Maxout
Mr
Hur är skicket på asfalten då? Kan man köra med hård fjädring utan att studsa av?
Man får ta det lugnt i vissa kurvor.. där det är någon form av betong/skarvar/gupp om man tar innern - som du kanske sett på tv eller film. Kör man en org bil så känns det som att man ska skaka sönder, kör man med hård dämpning kanske man väljer ytterspåret. Det är/var framförallt på ett enda ställe som är riktigt illa.MostWanted skrev:Hur är skicket på asfalten då? Kan man köra med hård fjädring utan att studsa av?
jag har varit där förr ja, sätt gärna ihop en sammåkningstråd när det börjar bli dags. det vore supernice att åka flera stycken und das grune hölle "ge-smisken" så får vi se om furstuckhof hinner varva mig på ett varvIronMike skrev:Cool ..är ju ett bra tag kvar, men så småningom kanske jag styr upp en samåkningstråd, är ju kul om fler härifrån åker ner samtidigt
har du varit där förr?
jag har jag harcrashtestdummy skrev:snälla snälla säg att gt4 finns till PC...
låna låna låna en en helg eller tvåblom skrev:jag har jag har
Man får inte filma på ringen, detta infördes pga för många tokfilmsolyckor.IronMike skrev:Cool! Vi får styra upp något till våren.. Wester kanske kan joina med kamerautrustning as well. Sen kan man ju dokumentera lite hoj-bus påvägen ner. Finnsmassor kul att hitta på
Mvh
Ironman
är inte hela ditt liv ett kul jippo furstenhof?Fürstenhoff skrev:Skall aldrig göra om det även om jag såg det som ett kul jippo för folk som kanske aldrig normalt får möjlighet att besöka denna utmärkta bana!!
Hundra på mig själv för detta misstag!!
/Fürstenhoff.
bra, ska vi åka till ringen i vår och bli ännu gladare pojkar isf måste jag låna blommans PS2 och öva på bansträckningen hela vintern, så att man inte får en ledsen fru i vårFürstenhoff skrev:Näe , men jag försöker va en glaer pöjk för det mesta!!
/Fürstenhoff.
det är ju ett skitbra museumFürstenhoff skrev:Ingen åker väll ned till "Ringen" för att bara köra ett varv, eller menar du att man skall köpa 30 inträdes biljetter till muséet!!
/Fürstebnhoff.
Tänkte inte på det...Fürstenhoff skrev:Ingen åker väll ned till "Ringen" för att bara köra ett varv, eller menar du att man skall köpa 30 inträdes biljetter till muséet!!
/Fürstebnhoff.
Har du en gatreggad hoj då? Ringen räknas som enkelriktad allmän väg. Man får t ex bara köra om på vänster sida.R1Lillen skrev:jag ska med ivår
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|