Ny gaddning

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Plåtniklas skrev:
2561541 Testa att tatuera dig PÅ hälsenan.. Det var fan inte skoj nånstans. :näsblod



Kan nog bli schysst. :tummenupp

Såhär blev min senaste.. Ska tillbaks i veckan och fylla i ett par småsaker. Riktigt nöjd faktiskt. :)

Shysst oldschool/österlänskt!
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Äntligen!

Efter år av väntan och förväntningar... Nej vänta nu, så illa var det inte... Har länge undrat var min andra gadd skulle sitta och allt pekade på höger axel. Skitkul och mycket innovativt... :rolleyes:
Har två midgårdsormar runt vänster bicep (fixar bild nån gång) och idag var jag iväg och fixade min andra. Det blev en vikingaknut med två drakhuvuden på. Min tjej som designat efter lite styrningar från pojkvännen... ;)

Jag är sjukt nöjd! :yoparty

EDIT: Och nej, det blev inte höger axel... Obviously... :)
 

Bifogat

  • klippt.jpg
    klippt.jpg
    103.1 KB · Visningar: 100

Dominator-Rocks

Guest
imaster skrev:
2582353 Efter år av väntan och förväntningar... Nej vänta nu, så illa var det inte... Har länge undrat var min andra gadd skulle sitta och allt pekade på höger axel. Skitkul och mycket innovativt... :rolleyes:
Har två midgårdsormar runt vänster bicep (fixar bild nån gång) och idag var jag iväg och fixade min andra. Det blev en vikingaknut med två drakhuvuden på. Min tjej som designat efter lite styrningar från pojkvännen... ;)

Jag är sjukt nöjd! :yoparty

EDIT: Och nej, det blev inte höger axel... Obviously... :)

............... . :rofl Ha ha ha ha
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
imaster skrev:
2582353 Efter år av väntan och förväntningar... Nej vänta nu, så illa var det inte... Har länge undrat var min andra gadd skulle sitta och allt pekade på höger axel. Skitkul och mycket innovativt... :rolleyes:
Har två midgårdsormar runt vänster bicep (fixar bild nån gång) och idag var jag iväg och fixade min andra. Det blev en vikingaknut med två drakhuvuden på. Min tjej som designat efter lite styrningar från pojkvännen... ;)

Jag är sjukt nöjd! :yoparty

EDIT: Och nej, det blev inte höger axel... Obviously... :)


:tummenupp mycke snygg måste jag säga :)
 

Gabor

Guest
imaster skrev:
2582353 Efter år av väntan och förväntningar... Nej vänta nu, så illa var det inte... Har länge undrat var min andra gadd skulle sitta och allt pekade på höger axel. Skitkul och mycket innovativt... :rolleyes:
Har två midgårdsormar runt vänster bicep (fixar bild nån gång) och idag var jag iväg och fixade min andra. Det blev en vikingaknut med två drakhuvuden på. Min tjej som designat efter lite styrningar från pojkvännen... ;)

Jag är sjukt nöjd! :yoparty

EDIT: Och nej, det blev inte höger axel... Obviously... :)

Är ingen fan av tattueringar, men för första gången så måste jag erkänna att den där var riktigt bra .:tummenupp
 

Kia

Guest
Gabor skrev:
2582588 Hur visste jag att du skulle dyka upp här..:pannkyss ...


Tjaaa, jag är tatuerad och du gillar de inte... "gillar inte tatueringar överlag..." sen sitter du och erkänner öppet att en tatuering är snygg... snacka om att kasta spjut i tält... :pannkyss
 

Gabor

Guest
Kia skrev:
2582591 Tjaaa, jag är tatuerad och du gillar de inte... "gillar inte tatueringar överlag..." sen sitter du och erkänner öppet att en tatuering är snygg... snacka om att kasta spjut i tält... :pannkyss
Inte spamma tråden...:pannkyss .. jag sa att jag inte vill ha någon, har heller inte klagat över dina eller sagt att dom är fula.:) så försök inte..
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Gjorde för ett tag sen, inte riktigt klar än. Precis nygjord på bilden, därför är den lite röd.
Kompis till mig som gjort den, HoP Växjö
 

Bifogat

  • Small.jpg
    Small.jpg
    34.9 KB · Visningar: 93
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top