OLJEKYLD GSXR skrev:Jag trodde tjejers mål var att knäcka killen när han är som kärast.
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag trodde tjejers mål var att knäcka killen när han är som kärast.
Vet inte om den fungerar så bra, även killar har ju viss standard, kanske inte det värsta skiktet dockSVBABE skrev:var köper man en sån tröja så killar fattar att man bara är hård och kantig och inte ute efter mer än en flört för kvällen??
Va det du skrev överst ironi, annars verka detta lite motsägelsefullt?SVBABE skrev:Jag tror det handlar om person kemi...
Så länge man lever har man möjligheten att träffa någon som man vill dela resten av sitt liv med...
fast visst tvivlar man ibland!!!
¨SVBABE skrev:Jag vill inte ha någon!! så därför skulle en sån tröja på passa på mig...
men det finns ju andra som inte vill nått annat än att träffa en hjärtvän...
därför två så olika inlägg.
SVBABE skrev:var köper man en sån tröja så killar fattar att man bara är hård och kantig och inte ute efter mer än en flört för kvällen??
Bikerbitch skrev:....
Men är det verkligen så att ni bara träffar elak tjejer, eller är ni själva för snälla?
Heyhey, jag bara var nyfiken Chrille.Chrille skrev:Det där är egentligen det dummaste man kan säga om man tänker efter lite. Som tur är har jag blivit äldre och kan säga att den brud som tycker att jag är FÖR snäll kan dra åt h-e!
Man kan inte vara FÖR snäll, man kan bara ödsla det på fel personer.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|