KarateKid skrev:Vad har du för bästa tid?
Fürstenhoff skrev:Bästa tid?? En bit under 8 minuter!!
/Fürstenhoff.
7.59 ?
kan bara hålla med annars att de verkar vara en grym upplevelse.
Last edited:
KarateKid skrev:Vad har du för bästa tid?
Fürstenhoff skrev:Bästa tid?? En bit under 8 minuter!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:Goffe skrev:7.59 ?7.59
7.58
7.57
7.56
7.55
7.54
7.53
7.52
7.51
7.50
7.49 and still some seconds away from the real time!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:Som sagt, efter ett antal annorlunda mc filmerså var det tänkt att vi även i år skulle ha hunnit med ytterliggare en mc/bil film - TWILIGHTZONE, beyond reality.
En SUPERSERIÖSfilm där det skulle ha varit med en hel del i från bla Nürburg ring men pga vädrets makter, att dygnet endast har 24 timmar samt att vi inte vill göra en halv "färdig" film så har vi beslutat att den kommer ut i oktober 2006 i stället och då absolut med MYCKET bra material i från Nürburg ring!!
![]()
Men skam den som ger sig, 2006 here we come!!
/Fürstenhoff.
Funkar jätte bra att åka dit för första gången med mc så länge man kör efter sina EGNA kunskaper och inte låter sig påverkas av kompisar och andra på banan!!
Respekt är ett mycket bra ord!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:Så fort som vädret tillåter då vi skall testa ut WP's samt Dunlop's nya produkter vilket kan bli riktigt kul!!![]()
Men räkna med att SWT Racing kommer att vara där med både mc och våra nya bilar vid varje stor helg, och har vi möjlighet så kommer vi att låta några Svenskar åka med både på motorcyklarna samt bilarna!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:TWILIGHTZONE, beyond reality.
den kommer ut i oktober 2006 i stället
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:Funkar jätte bra att åka dit för första gången med mc så länge man kör efter sina EGNA kunskaper och inte låter sig påverkas av kompisar och andra på banan!!
Respekt är ett mycket bra ord!!
/Fürstenhoff.
Ska ordna ett par bra däck.. sen jaga den där plastraketen med min autobahn fahrzeuge utan fartspärr. Det jag torskar i de kurviga partierna, kanske jag tar igen i högfartsdelarna. Vi kan betta om en stor stark efteråtFürstenhoff skrev:Fråga "Mcbudet" & "hayabusa.patrik" på SH vad dom tyckte om att åka med i våran Subaru STI på höga 8 minuter tittandes ut genom sidorutorna mesta dels av tiden!!![]()
![]()
![]()
/Fürstenhoff.
Nej nu ska vi inte va såna haha.. din subaru var dealen vs. tysk fahrzeugeFürstenhoff skrev:Toppar din Tysk pulka 340km/h+!!![]()
Många bira & enorm baksmälla blir det!!![]()
/Fürstenhoff.
:cornFürstenhoff skrev:Ps! Får annars "fuska" som du och ta vårt hemliga vapen i från Tyskland som har en aaaaaning högre toppfart än Imprezan!!Ds!
Ja du,. Jag lovar att inte banga ur Som QvarnisFürstenhoff skrev:Ps! Får annars "fuska" som du och ta vårt hemliga vapen i från Tyskland som har en aaaaaning högre toppfart än Imprezan!!Ds!
Om det nu händer så ska fan det vara med i TZ b.e filmen!IronMike skrev:Ja du,. Jag lovar att inte banga ur Som Qvarnis..jag ger mig aldrig! Kanske min dårskap kliver upp ett snäpp, och utmanar på en "doubble-feature", bästa tid, ett varv på hoj + ett varv med bil. Du väljer bil, jag väljer hoj. Vi kör varsitt varv med samma fordon.
Nu ska vi få det svart på vitt, "gis" crew Ironman, mike, från gangsters in subaru / putsgay racing, vs swt racing, i en kamp på liv och död. Ringen champ 2006 - live or die.
![]()
Nej nej.. jag ska ha profit på detta. Det kommer i nya gis filmen nästa år:CeltaniC skrev:Om det nu händer så ska fan det vara med i TZ b.e filmen!
![]()
Inget svar.. Tar det som att du bangarIronMike skrev:Nej nej.. jag ska ha profit på detta. Det kommer i nya gis filmen nästa år:
"Gangsters In Subaru 2 - one way out"
-
Haha skojja,. jag skiter i profit eller filmer. Det är bara kul grej. Hehe.. Dags för att lära gammal hund sitta - eller hur man säger.
*retas lite* (med glimten i ögat)
![]()
Öhh, fel på alla punkter.Duke Gollum skrev:Nicki Lauda har kört på ca: 5 min, men så lever han ju inte längre...![]()
Vad får man betala för det?ah17 skrev:Vad jag ångrar är att jag inte tog en tur med Ring-taxin. Det lär vara något alldeles extra. En specialpreppad M5:a körd av en proffs som verkligen kan banan.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |