Ny bankörning på Anderstorp!

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
:D

Omöjligt att svara på. Du har ju 3 veckor på dej att montera ett originalblås, vad är problemet?:D

1. Jag orkar inte
2. Jag kan nästan inte
3. Jag vill inte
4. Hojen går som en 125 junior upp till 9000, därfter ökar den till en standard 1000cc. Ökningen på ca 140hk kommer mellan 9000 och 9100, mao, hojen blir inte rolig, spännande kanske, men inte rolig:tungan

Om du däremot säger att du är lite extra snäll mot mig så kanske jag vågar anmäla mig ändå.;)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
1. Jag orkar inte
2. Jag kan nästan inte
3. Jag vill inte
4. Hojen går som en 125 junior upp till 9000, därfter ökar den till en standard 1000cc. Ökningen på ca 140hk kommer mellan 9000 och 9100, mao, hojen blir inte rolig, spännande kanske, men inte rolig:tungan

Om du däremot säger att du är lite extra snäll mot mig så kanske jag vågar anmäla mig ändå.;)

Jag är supersnäll hela tiden, det är nån annan som är elak med bullermätaren:gnissla

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu är bekräftelser utskickade till denna körning. Har du betalat men inte fått bekräftelse så maila eller skicka PM så kollar vi en extra gång. För tillfället är det 20 bokade i lugn gatgrupp, 34 i snabb gatgrupp och 19 i licensgruppen. Kom ihåg att det är först till kvarn med betalningen som avgör om man har en garanterad plats!

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Får sent om sider tacka så mycket för en mycket trevlig dag! Bestämde mig sent kvällen innan för att det inte spelade någon roll att jag egentligen skulle jobba, och dessutom absolut inte hade råd, jag var bara tvungen att åka dit. Jag ångrade mig inte! :tummenupp :)

Det enda negativa är väl att så mycket åktid gick om intet i snabba gruppen pga avåkningar, hoppas ingen gjorde sig illa.

Tack även Marcus, Sara mfl för sällskap, tält, stolar, lån av laptimer, fjädringshjälp mm. Kul att träffa på er igen, och trevligt att ha någon att campera ihop med. Om samma akuta åksug infinner sig till 1/9 så ses vi igen då. :) Och glöm inte att det är måndagskörning på Sviestad 20/8 innan dess!

Tack även Tobbe för föråkningen av slingervägen hem! :) Den bästa sporthojsväg jag åkt! :tummenupp Här vore det ju förstås bra om jag kunde tala om vilken det är, men mer exakt än någonstans mellan väg 26 och E4 upp mot Jönköping vågar jag inte säga, hoppas jag hittar den igen.

Och till sist; BILDER! Pleeease! Inget ont om bilderna på Sussie (alls), men lite bilder från banan vore också kul. ;)

MonX

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
R6 -03
Får sent om sider tacka så mycket för en mycket trevlig dag! Bestämde mig sent kvällen innan för att det inte spelade någon roll att jag egentligen skulle jobba, och dessutom absolut inte hade råd, jag var bara tvungen att åka dit. Jag ångrade mig inte! :tummenupp :)

Det enda negativa är väl att så mycket åktid gick om intet i snabba gruppen pga avåkningar, hoppas ingen gjorde sig illa.

Tack även Marcus, Sara mfl för sällskap, tält, stolar, lån av laptimer, fjädringshjälp mm. Kul att träffa på er igen, och trevligt att ha någon att campera ihop med. Om samma akuta åksug infinner sig till 1/9 så ses vi igen då. :) Och glöm inte att det är måndagskörning på Sviestad 20/8 innan dess!

Tack även Tobbe för föråkningen av slingervägen hem! :) Den bästa sporthojsväg jag åkt! :tummenupp Här vore det ju förstås bra om jag kunde tala om vilken det är, men mer exakt än någonstans mellan väg 26 och E4 upp mot Jönköping vågar jag inte säga, hoppas jag hittar den igen.

Och till sist; BILDER! Pleeease! Inget ont om bilderna på Sussie (alls), men lite bilder från banan vore också kul. ;)

Först ska jag ta och tacka alla för en trevlig dag. Åkte i lugn grupp och känner nog att jag behöver byta till den snabba gruppen nästa gång den 1/9.
Får bara hoppas alla håller sig på vägen den dagen så man får mycket åktid.

Va trevligt att du tyckte om vägen jag visade dig. Vägen du åkte går mellan Tranemo och Unnaryd. Med andra ord mellan väg 26 och 27.
Vill du åka där mer är det bara skicka ett PM så ska jag ta med dig på en tur :tummenupp

Tackar ännu en gång och vi ses 1/9.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
27 i lugna gruppen, 40 i snabba gatgruppen och 22 i licensgruppen. Fler bekräftelser kommer i helgen.

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
vet du hur många de var i snabba gruppen förra körningen? får hoppas jag och alla andra håller sig på hjulen denna gången, för de blev lite ont om körtid. Inget att göra något åt visserligen men man kan ju hoppas.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Storm the gate

Utifall att man vill campera i den natursköna depån kvällen/natten innan. Är detta tillåtet? Isåfall, när stänger grinden?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
vet du hur många de var i snabba gruppen förra körningen? får hoppas jag och alla andra håller sig på hjulen denna gången, för de blev lite ont om körtid. Inget att göra något åt visserligen men man kan ju hoppas.

ca 40 i snabba gruppen förra gången. Se till att hålla er på hjulen så blir det mycket körtid:tummenupp

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ca 40 i snabba gruppen förra gången. Se till att hålla er på hjulen så blir det mycket körtid:tummenupp

de är fan lättare sagt än gjort ibland, men efter allt arbete med att montera dit nya kåpor ikväll och spackalt ihop de gammla så ska jag göra så gott ajg kan.:va :)

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
27 i lugna gruppen, 40 i snabba gatgruppen och 22 i licensgruppen. Fler bekräftelser kommer i helgen.
Tog licensen för två år sedan, hur löser jag ut en endagars?, och kan jag i så fall byta från snabb till licensgrupp i sånna fall?, med ännu fler förare än sist så lär välincidenterna öka oxå...kanske...

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
försöker anmäla mig men får bara "ERROR - Could not access 'CDO.Message' object."

Varför? Vi är två som har tänkt att köra 1/9 snabb och licens

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Verkar vara nått strul hos Surftown som har våran sida. Vi jobbar på det!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nu verkar det fungera bra igen...Har ni anmält er idag och fått felmeddelandet samt inte fått nått mail som bekräftelse kan ni skicka en anmälan till.

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Yo Dudes!

Kommer med ett litet önskemål:

Inte för att trenden i år har vart sådan, men ...

Om det blir öppen depå efter lunch för att alla kroknat o.s.v., skulle man kunna få lite fortsatt hjälp från någon av er (D.Q., Humlan, Skalman, X ) med lite fjädringsinställning???

Fick lite hjälp förra gången (tack) då bakdäcket mitt tillintetgjorde sig självt men det hade vart grymt å kunna åka ut å känna vad justeringarna gör med hojen för att få till det ännu bättre!!!

\m/ Mårten The Great

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...