Ny flicka här =)

Teasis

Jag har en helt egen ängel!!!
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2006, Triumph Daytona 675 - totalkrashad, nu e de över :(
Hahah Ni e ju för roliga alltså =) haha får mig ett gott skratt här så då kanske ja skulle få de om ja åker me nån gång på nån fika eller tur, hmm får väl se :D
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Hahah Ni e ju för roliga alltså =) haha får mig ett gott skratt här så då kanske ja skulle få de om ja åker me nån gång på nån fika eller tur, hmm får väl se :D

du får ju chansa man vet aldrig...:tungan
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig :D) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer? :rolleyes:

Kanske också borde lägga upp en hoj-poserbild :tuttar
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Hahah Ni e ju för roliga alltså =) haha får mig ett gott skratt här så då kanske ja skulle få de om ja åker me nån gång på nån fika eller tur, hmm får väl se :D

Ja, du kan ju inte bara ha en Daytona och sedan cruisa runt på den som en kromsläde. Inte heller posa på den så vi killar får nippran. Ut och åk med oss istället!:banana :)

hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig :D) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer? :rolleyes:

Kanske också borde lägga upp en hoj-poserbild :tuttar

Helsingborgsgrabbarna kanske inte är så goa och glada som vi Gbg-grabbar:hej
 
Last edited:

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Ort
Vänersborg
Hoj
R1100S, XS400
Satanja skrev:
hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig ) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer?

Kanske också borde lägga upp en hoj-poserbild

Rubriken på din tråd är skriven på tvetydig engelska, enbart med gemener. Den saknar glada smileys eller utropstecken. Rubriken innehåller inget som avslöjar att du är en tjej. Detta gör rubriken mindre attraktiv; färre klickar på den.

Intrycken av dig är att du är begåvad, har självförtroende och integritet, svårtflörtad med andra ord. Dessutom ger din presentation bilden att du inte är singel.

Bilden av personen som startat den här tråden ger intrycken osäker, opretentiös och lättfotad - detta är saker som tilltalar en testosteronfylld sporthojsåkare.
 

Teasis

Jag har en helt egen ängel!!!
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2006, Triumph Daytona 675 - totalkrashad, nu e de över :(
hur kommer det sig att Johanna (inget ont mot dig :D) får 4 sidor inlägg, medan jag fick tre kommentarer? :rolleyes:

Kanske också borde lägga upp en hoj-poserbild :tuttar


Haha det blir vad man gör de till, de handlar om å bjuda/driva lite med sig själv =) ingen se rnån sominte syns ;)

Rubriken på din tråd är skriven på tvetydig engelska, enbart med gemener. Den saknar glada smileys eller utropstecken. Rubriken innehåller inget som avslöjar att du är en tjej. Detta gör rubriken mindre attraktiv; färre klickar på den.

Intrycken av dig är att du är begåvad, har självförtroende och integritet, svårtflörtad med andra ord. Dessutom ger din presentation bilden att du inte är singel.

Bilden av personen som startat den här tråden ger intrycken osäker, opretentiös och lättfotad - detta är saker som tilltalar en testosteronfylld sporthojsåkare.


haha Men oj vilka påhopp man kan få, sen när blev de här en blodigt seriös dejting sida egentligen där man ska bli dömd efter vad man skriver i ett enkelt inlägg å har för bild?

Jag tyckte de va jävligt kul när ja tog den bilden, hade ingen annan på mig själv å hojen och tänkte va fan varför inte de e kul.

Men att jag ska vara osäker, opretentiös och lättfotad för de? lägg ner, va e de me dej nu då? Käkat surlimpa till frukost? haha ;)

Ja, du kan ju inte bara ha en Daytona och sedan cruisa runt på den som en kromsläde. Inte heller posa på den så vi killar får nippran. Ut och åk med oss istället!:banana :)

Haha ja jag får väl göra de då, inte för att jag tänkt å försöka stajla runt i kurvorna (inte lika snyggt när man e i diket sen) men kan jui hänga me i mitt tempo iaf :D om de går bra de me? =)
 
Last edited:

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Haha ja jag får väl göra de då, inte för att jag tänkt å försöka stajla runt i kurvorna (inte lika snyggt när man e i diket sen) men kan jui hänga me i mitt tempo iaf :D om de går bra de me? =)

Ja, man skall aldrig köra över sin förmåga (även om vissa gör det ändå tyvärr), då ligger man där i diket till slut. Kör du i din takt. Vi väntar in alla på strategiska platser ändå så:)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top