Fürstenhoff skrev:Det sägs att det tar MINST 200 varv för att lära sig "Ringen's" alla svårigheter och ytterliggare ca 200 varv innan man kan börja köra riktigt fort!!
Bra att ha i minnet när man besöker denna bana för första gången!!![]()
/Fürstenhoff.
+10 minuter så har du stor chans att överleva, en snabb tid är ca: 8 minuter och då lever du farligt även om du kan banan.KarateKid skrev:Säg att man lägger 10 varv där.
Vad är hyfsat snabbt och vad är riktigt snabbt om vi snackar tider där med en modern 1000cc?
Vad har du för bästa tid?![]()
GSXR1100R skrev:+10 minuter så har du stor chans att överleva, en snabb tid är ca: 8 minuter och då lever du farligt även om du kan banan.
Strunta i att ta tider, kör och njut istället.
För att få en upplevelse där behöver du ingen effekthoj.CeltaniC skrev:Sedan man kört Mission 34 på GT4 och nötat in sväng efter sväng och bara njutet igenom den men samtidigt blivit så jävla arg för att man missade det med hundradelar, har man drömt om att köra på denna underbara bana. Men det kommer ta ett par år till minst innan man har rutinen och en mer effektstark hoj till att fixa detta. Men ngn gång ska man köra ett varv där!
/Cel som längtar tills det är dags
Finns det McD där någonstans? Vart?porec skrev:var vid ringen i sommras.. skulle stanna för att äta på mc D
vetifan.. men måste vara där.. annars så finns det nån annan stor motorbana där... det var mörkt och jag trött... men jag var vid en bana.. så det måste nästan varit den eller?Neutral skrev:Finns det McD där någonstans? Vart?
Tror inte det, jag måste ha missat McD i så fall, kanske i Erlebniswelt då.porec skrev:vetifan.. men måste vara där.. annars så finns det nån annan stor motorbana där... det var mörkt och jag trött... men jag var vid en bana.. så det måste nästan varit den eller?![]()
? körde motorväg.. hehe. kommer inte ihåg var det exakt var.. men det var i krokarna.. och därför tog jag förgivet att det var ringen, men kan ju vara nån annan bana. + kunde ju varit B. King.. inte hundra... eller jo det var Kingen.. hihi.. finns den där då? eller nära?Neutral skrev:Tror inte det, jag måste ha missat McD i så fall, kanske i Erlebniswelt då.
Var det här du var? Norr har Bonn och öst har du Koblenz.
Det är det som är grejen, jag älskar snabbmat och har inte hittat något i hela trakten, ingen amerikansk kedja i alla fall. Men jag är ingen expert, det kanske finns men nu är vi OT.porec skrev:eller jo det var Kingen.. hihi.. finns den där då? eller nära?
ja lite men vi e ju i krokarna runt ringen om inget annat.. hahahaNeutral skrev:Det är det som är grejen, jag älskar snabbmat och har inte hittat något i hela trakten, ingen amerikansk kedja i alla fall. Men jag är ingen expert, det kanske finns men nu är vi OT.![]()
GSXR1100R skrev:+10 minuter så har du stor chans att överleva, en snabb tid är ca: 8 minuter och då lever du farligt även om du kan banan.
Strunta i att ta tider, kör och njut istället.
jag är på "IronMike skrev:Jag åker ev ner i april/maj.. Tar M5an med hoj på släp
Har ev en plats ledig i bilen, samt plats för en hoj till på släpet...
![]()
Coolcrashtestdummy skrev:jag är på "jag bjuder på korv och båtavgifter
Cool! Vi får styra upp något till våren.. Wester kanske kan joina med kamerautrustning as well. Sen kan man ju dokumentera lite hoj-bus påvägen ner. Finnsmassor kul att hitta påFürstenhoff skrev:Om du är snäller så kanske du kan få låna mitt släp så får du plats med 4!! moppar samt utrustning!!
/Fürstenhoff.
Ps! Kommer att ringa det hotel som vi alltid stannar hos och som ligger endast ca 3 minuter i från bana och se om SVENSKAR kan få ett bättre pris än vanligt!!Ds!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |