelar det för roll om jag tjänar 100.000kr i månaden eller inget alls?
Jag ska ju inte behöva ha den kostnaden för att en annan person trakasserar MIG?
Bara för att man ser till att man har det gott ställt ska man inte behöva betala extra för det.
Hade du tyckt synd om mig om jag ingenting alls tjänade? Nääää, då hade det varit nåt annat du skulle störa dig på.
Jag förstår om det är svårt med avundsjuka.

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
akora skrev:
Har inte med tråden att göra, men visst fan är det äckligt med brudar som röker!!! dem luktar helvete och kyssa dem är man ju inte så jälva pigg på!!!
Var bara det....

Jag kunde inte ens sitta bredvid henne på en bänk när vi träffades.
Hela tiden försökte jag ta mig därifrån med att jag skulle träna eller att jag skulle ut med hunden.
Hon fattade aldrig vinken och det var inte långt ifrån att jag ville ställa mig och skrika: FÖR HELVETE DITT DUMMA JÄVLA FETA AS JAG TYCKER DU ÄR DET FULASTE SOM VAGGAT SIG FRAM PÅ JORDEN OCH JAG VILL SPY NÄR JAG TITTAR DIREKT PÅ DIG, ADJÖ!!!!

Detta ska skrikas om hon muppar sig snart - förutsatt att hon är hemma.

750RR

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Går det inte ringa din operatör o spärra!

maverick_750rr skrev:
Varför ska jag vara den som måste gömma mig?
Hon stör mig och jag måste ändra på mig?
Näääädu, så ska det inte behöva vara.

Om jag sen ändrar nummer har jag 98pers att skicka det nya numret till. Vem ska stå för de sms-kostnaderna?

Hemligt hemnummer kan ju fixas, men hur lönt är det när hon redan har mitt nummer?
Eller du menar att jag ska skaffa NYTT hemnummer?
Åter igen, varför ska JAG behöva ändra på mig? Det funkar inte så, det är HON som ska lägga av helt enkelt.

750RR
Hej! Mave
Går det inte ringa din tel operatör o spärra somliga inkommande nr som är icke önskbara? jag har ingen anning om man kan göra å men kolla upp det.
Mvh R1 racer

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
maverick_750rr skrev:
Begår hon självmord är det darwin som bestämt det ;)

Näää, jag ahr försökt snacka med henne så hon fattar och vi kom överens i september att jag ville inte ha henne som varken kompis eller nåt annat och då ville hon veta vad det var för fel på henne. Jag sa bara att hon och jag inte gick ihop, det är personkemin som inte stämmer - man kan inte trivas med alla.(kunde ju inte säga vad jag egentligen tyckte :D )

Efter det började ringandet på allvar :(

Hon är ingen jag bryr mig om på nåt sätt, hon är bara jkobbig. Skulle hon ta självmord angår det inte mig på nåt sätt alls. Då är hon död. Liksom många andra varje dag. Men de bryr varken du eller jag oss om. Varför skulle jag bry mig om henne? Hon är ju som ett myggbett i foten.....

750RR

Till skillnad från dig, tydligen, så skulle jag bry mig, ja, om nån tog livet av sig och jag var en starkt bidragande orsak till det. Om du faktiskt e så fruktansvärt egocentrerad som du låter på dina inlägg så vore det kanske dags att börja bry sig om nån annan för omväxlingskull. Testa du kanske gillar det. Börja med henne å få henne att inse, på ett sakligt sätt, att du inte vill imgås med henne, och att det är fel av henne att trakassera dig. Att jävlas med henne är fel, det behöver man inte va geni för att inse. :fatta!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
maverick_750rr skrev:
Vad fan spelar det för roll om jag tjänar 100.000kr i månaden eller inget alls?
Jag ska ju inte behöva ha den kostnaden för att en annan person trakasserar MIG?
Bara för att man ser till att man har det gott ställt ska man inte behöva betala extra för det.
Hade du tyckt synd om mig om jag ingenting alls tjänade? Nääää, då hade det varit nåt annat du skulle störa dig på.
Jag förstår om det är svårt med avundsjuka.

750RR

Om du nu anser dig vara så oerhört störd av denna person, framstår väl 98 SMS á 1,50 kr som ganska billigt för att lösa problemet?

Smart att lägga ut detta på sporthoj.com, förresten.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lokke skrev:
Till skillnad från dig, tydligen, så skulle jag bry mig, ja, om nån tog livet av sig och jag var en starkt bidragande orsak till det. Om du faktiskt e så fruktansvärt egocentrerad som du låter på dina inlägg så vore det kanske dags att börja bry sig om nån annan för omväxlingskull. Testa du kanske gillar det. Börja med henne å få henne att inse, på ett sakligt sätt, att du inte vill imgås med henne, och att det är fel av henne att trakassera dig. Att jävlas med henne är fel, det behöver man inte va geni för att inse. :fatta!
Äh, kom igen Lokke. Har hon inte fattat nu så lär hon inte fatta en saklig förklaring heller. Hur kom du förresten fram till självmordsgrejen? Är det en variant av dagisungen[tm], som lurar i buskarna och kastar sig framför alla fortkörande motorcyklister?

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
valmers skrev:
Om du nu anser dig vara så oerhört störd av denna person, framstår väl 98 SMS á 1,50 kr som ganska billigt för att lösa problemet?

Smart att lägga ut detta på sporthoj.com, förresten.
Det där låter inte som en lösning.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lokke skrev:

Allt det där har jag ju försökt. Vi har talats vid och kom fram till att vi inte skulle umgås nåt mer. Hon var livrädd för att jag skulle snacka med mina kompisar om hur dum hon var(dum för att ha ringt o frågat om dejt) och jag fick säga gång på gång att nej, det är inget dumt i att ringa om sånt.....
Vi la på luren och vi hade väl en deal.

EFTER DET började hon verkligen göra sig dum i huvet. Varför kan jag inte förstå. Hon var ju så rädd att jag skulle snacka skit om henne från början, vad tror hon att jag gör nu då?

Även om jag sagt att hon kan dra åt helvete så är det inte pga mig som hon tar självmord om hon nu gör det. Är du en intelligent person så förstår du nog att man inte tar självmord pga en sån sak och även om man skulle skriva det i ett avskedsbrev så ligger det MYCKET annat bakom ett självmord. Med tanke på att man är inställd sen födseln att vara rädd om sitt liv så krävs det en hel del att ändra på den inställningen. Alla har motgångar i livet och om nån ber en fara åt helvete som man inbillar sig att man gillar så tra man inte självmord för det. Så ÄR det.

Jag vill inte bry mig om henne. Jag vill inte befatta mig med henne överhuvud taget. Hon och jag har inegnting med varandra att göra. ALLS!

750RR

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
Det där låter inte som en lösning.

Nej, men karln är ju totalt befriad från vett och förnuft. Har han varit idiotisk nog att lägga ut detta här kan han gott få lite idiotiska förslag.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Nej, men karln är ju totalt befriad från vett och förnuft. Har han varit idiotisk nog att lägga ut detta här kan han gott få lite idiotiska förslag.

Jag vistas ju här, ska jag lägga ut det på BMWpower tycker du? :3freak
Du har inte alla rätt ;)

750RR

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
maverick_750rr skrev:
Jag vistas ju här, ska jag lägga ut det på BMWpower tycker du? :3freak
Du har inte alla rätt ;)

750RR

Du ska inte hänga ut en ovetande människa på nätet alls. Respektlöst är vad det är.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Du ska inte hänga ut en ovetande människa på nätet alls. Respektlöst är vad det är.

Men en hojtjuv hade varit okej?
Du är.... näää, du hade inte fattat det iaf.

750RR

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
valmers skrev:
Han har ju inte gått ut med varken namn eller telefonnummer. Då har han väl inte hängt ut nån?

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
maverick_750rr skrev:
ORKA ditt kinesluder...

Okej, nu ringer hon igen och jag vet att hon fått polisanmälan hem till henne då jag fösäkrade mig om detta hos polisen i veckan.

Hundbajspåsar i brevlådan?
Betong i avgasröret?
Beställa hem massa porr-grejjor från Ellos?
Knarktips till polisen?
Molotovcocktail genom fönstren?

Alla tips tages emot tack.

750RR :mad: :kulspruta

aahh! gå till polisen och säg att dem ska göra något åt det innan du blir förbannad på riktigt så vill jag lova dig att dem lyfter arslet snabbt som satan och fixar till det för ingen vill ju egentligen att någon olycka ska inträffa för en sån här grej.
men om dem vägrar så går du bara o köper dig de storaste träracket och hälsar på henne nån mörk kväll :banana :banana

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anthrax_e_gott skrev:
Han har ju inte gått ut med varken namn eller telefonnummer. Då har han väl inte hängt ut nån?

Valmers kan inte hjälpa det. Han har själv ont.

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Om vederbörande varit dömd för MC-stöld, ja. Annars nej.

Tro du att jag ljuger om detta - det skiter jag i.
Hon håller på som fan och slutar ju inte trots polisanmälan.

NÅT måste göras och jag tänker inte vika mig eftersom det inte är jag som är boven i dramat.
Du är en tråkig människa Valmers ;)

750RR

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
maverick_750rr skrev:
Tro du att jag ljuger om detta - det skiter jag i.
Hon håller på som fan och slutar ju inte trots polisanmälan.
Jag tror ingenting.

maverick_750rr skrev:
NÅT måste göras och jag tänker inte vika mig eftersom det inte är jag som är boven i dramat.
Det är din sida av historien. Jag vill gärna höra båda.

maverick_750rr skrev:
Du är en tråkig människa Valmers ;)
Mycket möjligt. Jag är dock inte så totalt pantad att jag lägger ut en sådan här tråd.

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska