Ny bankörning på Anderstorp!

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
menade inte så att jag försvarade tuffa omkörningar,försöker själv vara jättesnäll vid omkörningar men det finns de som tycker att de lämnar mycket marginal jämfört med race men det uppfattas ju olika hos andra.
men håller man bara sitt spår så brukar de funka bra när folk klipper om i dubbla has:tummenupp tigheten

Allt gick ju bra denna gången! :tummenupp

Fast jag skulle vilja se någon ha DUBBLA hastigheten vid apex på depåkurvan direkt efter omkörning på yttern i karusellen och med en instyrningspunkt ca. 1m från innerkant på depåkurvan! :D

Mvh!
// Niklas

Gasa

Fy fan vad det är skoj att åka hoj...
Gick med
7 Sep 2005
Hoj
Lite av varje...
Min sambo fotade rätt mycket, hur såg du ut? har mest i snabb och licens

Kul att det finns lite folk som fotar längs med banan, uppskattas mycket.:tummenupp

Fick hon med en blå R1-04, rött/svart skinnställ med svart tribal-hjälm månne...

Undrar också om det finns bilder på en svart R1 rött/svart skinnställ och en silver Aprilia med silver/svart/vitt ställ?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Du Gottis berätta nu hur det gick med det där om att du skulle trycka av mig och DonQ… Eller vill du själv förklara hur förnedringen gick till?!:hihi

jag är b förare och du är en kass a-förare :mad:

Ducisfun

BoTT nr 18
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
Ducati
Hmm... mitt inlägg försvann visst. :confused: Tar det igen då.:smasha
Tackar Humlan å alla som gjorde detta till en nice övning. Trevliga depågrannar på bägge sidor hade vi med. Erikas team på ena sidan å Repsol Honad gänget från Gtb på andra sidan.
Lite strul i början med felmärkning vid besiktning, körde snabb grupp men fick gul lapp vilket var logiskt men borde varit grön, så min timing till start blev fel eftersom schemat var färgkodat. Detta + Oljespill och många gasglada med tidsödande vurpor gjorde att jag rätt frustrerad konstaterade att jag vid 13 tiden bara lagt 15 varv på banan. Eftermiddagen var desto bättre med tre hela pass och i slutänden blev det nästan 2timmar effektiv körtid så man var rejält trött och nöjd när det var över. Kanonbra mat som serverades.

Det var premiär på Anderstorpsbanan så det gick rejält ringrostigt med mycke respekt för banan i början, vartefter em passen rulla på började flytet komma å respekten för banan suddades ut mer å mer i takt med att tiderna sjönk.
Sista passet var värt hela resan. :D

Hur skulle det va med internationell std på färgkodning av grupper som det är i skidbackarna, det hajar alla klockrent. Grön=Lugn Blå= Medel Röd= Snabb Svart= Lic/oförs

När blir nästa körning, en tvådagars i vår skulle sitta finfint:tummenupp

vykort

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 -09
Tänkte se ifall det finns några bilder på mej också.. Jag åker en gul gsxr i licensgruppen och har ett svart/orange daineseställ. Hjälmen är en svart shoei med spegelvisir.

/Viktor

Tobbe (R1)

Medlem
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
Såld
Tänkte se ifall det finns några bilder på mej också.. Jag åker en gul gsxr i licensgruppen och har ett svart/orange daineseställ. Hjälmen är en svart shoei med spegelvisir.

/Viktor
Jag hittade vad jag gissar är bilder på Gottis, Thunder & vykort.

Bifogat

• DSC_0156.jpg
    DSC_0156.jpg
    139.1 KB · Visningar: 63
  • DSC_0092.jpg
    DSC_0092.jpg
    136.8 KB · Visningar: 54
  • DSC_0138.jpg
    DSC_0138.jpg
    138.3 KB · Visningar: 40

MICKE77

Living on the edge...
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Honda CBR 954RR -02, Kawasaki ZX-10R -05
Någon som har bild på mej...körde långsam med en mattsvart 954:a och har vitt berik ställ?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Ojdå, insåg att jag minsann hade glömt att tacka Humlansendurance för en lyckad dag:tummenupp Började lite förargeligt men det slutade grymt.

En sak jag reflekterade över var att passen skulle rulla på på utsatta tider. om någon skulle klota så skulle det inte ha någon betydelse och inga pass skulle bli förskjutna.
Men det blev ju förskjutningar direkt efter första oljespillet..:va

För er som söker bilder så finns det två trådar under bilder-forumet:tummenupp

Återkommer också gärna till våren.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...