*Hugo*
öka takten sista kvarten.......... :-)
Knekten skrev:Min hals gjord av daniel på custom illusion...
Nice dud...
Knekten skrev:Min hals gjord av daniel på custom illusion...
*Hugo* skrev:det trycker jag ...
väntar med spännig på resultatet..
*ler*..ne det e sant med dom bensinpriserna så måste man prioritera å då blir det bensin för slantarna.. jag tänkte gadda mig igen jag med men det blir väl okt kan ja tänka mig...Socrates skrev:Det gör jag också...men det dröjer väl tills September iaf Har ju precis fått körkortet så jag kommer väl köra hoj så länge jag kan Och antagligen kommer jag inte ha råd tidigare ändå med tanke på nuvarande bensinpriser
Tycker att det låter som ett klokt val!!!Socrates skrev:Det gör jag också...men det dröjer väl tills September iaf Har ju precis fått körkortet så jag kommer väl köra hoj så länge jag kan Och antagligen kommer jag inte ha råd tidigare ändå med tanke på nuvarande bensinpriser
ne d tycker jag inte men vad va det där betydde då?? den e snygg tycker jag..skål...Knekten skrev:Kanske är lite sjömans varning... men vem vet
*Hugo* skrev:*ler*..ne det e sant med dom bensinpriserna så måste man prioritera å då blir det bensin för slantarna.. jag tänkte gadda mig igen jag med men det blir väl okt kan ja tänka mig...
Knekten skrev:Då ska vi gadda osss samtidigt du och jag
Den är tribal inspirerad och betyder tro, hopp och kärlek...*Hugo* skrev:ne d tycker jag inte men vad va det där betydde då?? den e snygg tycker jag..skål...
*Hugo* skrev:här är en bild på min nya gaddning..
nu måste ja nog raka mig innan jag blirKnekten skrev:Den är tribal inspirerad och betyder tro, hopp och kärlek...
Sly Rockstiff skrev:Snygg..!
Här är min... hehe
*Hugo* skrev:den va snygg som f.. skulle va ännu snyggar eom du skuggade den lite..den blir lite fylligare då...ett litet tips..
ja det kan ju vara nått..Sly Rockstiff skrev:Jo jag ska göra det och kanske med lite vitt emellan så den blir lite mer 3D.
freddexwing skrev:No body is perfect...
RESPECT!!!freddexwing skrev:No body is perfect...
*Hugo* skrev:vad är detta???
Detta är en sk skäring...Bart skrev:RESPECT!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|