Nu vet jag hur det ligger till med tjejer

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag trodde tjejers mål var att knäcka killen när han är som kärast.

Så fort man verkligen får äkta känslor för tjejen så verkar det som om tjejen börjar gå i den andra riktningen! Vill tjejer helt enkelt ha killar som inte bryr sig om dom eller?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Tjejer är rent generellt fega och oförmögna att göra saker logiskt eller i rätt ordning. Först avslutar man, sen påbörjar man nytt. De kan heller inte se skillnaden på att såra någon och att göra någon ledsen.¨
Tjejer tror att de sårar en genom att berätta sanningen och vara ärliga direkt. Istället undanhåller de sanningen och undviker att prata om det. DET sårar!!!! Är de ärliga från början så blir man inte sårad utan bara ledsen på själva situationen, men skillnaden på det kan inte tjejer förstå. Innan de lär sig det så kommer vi killar att bli trampade på, enkelt.

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
Nu ska ni inte dra alla tjejr över en kant!!!
jag flyttade 25 mil till killen men efter 3månader kommer han på att han inte tycker vi passar i hop, det känns ju lite jobbigt med!!
Killar är inte heller felfria,

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Trampa eller bli trampad. Eller så kan man vara ärlig och kräva detsamma av tjejen. Jag är felfri, för övrigt.

Henken

Guest
Exportera alla tjejer..sen sitter vi i nåns garage, dricker öl, svär & lever fan. :D :brynad

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
OLJEKYLD GSXR har en poäng, har råkat ut för exakt det han skriver längre upp.

Sen att vi grabbar är helgon behöver jag väl inte påpeka. :rolleyes: :angel

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
SVBABE skrev:
jag flyttade 25 mil till killen men efter 3månader kommer han på att han inte tycker vi passar i hop, det känns ju lite jobbigt med!!

Det är nog så att _folk_ inte är helt felfria alla gånger. Man gör sitt bästa, men ibland blir det tokigt och väldigt många är inte mogna nog att handskas med förhållanden och relationer (och blir det aldrig heller).

Själv har jag mest problemet med att det är gifta kvinnor som dras till mig eller tjejer som sedan bestämmer sig för att bli lesbiska... :p [1] inget som funkar speciellt bra - bara att lägga ner.

[1] jo, det har hänt - men bara en gång :)

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
sv 650-02
livet vore nog rätt tråkigt utan det motsatta könet, men visst önksar man att man kunde ta semster i från er i bland...
jag jobbar ju bara med män oxå...

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
SVBABE skrev:

Klart vi är! :cool: :notme

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
En äldre jobbar kompis beskrev vad tjejjer står för såhär.

Illvilja
Otrohet
Sadistiska tankar :whip

Han e fortfarande singel efter ett par år på jakt. :rolleyes: :confused:

:notme

Jag tycker de e mysiga allafall. :p

Croft

Sporthoj?
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
Suzuki AN 650
Män... kvinnor... vad spelar det för roll? Det heter ju att 90 procent av allt är skit, och det gäller också människor. Dvs dumma missfoster tills annat bevisats, alltså, oberoende av kön. :D

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag vet att jag har en poäng, en väldigt stor poäng. Alla tjejer är kanske inte såhär, måste säga kanske eftersom jag inte har träffat nån som kan vara logisk och vettig när det väl gäller. Killar kan också vara riktiga svin, men ofta så skiljer sig killar och tjejer just på den här punkten med att vara ärlig.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Oljekyld, du låter verkligen hårt nydumpad. Stämmer verkligen dåligt med den romantiske NallePuhOljekylde som vi vant oss vid här på sajten.

Hur arg och sårad man än blir så går det över och det finns helt fantastiska kärringar där ute om man bara har lite tur.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Bikerbitch skrev:
Heyhey, jag bara var nyfiken Chrille.
Man hör ständigt folk som blitt dumpade för dom var för snälla.
Så jag ville bara fråga.

Det finns alltid en massa förklaringar till dumpningar, en del ärliga, en del halvsanna och en del som bara är en dålig bortförklaring.

För snäll=Du är en jävla mes
Jag vill vara fri och känna på singellivet lite=Jag har hittat någon annan att knulla med, personen som säger det här, gifter sig och skaffar barn 3 veckor senare.
Vi passar inte ihop=Jag känner inget för dig
Jag ska bara stoppa in halva=Gick det för dig också? ;)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Chrille skrev:
Oljekyld, du låter verkligen hårt nydumpad. Stämmer verkligen dåligt med den romantiske NallePuhOljekylde som vi vant oss vid här på sajten.

Hur arg och sårad man än blir så går det över och det finns helt fantastiska kärringar där ute om man bara har lite tur.

Jag är hårt sviken och trampad på av en som jag aldrig i min vildaste fantasi trodde kunde bete sig så som hon gjort. Det är en krånglig situation. I mitt tycke så säger man inte en massa saker som borde betyda mycket, och sen gör något som visar att det inte betydde ett enda dugg. I mitt tycke så trampar man inte på den som kravlöst har ställt upp. Jag träffade, för att använda samma språk, en helt fantastisk kärring, nu är jag bara besviken.

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Oljekyld. Det har funnit damer i ditt liv som vart ärliga. Så du får inte generalisera att alla tjejer är riktiga svin.
Det finns killar som är hemska också, även fast jag oftast har tur o råkar ut för trevliga killar som man kan vara trevliga tillbaka emot.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Det har funnits En dam som har varit ärlig och det är du, men det är också enda gången som jag och tjejen varit överrens om situationen och därför behövde ingen ljuga. Just nu mår jag bara skit och är så grymt besviken.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Äsh då Oljekyld. Du har haft en hård drabbning med en odräglig brutta. Tänker du efter så vet du också att det finns riktiga pinglor där ute som inte ljuger för att det är behagligt.

Det finns tjejer som är ärliga även om det gör ont och inte ser snällhet som en nackdel. Det kommer ta ett tag att läka men det fixar man genom att vara riktigt förbannad ett tag och kanske en pinsam fylla när man snackar hejdlöst med skit om brudjäveln.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
SVBABE skrev:
Trist att höra, men hade det spelat nån roll om det var 100 mil? Jag menar, i vilket fall som helt hade det kanske bara blivit massa onödigt lidande om han dragit ut det hela över tiden...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Chrille skrev:

Hur lång tid tar det innan det går över?

750RR

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...