Teasis
Jag har en helt egen ängel!!!
Aaahhaaaa , får se om ja vågar mig med nån gång då
Aaahhaaaa , får se om ja vågar mig med nån gång då
Klart du vågar! De e bara å dyka upp
De e ganska snällt SH-folk i GBG.
Hmmm säger du de?
e de riktigt sant de?
Kunde inte sagt det bättre själv!Ne du är bara kåt ..
Ne du är bara kåt ..
Kunde inte sagt det bättre själv!
Välkommen Teasis och kör försiktigt...
Kunde inte sagt det bättre själv!
Jag mår bra nu
Haha...jävla mc svin
hahahahahah jag är ju bara ärlig är du inte det då
De e jag alltid
Hahah Ni e ju för roliga alltså =) haha får mig ett gott skratt här så då kanske ja skulle få de om ja åker me nån gång på nån fika eller tur, hmm får väl se
Hahah Ni e ju för roliga alltså =) haha får mig ett gott skratt här så då kanske ja skulle få de om ja åker me nån gång på nån fika eller tur, hmm får väl se
hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig ) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer?
Kanske också borde lägga upp en hoj-poserbild
hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig ) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer?
Satanja skrev:hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig ) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer?
Rubriken på din tråd är skriven på tvetydig engelska, enbart med gemener. Den saknar glada smileys eller utropstecken. Rubriken innehåller inget som avslöjar att du är en tjej. Detta gör rubriken mindre attraktiv; färre klickar på den.
Intrycken av dig är att du är begåvad, har självförtroende och integritet, svårtflörtad med andra ord. Dessutom ger din presentation bilden att du inte är singel.
Bilden av personen som startat den här tråden ger intrycken osäker, opretentiös och lättfotad - detta är saker som tilltalar en testosteronfylld sporthojsåkare.
Ja, du kan ju inte bara ha en Daytona och sedan cruisa runt på den som en kromsläde. Inte heller posa på den så vi killar får nippran. Ut och åk med oss istället!
Haha ja jag får väl göra de då, inte för att jag tänkt å försöka stajla runt i kurvorna (inte lika snyggt när man e i diket sen) men kan jui hänga me i mitt tempo iaf om de går bra de me? =)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|