Hmm... mitt inlägg försvann visst.
Tar det igen då.
Tackar Humlan å alla som gjorde detta till en nice övning. Trevliga depågrannar på bägge sidor hade vi med. Erikas team på ena sidan å Repsol Honad gänget från Gtb på andra sidan.
Lite strul i början med felmärkning vid besiktning, körde snabb grupp men fick gul lapp vilket var logiskt men borde varit grön, så min timing till start blev fel eftersom schemat var färgkodat. Detta + Oljespill och många gasglada med tidsödande vurpor gjorde att jag rätt frustrerad konstaterade att jag vid 13 tiden bara lagt 15 varv på banan. Eftermiddagen var desto bättre med tre hela pass och i slutänden blev det nästan 2timmar effektiv körtid så man var rejält trött och nöjd när det var över. Kanonbra mat som serverades.
Det var premiär på Anderstorpsbanan så det gick rejält ringrostigt med mycke respekt för banan i början, vartefter em passen rulla på började flytet komma å respekten för banan suddades ut mer å mer i takt med att tiderna sjönk.
Sista passet var värt hela resan.
Hur skulle det va med internationell std på färgkodning av grupper som det är i skidbackarna, det hajar alla klockrent. Grön=Lugn Blå= Medel Röd= Snabb Svart= Lic/oförs
När blir nästa körning, en tvådagars i vår skulle sitta finfint