Biturbo
Min går i etthundra!
Smeddie skrev:2612801Akustiskt? Med lurhållare? A´la Wargames? Übercoolt isf!!
Japp! Du klämde fast luren i en hållare..
Smeddie skrev:2612801Akustiskt? Med lurhållare? A´la Wargames? Übercoolt isf!!
Håller med. Men det man kommer skratta åt är väl tron på "det övermänskliga" i synnerhet.chrilla skrev:2611683Religion. Visserligen tror inte alla att det är fakta, men mänskligheten kommer nog i samförstånd kunna skratta gott åt hur vidskeplig man var förr.
Bodoe skrev:2612876I dagens läge är religion till för vilsna personer som inte tror på slumpen.
Bodoe skrev:2612876I dagens läge är religion till för vilsna personer som inte tror på slumpen.
Vad lugnande det var att läsa detta!Dee_cati skrev:2612771De kommer skratta i framtiden åt hur panikslagna folket är i dagsläget åt att vi orsakar växthuseffekten. Då vet de med säkerhet (något jag vet nu) att det är jordens egna faser som påverkar klimatet och inget annat påverkar något märkbart.
bonny skrev:2613580Vad lugnande det var att läsa detta!
Mitt förslag är att, eftersom detta är viktiga nyheter, du publicerar dina fynd någonstans och eventuellt bjuda in oroliga forskare till ett seminarie och förklarar detta för dem! Du måste ju veta något som de flesta av dessa inte vet.
(Nu vet jag att det finns forskare som är inne på din linje, om än de inte verkar vara i majoritet, men vad har du för kompetens att agöra vilken sida som har rätt?)
jag tror inte att framtiden kommer att skratta åt oss men kanske le lite åt det mesta vi gör...
Man behöver inte ens vänta på framtiden för att kunna skratta åt just det här inlägget, som representerar kunskapsnivån för 20 år sedanDee_cati skrev:2612771De kommer skratta i framtiden åt hur panikslagna folket är i dagsläget åt att vi orsakar växthuseffekten. Då vet de med säkerhet (något jag vet nu) att det är jordens egna faser som påverkar klimatet och inget annat påverkar något märkbart.
Dee_cati skrev:2612771De kommer skratta i framtiden åt hur panikslagna folket är i dagsläget åt att vi orsakar växthuseffekten. Då vet de med säkerhet (något jag vet nu) att det är jordens egna faser som påverkar klimatet och inget annat påverkar något märkbart.
Jag skrattar redan nu gott åt sådan "stavning" du för dig med._Nille_ skrev:Annars kmr man sj väll skratta åt internet om ett X antal år..
hållundan skrev:2613839Jag skrattar redan nu gott åt sådan "stavning" du för dig med.
Ja, speciellt 47... Däremot har de fortfarande inte fattat frågan till 42.Zee skrev:2613757I framtiden kommer man skratta åt oss eftersom vi inte visste frågan på svaret 47.
Ok, jag får börja med att erkänna att jag inte orkade läsa artikeln om än jag har kollat de två bidlerna. Inte för att det gör mig klokare, men i alla fall. Ingen förnekar naturliga variationer i temperaturen, men det finns ingen enskild vetenskaplig metod att förutsäga hur temperaturen på jorden skulle varit idag utan växthusgaser. Här får man förlita sig till konvergerande bevisföring där en del kommer att tala för och en del emot hypotesen. Sedan blir det till att konstatera att en del av variationen nu troligen är naturlig men kan vi vara säkra på 100%?MangeO skrev:
bonny skrev:2613975
Trots allt är det ju många forskare som hävdar att vi håller på att ställa till det för oss. Har de fel? Och i så fall på vilket sätt?
TomK skrev:2613917Ja, speciellt 47... Däremot har de fortfarande inte fattat frågan till 42.
mycke BBS servers då va?GuW skrev:2611087Nja, det är väl mera som det här med internet, det är bara en fluga, om ett par år har det gått över....
(det sa en bekant åt mig då jag var en av dom första som skaffade modemuppkoppling för en massa år sedan, det var på den gamla onda tiden då 9.6 var top oft the line...)
korvgubbe skrev:2613992Ännu värre är det att de släpper fram sådana där trädkramarkommunister som palestinasjalsidioten Tony Blair.. den där glaciärälskande djävla britten var ju ute och hetsade för någon vecka sedan och slog på stora trumman om att den växthuseffekten skulle existera. killen måste haft nått knas i sitt te! Alla vet ju att växthuseffekten är en myt!
Dessutom härjar det runt en massa miljömuppar som Al Gore som helt otroligt nog fick bli presidentkandidat trots sin hets och sina vanföreställningar om global uppvärmning...
ja men då skicka du bara fax och busringde kompisar å avlägsna släktingarBiturbo skrev:2612030Bah! Jag hade ett 300 bps modem...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|