IO skrev:2587730Gjorde för ett tag sen, inte riktigt klar än. Precis nygjord på bilden, därför är den lite röd.
Kompis till mig som gjort den, HoP Växjö
Schysst döskalle!
IO skrev:2587730Gjorde för ett tag sen, inte riktigt klar än. Precis nygjord på bilden, därför är den lite röd.
Kompis till mig som gjort den, HoP Växjö
floodi skrev:2624664min nya
nygjord därför lite svullet osv.
Bushojjen skrev:2627492Lägger ut en bild på den jag håller på med...
Dock är den ngt omritad då mina armar redan är upptagna och att karpen går lite annorlunda mot skissen...
grömpa skrev:2624976satan så läcker
grömpa skrev:2627681riktigt coolt med sådanadär "dräkter"
Bushojjen skrev:2627924Hmm bara 60+ timmar kvar..
Men men tills nästa höst ska den vara klar.
Då är det min absolut sista gaddning...
grömpa skrev:2628471då den är klar har du väll inte så många mer ställen att gadda dig på?
Bushojjen skrev:2627492Lägger ut en bild på den jag håller på med...
Dock är den ngt omritad då mina armar redan är upptagna och att karpen går lite annorlunda mot skissen...
FreddaGädda skrev:2647753Hansel(Owen Wilson) i Zoolander har en tatuering ungefär som jag önskar, fast i svart. Att ha den i en ljusare skinnton kan bli snyggt och intressant, vad tror ni?
AndreasNo skrev:2647755Omständig förklaring men suuure..de skulle säkert funka..
Skulle väl se ut som tatueringar på svartingar, fast tvärtom...
FreddaGädda skrev:2647753Jag tänkte på en grej. Man kan ju få pigmentfel i huden av diverse orsaker. Brännskador, gammalt skrapsår eller pigmentfel över huvud taget. Huden blir fläckvis alltså inte solbränd, utan förblir blek. Kontrasten mellan vanlig hud och skadad hud är rätt stor, ännu större när vanliga huden är solbränd.
Denna kontrast borde man väll kunna återskapa, dvs tatuera in hudfärgat bläck, fast ljusare. I mönster. Det skulle kunna vara snyggt. Jag vill ha ett mänster runt handleden/underarmen egentligen, men det är alldeles för uppenbart med svart eller vanliga färger. Hansel(Owen Wilson) i Zoolander har en tatuering ungefär som jag önskar, fast i svart. Att ha den i en ljusare skinnton kan bli snyggt och intressant, vad tror ni?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|