Nu vet jag hur det ligger till med tjejer

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Chrille skrev:
Är ni töser ledsna så får ni också support så klart. Men man ska tänka sig för varför man är ledsen. Känslor är märkliga ting som inte bör styra och ställa i alla lägen.

:whip Men lite spö kan ni töser ju få :whip


Stiiiiinaaa!!! Kom hit lite :brynad

Ja självklart. Det behöver ju inte bara pratas motorcyklar. Vi är ju människor med känslor också, som verkligen märks just nu i samband med att så många har dött och alla kärleksproblem.

Känslor är underliga. Man kan inte styra över dom ibland.
Skall vi ha spö ändå, stackars Stina!

Vi får starta en speciell tråd med Dr. Chrille som professor i kärlek.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Bikerbitch skrev:
.....

Vi får starta en speciell tråd med Dr. Chrille som professor i kärlek.

Hahahahaaa!
Jag har för böveln varit (med avbrott för sommarflörtar o annat trams:))varit ungkarl i över sju år!!!

Mej ska ni inte fråga områd....
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Chrille skrev:
Hahahahaaa!
Jag har för böveln varit (med avbrott för sommarflörtar o annat trams:))varit ungkarl i över sju år!!!

Mej ska ni inte fråga områd....

Ja, men då vet du ett o annat och kanske kan tipsa killarna om hur man gör när man är singel o försöker komma över X.et
Jag kan svara på frågor som innefattar ett förhållande.
Har varit singel 3 månader på 3 år.

Skriv till oss. Dr. Chrille besvarar era brev fyllda med åtrå vad det gäller det kvinnliga könet.
Jag, Doktorinnan BB svarar på hur just DU gör, för att få behålla din dam.

:cool:
 

Croft

Sporthoj?
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Åland
Hoj
Suzuki AN 650
Det enda som man begär är ju att bli behandlad med respekt. Egentligen.

Finns ju inga som helst garantier för att känslorna ska vara för evigt, men då ska man också stå för att så är fallet. Det enda jag känner för någon som vet att ett förhållande redan är över men inte bryter upp av rädsla för att inte hitta nån annan eller för att man vill ha nån annan uppradad innan man ger upp är förakt. Lite kurage och ansvarskänsla tycker jag man kan kräva av alla, oberoende av kön.

Respekt innefattar ju också att man, om man är i ett förhållande som är exklusivt, inte behandlar sin partner med bristande respekt genom att göka runt med andra. Så jäkla svårt är det inte att hålla brallorna på, för någondera könet.

Tror nog att dom allra flesta kan acceptera att ett förhållande tar slut, men det är oärlighet och liknande som gör att man blir riktigt bitter. Blir man kär i nån annan och inser att det förhållande man är i inte funkar längre så är det väl det minsta man kan begära att man a; bryter upp före man går vidare och b; kan vara ärlig om det och inte komma med vaga lögner om att "vara ensam ett tag" - just före man besöker den nya personen och har vilt djungelsex en hel helg....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top