Nurburgring

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
lätt att jag är på kolla det å återkom , jag ska bara ner vore skit kul om man kunde dra ihp ett stort gäng å åka ner..
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Jag är väldigt sugen på att dra ner dit.
Men är det en skitdålig ide att ta hojen när man aldrig har kört där förr?
Sen har jag ju inte nån direkt erfarenhet av vanlig bankörning här hemma heller vilket man kanske bör ha innan man beger sig dit eller? :va
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Fürstenhoff skrev:
Som sagt, efter ett antal annorlunda mc filmer :rolleyes: så var det tänkt att vi även i år skulle ha hunnit med ytterliggare en mc/bil film - TWILIGHTZONE, beyond reality.

En SUPERSERIÖS :3freak film där det skulle ha varit med en hel del i från bla Nürburg ring men pga vädrets makter, att dygnet endast har 24 timmar samt att vi inte vill göra en halv "färdig" film så har vi beslutat att den kommer ut i oktober 2006 i stället och då absolut med MYCKET bra material i från Nürburg ring!! :tummenupp

Men skam den som ger sig, 2006 here we come!! ;)

/Fürstenhoff.



Funkar jätte bra att åka dit för första gången med mc så länge man kör efter sina EGNA kunskaper och inte låter sig påverkas av kompisar och andra på banan!! ;)

Respekt är ett mycket bra ord!!

/Fürstenhoff.

när ungefär åker ni ner dit??
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Fürstenhoff skrev:
Så fort som vädret tillåter då vi skall testa ut WP's samt Dunlop's nya produkter vilket kan bli riktigt kul!! :banana

Men räkna med att SWT Racing kommer att vara där med både mc och våra nya bilar vid varje stor helg, och har vi möjlighet så kommer vi att låta några Svenskar åka med både på motorcyklarna samt bilarna!! ;)

/Fürstenhoff.


okej.. när öppnar det på våren då??
fan va kul att ni kommer låta någon åka med.. vore en upplevelse :D
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Fürstenhoff skrev:
TWILIGHTZONE, beyond reality.

den kommer ut i oktober 2006 i stället

/Fürstenhoff.

Neeeeej! :gråta :gråta

Men jag är sugen på att åka. I vår, pratas det. Räknar du mars som vår, eller är det snarare april-maj? ^^
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Fürstenhoff skrev:
Funkar jätte bra att åka dit för första gången med mc så länge man kör efter sina EGNA kunskaper och inte låter sig påverkas av kompisar och andra på banan!! ;)

Respekt är ett mycket bra ord!!

/Fürstenhoff.


Jag är iallafall jäkligt sugen på att dra ner dit. Du får gärna återkomma så fort du vet nåt mer om det där lilla paket ni tänkte sätta ihop, HÖGST intressant :tummenupp
 

IronMike

Guest
Fürstenhoff skrev:
Fråga "Mcbudet" & "hayabusa.patrik" på SH vad dom tyckte om att åka med i våran Subaru STI på höga 8 minuter tittandes ut genom sidorutorna mesta dels av tiden!! :D :D :D

/Fürstenhoff.
Ska ordna ett par bra däck.. sen jaga den där plastraketen med min autobahn fahrzeuge utan fartspärr. Det jag torskar i de kurviga partierna, kanske jag tar igen i högfartsdelarna. Vi kan betta om en stor stark efteråt :pannkyss :corn :fyllisar
 

IronMike

Guest
Fürstenhoff skrev:
Toppar din Tysk pulka 340km/h+!! :rofl

Många bira & enorm baksmälla blir det!! :pannkyss

/Fürstenhoff.
Nej nu ska vi inte va såna haha.. din subaru var dealen vs. tysk fahrzeuge :rolleyes: såvida din subaru inte gör sig 340 :va

Hehe.. många bira blir det i vilket fall som helst :fyllisar :hihi :banana

Ps. Undrar om dom godkänner min tyska bunkerhjälm från en skyttegrav i Normandie - som hjälm på banan

:hihi
 

IronMike

Guest
Fürstenhoff skrev:
Ps! Får annars "fuska" som du och ta vårt hemliga vapen i från Tyskland som har en aaaaaning högre toppfart än Imprezan!! :rolleyes: Ds!
Ja du,. Jag lovar att inte banga ur Som Qvarnis :pannkyss ..jag ger mig aldrig! Kanske min dårskap kliver upp ett snäpp, och utmanar på en "doubble-feature", bästa tid, ett varv på hoj + ett varv med bil. Du väljer bil, jag väljer hoj. Vi kör varsitt varv med samma fordon.

Nu ska vi få det svart på vitt, "gis" crew Ironman, mike, från gangsters in subaru / putsgay racing, vs swt racing, i en kamp på liv och död. Ringen champ 2006 - live or die.

;)
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
IronMike skrev:
Ja du,. Jag lovar att inte banga ur Som Qvarnis :pannkyss ..jag ger mig aldrig! Kanske min dårskap kliver upp ett snäpp, och utmanar på en "doubble-feature", bästa tid, ett varv på hoj + ett varv med bil. Du väljer bil, jag väljer hoj. Vi kör varsitt varv med samma fordon.

Nu ska vi få det svart på vitt, "gis" crew Ironman, mike, från gangsters in subaru / putsgay racing, vs swt racing, i en kamp på liv och död. Ringen champ 2006 - live or die.

;)
Om det nu händer så ska fan det vara med i TZ b.e filmen!
:tummenupp
 

IronMike

Guest
CeltaniC skrev:
Om det nu händer så ska fan det vara med i TZ b.e filmen!
:tummenupp
Nej nej.. jag ska ha profit på detta. Det kommer i nya gis filmen nästa år:

"Gangsters In Subaru 2 - one way out"
-

Haha skojja,. jag skiter i profit eller filmer. Det är bara kul grej. Hehe.. Dags för att lära gammal hund sitta - eller hur man säger.

*retas lite* (med glimten i ögat)


:hihi
 

IronMike

Guest
IronMike skrev:
Nej nej.. jag ska ha profit på detta. Det kommer i nya gis filmen nästa år:

"Gangsters In Subaru 2 - one way out"
-

Haha skojja,. jag skiter i profit eller filmer. Det är bara kul grej. Hehe.. Dags för att lära gammal hund sitta - eller hur man säger.

*retas lite* (med glimten i ögat)


:hihi
Inget svar.. Tar det som att du bangar :hihi

*hetsar*
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Ska ner med bil till ringen i sommar med en större gäng, bla gis vipern(den som inte rasade) och massa kuliga audisar. Hade vart kul att ha hojen med också.
Nicki Lauda har kört på ca: 5 min, men så lever han ju inte längre... :fyllisar
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Kan tala om att Kjell Watz, Freddes pappa körde ringen på ca 9min 1981
med en Kawa 900 borrad till 1000cc. :tummenupp
 

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Ort
Sverige...än så länge.
Hoj
trampcykel
Har kört där med en Volvo S80 diesel. Tog 11 eller 12 minuter, minns inte vilket. Säkert 12, passageraren mådde illa var tvungen att släppa.

Vad jag ångrar är att jag inte tog en tur med Ring-taxin. Det lär vara något alldeles extra. En specialpreppad M5:a körd av en proffs som verkligen kan banan.
 

Bifogat

  • 850GLE.JPG
    850GLE.JPG
    64.3 KB · Visningar: 109
  • Påfartringen.jpg
    Påfartringen.jpg
    50.9 KB · Visningar: 114
  • S80d5pårakan.jpg
    S80d5pårakan.jpg
    59.7 KB · Visningar: 127

sandstream

Guest
ah17 skrev:
Vad jag ångrar är att jag inte tog en tur med Ring-taxin. Det lär vara något alldeles extra. En specialpreppad M5:a körd av en proffs som verkligen kan banan.
Vad får man betala för det?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top